Wat je even kwijt wil #71

Ik zit alleen nog maar op facebook voor de lokale weggeefhoeken enzo, maar mijn algoritme schotelt me ook steeds groepen voor met bewerkverzoeken voor foto’s.

Soms zijn de verzoeken stupide, maar de bewerkingen zijn 99% van de tijd godsgruwelijk lelijk en/of slechte AI

Echt dit niveau en dan vindt degene die het verzoek plaatste het alsnog prachtig.

14 likes

Ik kan niet in slaap vallen en heb morgen vroeg vroeg een verplichting :sob::sob:

4 likes

‘Hallo ik ben Lies, wie kan de foto van mijn overleden dochtertje uit 1956 bewerken naar kleur’

Met als gevolg 10 bewegende AI fotos van genoemde baby met een glimlach als die enge mensen uit de serie FROM

12 likes

Met een volle set tanden ook.

1 like

PRECIES!

Wajow dit doet me echt denken aan de tijd dat ik als tiener naar leerplicht moest omdat ik mijzelf te vaak had ziekgemeld😂

Ik begin een nieuwe baan, als het goed is krijg je iets van een (kleine) bonus als je jezelf een jaar lang niet ziek meldt

1 like

Ongekend dat er nog altijd werkgevers zijn die zo’n bonus in stand houden :exploding_head:

44 likes

Ik ben begonnen met musicallessen en ik vind het gewoon zo zo leuk en wholesome, echt zeer content met deze keuze ook al voelde het eerst zo uit mijn comfort zone. Geen moment spijt gehad en het was ook helemaal niet oncomfortabel toen ik er eenmaal mee begon :heart:

43 likes

Ik vind op X de opa van onze monarchie, Pieter van Vollenhoven, altijd echt een lief en nu lees ik dit haha :melting_face:

https://www.nu.nl/achterklap/6378077/pieter-van-vollenhoven-deelt-onbewust-nepvideos-ben-gewoon-naief-geweest.html

4 likes

Wij gingen lootjes trekken en cadeautjes doen op werk en toen mijn lootje zn pakketje uitpakte zij hij dat hij het al had. Hij had verkeerd gekeken. Ja dat vind ik dus stom dus ik heb maar wat anders voor hem besteld. Maar zo onhandig ook :sob:

Ik begrijp dit dus ook niet. Ik had iets gekocht voor m’n nichtje (voor sint) en toen zag ik dat haar ouders dit van haar lijstje afgehaald hadden. Dus ik vroeg waarom, hadden ze het zelf al gekocht. Prima dat je besluit toch iets zelf te halen, maar controleer dan even of niet iemand anders het al afgestreept heeft :roll_eyes:

13 likes

Baaaaah kapitalisme. Echt smerig dit soort dingen.

Oh dit had ik echt niet gedaan als ik jou was, zijn probleem toch en niet iets waar jij iets aan had kunnen doen.
Heel lief van jou dus maar had t zelf echt niet gedaan haha

28 likes

Oke nouja ik wel

9 likes

Wij hadden laatst een audit op het werk. Nog net niet met een tandenborstel langs alle voegen gegaan, maar nu zijn ze helemaal niet op onze afdeling geweest hahaha.

2 likes

Mega lief van je!! Ik had echt gezegd pech voor jou vriend hahaha

2 likes

Ik haat het echt zo dat we destijds een godsvermogen uit hebben gegeven aan een stukadoor en ik dan nu naar een muur in de kamer kijk en er ineens een dikke kras in zit. Duidelijk dat er iets tegen aan is gestoten, maar we hebben echt géén idee hoe dat er is gekomen.

2 likes

Knauf Renoband is je vriend! Zo makkelijk om daarmee te herstellen

2 likes

Ja I know, maar heb geen zin om weer te moeten schilderen

1 like

Boooh ik moet gewoon echt om alles de hele tijd huilen de afgelopen dagen.
Woensdag nieuws gekregen over een vriendin die ziek is en de prognose die daarbij hoort is gewoon niet zo best. Als ik er objectief naar kijk dan denk ik: okee ze kan ook super oud worden hiermee. En daarna denk ik weer: wat nou als zij dan bij de 50% hoort die er over 10 jaar niet meer is?
En dan ga ik weer janken want die gedachte is gewoon onverdraaglijk?
Gister had ik een gesprek met de teamcoach op werk en dat was heel fijn. Ging over iets heel anders maar toen moest ik ook weer janken, gewoon omdat die emoties helemaal aan de oppervlakte zitten.
Vanochtend kwam sinterklaas aan op de school van mijn kinderen, super leuk. Maar toen moest ik ook weer tranen wegslikken omdat ik dacht: wat nou als zij dit niet kan mee maken? Haar zoontje is een half jaar oud nu. Eindstand: zit ik thuis op de bank weer te huilen.
Gewoon heel veel huilen want wtf ik vind het zo oneerlijk. En daarna maar weer door, want alles gaat gewoon door.

23 likes