Wat je even kwijt wil #71

Mijn tijd is ook vaag en doorzichtig? Zaklamp was ook weg, gebruik ik meermaals per dag, en ineens was hij er weer.

1 like

Omg held :heart:

4 likes

Hallelujah, dankjewel!

3 likes

In de donkere modus wordt dit een zwarte brij :frowning: ik ga maar gewoon wennen aan LG en m’n saaie achtergrond

3 likes

Maar je kan het ook gewoon instellen zoals het was? Dus alle apps hun eigen kleurtje? Ik snap het probleem niet zo, dat LG hoeft niet, het kan.

Als je je vingers op het scherm naar elkaar toetrekt opent die ook je tabbladen overzicht

1 like

Als ik het uitzet, ziet het er o.a. zo uit, niet te lezen. Ik krijg het in donkere modus niet naar hoe het eerst was.

Samenvatting

Anyway, dit is wel echt een first world problem, dus ik moet me niet zo aanstellen :sweat_smile:

2 likes

Ik heb een week griep gehad en ben er nog steeds van aan het herstellen. Zou vrijdag, zaterdag en zondag op kerstmarkten staan met mijn shop maar dat kon dus niet doorgaan omdat ik ziek was. Maar nu hadden mijn ouders aangeboden om de markt van zondag helemaal op te zetten (wat het meeste werk is want dat duurt 2 uur en is heel vroeg in de ochtend) en dan halen ze me op zodat ik er alleen hoef te staan om te verkopen. Dus net heb ik thuis de opstelling gemaakt zodat ze weten hoe het moet staan en belt mijn vader op of ik de foto’s wil sturen zodat hij ze kan uitprinten voor morgen zodat hij het op de kraam kan leggen om het na te maken :cry: :cry: :cry: Ik ben vandaag ook nog ongesteld geworden en ik kan het gewoon echt even niet aan hoe lief het is dat ze dat gaan doen. Morgenochtend om 8 uur staan ze daar met al die spullen te slepen. En ondertussen passen ze al weken fulltime van ma t/m vr op mijn kleine neefjes door omstandigheden en dat doen ze ook gewoon zonder probleem. Mijn vader staat gewoon met z’n 67 jaar 's nachts om 4 uur flesjes te maken en hij heeft het alleen maar over hoe schattig mijn neefje dan lacht als hij de kamer binnenkomt?? Pff ik heb gewoon echt even een emo besefmoment wat een fucking geluk ik heb dat ze al die dingen voor mij en mijn broers/zussen doen.

196 likes

Wat mega lief en bijzonder, maar wat beschrijf je het ook lief en mooi, krijg er helemaal een beeld van van je vader met dat flesje en je ouders met die kraam 🥹

13 likes

Ik voel mij bejaard.

Zodra het donker is wil ik op de bank met een dekentje kruipen, en rond 8 uur kijk ik teleurgesteld op de klok dat het te vroeg is om naar bed te gaan.

19 likes

Het zullen hier de hormonen wel zijn, maar krijg gewoon tranen in mn ogen van je bericht. Wat onwijs lief van je ouders!

5 likes

Was gister gaan kennismaken met een superleuk hondje om mogelijk te adopteren, maar er kwamen ook nog andere mensen kijken vandaag. Werd net gebeld dat ze bij ons mag komen wonen zoooo leuk :dog2:🥹

96 likes

Godskolere er komen in 2026 nu al in mn directe omgeving VIER!! baby’s aan en het jaar moet nog beginnen.

Lekker voor tante lightbox de lusten en niet de lasten

21 likes

Heel erg lief! En lief dat jij het zo waardeert

3 likes

Wat een HEERLIJK weer is het vandaag :star_struck::sunny:
De dag begon brak maar ik knap helemaal op van een wandelingetje

6 likes

Ehh wat? Waar? Hier niet: grijzig en kil. Gisteren wel mooi, dat wel.

14 likes

In Limburg, het altijd zonnige zuiden :joy:
8 graden maar door de zon en heldere lucht voelt het een paar graden warmer, bijna in staat mijn jas uit te doen

5 likes

ik heb ooit voor 5 eu op de gok van een advertentie met 1 wazige foto af een paar vintage laarzen gekocht op vinted, heel 00’s met puntneus en stiletto hak, diagonale lace up & mooi zacht leer, maar ik heb ze vrij snel opgeborgen omdat ze opgeknapt moesten worden. kom ze net tegen met opruimen en ik zie nu op de zool dat het Dolce & Gabbana laarzen zijn :cowboy_hat_face: :black_heart:

49 likes

Als je dit berichtje zonder jouw username zou plaatsen en vragen wie zegt dit weet volgens mij echt iedereen dat het over jou gaat haha issa core dit

17 likes

Ik ben zooo jaloers. Het is zo grijs hier😭 Gisteren wel zonnig en dan voel ik me gelijk 10 x beter

1 like