Wat je even kwijt wil #71

Ik heb dus mega jeuk op mijn hoofd… al gewisseld van shampoo. Iemand een idee of tip?

Maakt het haar niet vet en hoeft niet uitgespoeld te worden.

7 likes

Top! Ga ik meteen halen

4 likes

Welke shampoo heb je? Enige shampoo die bij mij werkt is Kerastase dermocalm, van de rest krijg ik ook jeuk

1 like

Helaas, iedereen wist dat het mijn auto was haha. Collega schaamde zich om haar appjes :joy:

6 likes

Ik heb dat ook en dacht dat ik net een luis te pakken had :slightly_smiling_face:

3 likes

Mijn oor zit al een paar dagen dicht en wat is dat ontzettend irritant! Ik versta niemand en doe hele gesprekken op de gok

2 likes

Ik moest net gewoon huilen om de nieuwe HEMA kerstreclame :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ik op het einde van mijn pilates les. Gaat lekker haha

3 likes

Ik moest gisteren bijna janken bij Say yes to the dress :smiling_face_with_tear: en mijn menstruatie zet maar niet door hahaha

1 like

Flashback naar 2 jaar geleden. Van alles geprobeerd en bleken 'gewoon ’ luizen.

4 likes

Ik ook, met een piep erin. Heeeel irritant. Bij mij is het door een verkoudheid.

2 likes

Wajow, ik ging dit even opzoeken. Right in the feels

3 likes

Tip: lekker genieten van de 50% korting bij de jumbo op Sinterklaas snoepgoed :grinning:
Kokos witte chocolade kruidnoten van Bolletje, fucking lekker

9 likes

Sporten ging voor geen meter dus lekker lang onder de hete douche en nu de rest van de middag op de bank met de Grannies van Amsterdam. 🩷

6 likes

Mijn vader heeft er net een stuk of 20 uitgekamd :smiling_face_with_tear:

2 likes

Omg wat vreselijk
Hoe heb je dit gekregen denk je?

2 likes

Ugh bij mij was 5 december al niks meer te vinden!!!

4 likes

Ik ga uit eten met de hele familie en ben moe, heb helemaal geen energie om de hele avond sociaal te doen.

4 likes

Haha wat kut ook op een zondagavond :smiling_face_with_tear:

9 likes