Ah de nieuwe Tell sell
Ou est le syndicat dāinitiative?
Je māappelle worstenvel.
Ik had daarstraks zoān dreigende ervaring in de trein. Door de jaren heen genoeg gekkies meegemaakt en nooit bang, maar hier voelde ik gewoon aan mijn hele lijf dat het foute boel was.
lang verhaal
De trein was bijna bij het station en ik stond bij de deur te wachten met een andere vrouw. Kwam er een gast met zijn handen achter zijn rug voor de deur staan om deze te blokkeren. Hij keek ons allebei aan en was hardop aan het roepen (dingen als āde verdachte staat bij de deur, we hebben hem in het zicht, hij is gevaarlijkā). Toen wij niet reageerden kwam hij dichter bij staan en ons op misschien 5 centimeter afstand in de ogen kijken terwijl hij maar bleef schreeuwen. Ik keek weg maar hij kwam echt recht in mijn blikveld hangen. Met zijn handen achter zijn rug bleef ik denken dat hij een mes had. Uiteindelijk stopte de trein, deed ik de deuren open en bleef hij de weg blokkeren en me maar aankijken. Toen rende hij toch de trein uit en een andere trein in. Kwam op het perron een andere vrouw tegen die verbaal bedreigd was door dezelfde jongen. Die ook zei dat ze nooit overdonderd is, maar dat ze dit ineens doodeng vond door de blik in zijn ogen.
Maar het stomste van alles: samen met die vrouwen deed ik een melding op het perron bij de conducteur. Omdat deze gast een trein was ingestapt aan de andere kant van het perron en we hem nog konden zien. Liet de conducteur die gast wel uit de trein zetten, maar verder niks en toen reden beide treinen weg. Stonden wij daar alleen op een donker en leeg perron met die gast erbij.
Hij liep wel weg en wij hebben met zān drieĆ«n staan wachten tot hij echt uit het zicht was en toen elkaar maar even geholpen met veilig elkaars fiets/auto vinden.
Haha, was dit alleen het stokpaardje van Grandes Lignes of ook van andere methoden?
Oh pf wat eng! En wat stom dat het zo afliep i.p.v. dat ze de politiebelde of iig jullie veiligheid waarborgde.
Wat goed dat jullie zo op elkaar gepast hebben!
Dat was Onmibus volgens mij.
Ik lig op balkon in de zon en regen tegelijkertijd, echt lekker verfrissend eigenlijk
Mwehh mijn pedicure is langdurig ziek. Afgelopen weken loop ik alleen maar met sokken aan omdat mn voeten er echt nietttt uitzien (en ik kon een tijdje niet ivm bevalling). Keek zo uit naar de pedicure vandaag maar ze laat net weten dat ze langdurig moet stoppen ivm ziekte (vooral heel sneu voor haar natuurlijk). En dat met het mooie weer en een week op vakantie in het vooruitzicht.
Alle pedicures in de omgeving hebben een klanten stop ![]()
![]()
![]()
Het is natuurlijk niet hetzelfde maar kan je het niet zelf doen? Ik heb een elektrische voetvijl gekocht bij Kruidvat van hun eigen merk en die werkt top. Nagelriemen terugduwen, knippen, vijlen, nagellak erop en voor het slapen gaan dik insmeren en sokken aan en je voeten zien er weer goed uit.
Jaa ik heb geen andere optie. Maar zoveel werk in combi met een peuter en newborn
maar idd het beste idee. Heb een ranzige kalknagel die ik zelf nauwelijks netjes krijg maar goed, alles beter dan dit.
Is die voetvijl voor nagels of ook eelt?
Ik weet dat diverse nagelsalons ook een pedicure behandeling doen. Ze doen dan niets met mesjes qua wegsnijden maar misschien is het een alternatief om te overwegen voor nu.
Oja dat zou een optie zijn. Maar ik heb wel lastige voeten met eelt en dus een kalknagel, dus weet niet of ik me daar comfortabel bij voel
ik ga denk ik toch maar voor de optie van @ZusjevanJoost en me 2 uur lang opsluiten in de badkamer haha
De voetvijl is alleen voor eelt! Denk dat je met een half uurtje wel klaar bent met alles!
Die mensen zijn echt wel wat gewend
Please maak bezwaar tegen dit wetsvoorstel, als je het ook een slecht idee vindt dat er op protesteren voor palestina of het klimaat flinke gevangenisstraffen komen te staan (zoals nu bijv in de UK gebeurt): https://www.internetconsultatie.nl/terrorismeverheerlijking/b1
Oh mijn god, doodeng ![]()
Oh god, heb 2 motten gevonden in mān voorraadbakje met notenā¦
Alle kastjes leegehaald en alles schoongemaakt, alle open verpakkingen weggegooid. Hoop dat het hierbij blijft.
Heb verder nergens nog andere meelmotten, larven etc. gezien.
![]()
![]()
![]()
Ik zat net op het terras, blijkbaar naast bandleden van de band Extreme. Dus wij een beetje kletsen (ze spraken mij aan over een tattoo die ik heb) over hun muziek blabla. Ze hebben hier een concert vanavond, loopt er ineens een man langs met een bandshirt van hun aan. Dus ze zeiden: chase him!! Dus ik die man achterna rennen, ik zei: theyāre here!!! Dus die man helemaal overdonderd, babbelen, fotootje maken. Ik voel me helemaal Robert ten Brink bij All You Need Is Love. ![]()