Nu ben ik zo benieuwd wat de clues waren ![]()
Een prachtige voicenemo hahah
Mān moeder heeft 2 weken voor mān katje gezorgd en nu heb ik met ai (sorry) een afbeelding voor een kaartje voor haar gemaakt. Ze is helemaal van de truttige Engelse cottage stijl en dit kaartje past daar perfect bij. Ik hoop dat ze het leuk vindt en het die 10 liter water waard is.
Kutzooi, tijdens een avondwandeling heeft een gast op een fatbike in mijn oog geschenen met een laser.
Ik heb vanmiddag een vloer gekocht en ben nu op zoek naar iemand die die vloer wil leggen. Ik had een berichtje op Facebook gezet en heb serieus wel 100 DMās, met prijzen van tussen de 150 en 1500 euro. Echt een enorm luxeprobleem, maar het is allemaal zoveel werk, verhuizen š«Ø
Ik ben de film Babygirl aan het kijken vanwege de goede recensies en ik vind het tot nu toe helemaal niks⦠Nicole Kidmanās personage is kil en saai, wat is die jongeman brutaal en irritant?! Lijkt wel een clichĆ© fanfic.
Edit: Het is nu eindelijk afgelopen⦠wat een irritante kutfilm was dat
Het werd steeds slechter wtf
Meen je niet
. Hoe gaat het nu met je dan?
Mijn kind heeft sinds 2 weken cavias en ik vind dat gescharrel en gepiep ZO gezellig.
Ik heb net de Rabobank terugblik gedaan (roast variant) en ik ga echt helemaal stuk ![]()
Hahahah heb t net bekeken, echt zo goed dit ![]()
ik vond deze ook echt helemaal niet zo goed
Lief dat je het vraagt. Ik merk niks aan mn ogen, maar had wel gister hoofdpijn.
Zo enorm lief, mijn ouders hebben een kerstpakket voor mij gemaakt! Ivm ziekte ben ik mijn baan kwijtgeraakt, hadden ze een heel lief kaartje met wat ik ondanks mijn ziekte wel nog doe en dan ādat verdient een kerstpakketā š„¹
We hadden kerstfeestje op t werk en de dj weigerde een verzoeknummertje ārood van Marco Borsato (tyfusnummer sws)ā. Want āMarco is gecanceldā. ![]()
Vandaag had ik kerstdiner met werk en nu zit ik helemaal in een weekendmodus maar nu moet ik morgen nog werken ![]()
Wat lief van ze! Dat je zoān moeilijke periode hebt doorstaan verdient ook zeker een kerstpakket.
Ik woon in een dorpje in de bible belt en kerst is een soort black friday voor kerken als ik mn brievenbusinhoud bekijk. De afgelopen dagen meerdere folders van kerken en een wandeling-met-kerstverhaal door de buurt gekregen
De eerste avond in onze accommodatie in Australiƫ en dacht, ga lekker buiten zitten en boek lezen. Maar het lijkt wel een dierentuin buiten van allemaal dierengeluiden door elkaar en ik hoor steeds geritsel in de bosjes dus ben maar naar binnen gevlucht. Australiƫ zomeravonden zijn niet voor de zwakkeren.
Herkenbaar. Waar ik ben zijn de ritselende dieren gelukkig niet dodelijk :ā)
Lucky you! Hier moeten we echt uitkijken voor onder andere slangen in de bosjes en hoger gras. Nog geen kangoeroe gezien trouwens, dat is wel jammer.