Ik besef opeens dat het over 2 weken kerst is??? Wtf. Ik heb echt 0 gevoel dat het bijna kerst is
Ik heb voor het kerstdiner een pakket samengesteld dat kan gewonnen worden door de beste geklede collega. Ik heb allemaal dingen uitgezocht die ik leuk vond, want ik win dat spel toch met twee vingers in de neus.

die ronde borstels moeten echt ergens op een hoge plank bewaard worden denk ik, ik heb precies hetzelfde gedaan als kind! Gelukkig lukte het om hem eruit te krijgen (met tering veel moeite).
Als volwassene kan ik overigens nog steeds niet met een ronde borstel omgaan ![]()
Hahahaha love dit ![]()
![]()
Ik mag volgende week mee naar de kerstlunch op school van m’n nichtje omg zoooo gezellig en kneuterig
Ik heb echt een gigantische kut dag lol. Allemaal belletjes moeten plegen waar ik voor mijn gevoel 0 mee ben opgeschoten en dacht dat ik een afspraak had geboekt maar dat was nie. Dan maar zelf een gezichtsmasker maken en mezelf in de watten leggen. ![]()
bless ons met outfitposts!
Dit jaar voor het eerst geen foute kerst truien dresscode bij onze kerstlunch/borrel dus ik ben al lang blij. Ik werk op twee locaties en mag lekker bij allebei aansluiten.
Er zat net een vrouw tegenover mij in de trein die een kwartier heeft gepraat over de caviashow van Fred Oster ![]()
Ik las net de naam Wilvo ![]()
En ik heb één wenkbrauwhaar die elke keer terug komt die een soort Ruud Lubbers wenkbrauw aspiraties heeft. Hij is dikker en langer en er zit een soort krul in. Ik vind het heel fascinerend, ik heb hem sinds een paar maanden, maar eigenlijk word ik dus gewoon oud waarschijnlijk.
Winst dat hij tussen je wenkbrauw haren zit en niet op je kin.
Dat heb ik niet gezegd hè? Het is een gevalletje óók helaas ![]()
Ah dat is nou jammer voor je haha.
Ik moet echt even wennen aan de nieuwste iOS update. Vind het niet perse storend of lelijk maar wel wennen.
Ik werd helemaal naar van dat Liquid Glass effect over mijn achtergrond, dat zag eruit als mijn migraine aura’s. Nu heb ik heel saai 1 kleur, maar dan is dat Liquid Glass iig niet zo storend.
Ja ik erger me hier ook aan. Ook gewoon lelijk en kinderlijk ofzo? Maar met alles in dezelfde kleur krijg ik ook een error. Alsof al mijn apps geblokkeerd zijn met time limit. Irritant dat je niet gewoon de oude look kan kiezen.
instellingen - toegankelijkheid - weergave en tekstgrootte - maak minder doorzichtig, dan is het nagenoeg weer zoals eerst!
Ik wil niet eens wennen aan de nieuwe iOS, echt kut apple. Dat hele LG is nergens voor nodig, ziet er niet uit. Ik kan ook niet meer snel schakelen naar andere tabbladen in safari en word er helemaal naar van. Klik steeds op die klote ‘privétab’ knop.
En wat is dat extra getril steeds, ook als je iemand belt en overgaat gaat ie trillen? Dafuck. #rantoversorrynietsorry
In instellingen kun je tabbladen anders instellen. Bij ios 26 staat die standaard op compact maar je kunt hem ook op onder zetten of boven. Als je hem op onder zet wordt het weer nagenoeg zoals het bij ios 18 was
Heldin ![]()