Wat je even kwijt wil #71

Was het plaatsen moeilijk? Heb ook een nieuwe oven nodig en twijfel om hem zelf in te gaan bouwen, maar ben eigenlijk helemaal niet zo handig.

2 likes

De meeste ovens zijn niet heel veel spannender dan stekker erin en op z’n plek schuiven. Soms moet je nog wat schroeven of klikken.
Als je de handleiding van je beoogde oven kunt vinden kun je misschien wel een inschatting maken?

3 likes

Het was een hele volle parkeerplaats met nog 2 niet helemaal officiƫle parkeerplekken. Ze zag mij terugdraaien van de parkeerplaats richting die plekken en zette toen haar asociale bak daar middenin in plaats van gewoon aan ƩƩn kant zodat ik er ook nog naast kon. Dus ik skreeuwe dat ze moest opschuiven en dat was allemaal moeilijk moeilijk, duizend keer steken blabla dit is geen parkeerplek dus ik mag hier zo staan blablaa.

Net moest ik tegenover haar zitten voor zo’n stom rollenspel en toen zei ze oh ja wij hadden een ā€˜parkeerprobleempje’ hĆØ. :slightly_smiling_face:

43 likes

Ja het is volgens mij eigenlijk idd niet moeilijk, even zwaar tillen om dat ding eruit te halen, stekker eruit en erin en dan weer tillen om de nieuwe erin te doen. En dan nog met 2 schroefjes vastzetten.

Dus had t denk ik eigenlijk ook wel zelf met iemand samen kunnen doen.

3 likes

Op zich is dit ook een veelgebruikt script van een romantische kerstfilm :joy: maar lees aan je vervolg post al dat dat er niet inzit haha

18 likes

Oh meen je… wat jammer. Hier bij ons bij de Jumbo ligt het naast de koffie

2 likes

Omggg wat een nachtmerrie dit. Maar je was sws topdog als je haar anders hebt laten parkeren

12 likes

Maarrrrr je had uiteindelijk wel naast haar kunnen parkeren? Of zij heeft ergens anders geparkeerd?

Ja terwijl ze nog tien keer aan het steken was heb ik die van mij ertussen gedrukt.

13 likes

Ik ben voor de 3e keer zwanger, en na een miskraam en daarna afbreking vanwege genetische afwijking met vreselijke vooruitzichten, weten we nu dat dit 3e kindje niet levensvatbaar is.

Het lijkt een patroon maar het is dus 3x pech op een compleet andere manier. Ik ben kapot dat we ook dit kindje niet gaan krijgen en wƩƩr een zwangerschap voor niks was.

Ergens wil ik van jullie horen hoe sommige mensen hetzelfde hadden, maar daarna alsnog geweldig 4e kindje kregen en nog lang en gelukkig leefden.

En ergens wil ik van jullie horen hoe sommige mensen hetzelfde hadden, hun kinderwens loslieten en nog lang en gelukkig leefden.

Ik wil zo graag dat dit voorbij is en heb ergens toch de illusie dat er een hele simpele oplossing is die ik over het hoofd heb gezien.

(Kinderwens weg laten hypnotiseren heb ik al gevraagd, vond hypnotherapeut niet ethisch.)

33 likes

Ik heb vorige week 4 smaken ben&jerry’s gehaald in de bonus en dat was ik alweer vergeten tot net, echt een aaaaaaaangename verrassing.

Plus ze met elkaar combineren is echt top en die dulce de leche smaak is ook echt top

39 likes

Ten eerste heel veel sterkte voor jullie. Wat een ongelooflijke pech hebben jullie. Er is een topic (als zwanger worden / blijven niet vanzelfsprekend is) waar je denk ik het beste terecht kan met je verhaal.

4 likes

Veel sterkte want jeetje dit gaat je niet in de koude kleren zitten. :mending_heart: weet ook niet zo goed wat ik je verder kan zeggen. Ik hoop dat de tijd je kan helpen in het verwerken van alles en je kan helpen met de keuze waar je ongevraagd voor komt te staan met een wens en zo veel verdriet. Liefs!

2 likes

Oh nee dit is echt verschrikkkkelijk hahaha
Inderdaad @grace ook mijn doemscenario als ik onderweg naar huis ben en er is onderlinge ā€œmotā€ iets kuts met een andere weggebruiker, altijd bang dat diegene mee mijn straat inrijdt en vervolgens een buur van me is :sob::skull:

3 likes

Mijn man verklapt net per ongeluk mijn verjaardagscadeau. Maar ik ben zo’n ondankbaar kreng dat ik nu al denk waaaaarom kies je dit?

Ik weet alleen welke categorie het is, maar heb geen vertrouwen in zijn idee van mijn smaak. En hij weeeeeet dit van mij, maar doet het toch :joy:.

4 likes

Wat ontzettend heftig voor je. Er is in het members only gedeelte een topic over als zwanger worden niet vanzelf gaat. Misschien kun je daar wat steun en ervaringen delen? Heel veel sterkte :heart:

1 like

Mijne ook :smiling_face_with_tear: en ik heb een super herkenbaar kenteken dus ik denk ook dat mensen makkelijk herinneren dat ik het was haha.

Pas zei de manager van mijn manager dat ze achter me reed op de snelweg en mijn auto herkende en ik dacht echt oh neešŸ˜… hopelijk deed ik normaal.

5 likes

ik heb een nieuwe baan en kan hier van een sportschool gebruik maken, moest ik om m’n account daarvoor te maken een anti-doping beleid accepteren hahaha

hoe fanatiek zijn deze mensen dat dat een concern is

19 likes

Afgelopen weekend had ik een feestje dus wilde even extra tijd besteden aan mijn kapsel. Flink wat mousse in mijn haar gedaan maar ik vond mijn haar erna wel vet en het deed ook niks voor mijn volume. Raar. Kon me dat effect niet herinneren maar okƩ, had geen tijd meer om het opnieuw te wassen.

Sta ik zojuist in de badkamer om mijn make up eraf te halen en pak mijn reiniger. De mousse reiniger. Heb ik die dus gewoon in mijn haar staan smeren zaterdag 🫠. Ik heb ook helemaal geen haar mousse (???) dus hoezo dacht ik opeens van wel :laughing:

36 likes

Ik werd om 5:30 wakker. Perfecte tijd om alvast pecanspijs te maken :woozy_face:

Waarschijnlijk ben ik vanmiddag ingestort

7 likes