Wat je even kwijt wil #71

Echt een eeuwige heel herkenbare struggle!! Ik wil heel graag pianoles, zangles, teken- en/of schilderles, cursus (liefst een studie) filosofie, cursus kunstgeschiedenis lijkt mij ook heel leuk, vervolgcursus meubelmaken, meubel stofferen, houtbewerking, ik zou wel op tennis willen of squash(les)

En ik heb nog heel veel klussen/projecten in huis die ik wil beginnen of afmaken

Maar ik heb al een fulltimebaan en een huishouden en een hond en een boekenclub en ik wil 3x in de week hardlopen dus ja dan ben wel verzadigd qua hobby-tijd ratio :weary:

6 likes

Helemaal mee eens! Deze tube heeft me van mijn verslaving aan lippenbalsem af geholpen. Echt heel fijn spul.

2 likes

Jaaa lijkt me zo fijn om niet te werken en een groot deel van de tijd gewoon lessen in vanalles te nemen.

2 likes

Ik moet dit denk ik in gedachten houden. Ik moest vroeger op de sport blijven waarop ik zat, dus er zijn in de tijd dingen bijgekomen vanaf mijn 9e, maar ik heb verder alles gedaan tot begin 20.
Dus nu vertrekken bij mijn vaste clubje terwijl ik daar ook zoveel positiefs uithaal, voelt als een Groot Besluit. Terwijl. Ik kan ook gewoon in mijn hoofd houden dat ik dat andere een tijdje kan uitproberen en dan altijd nog terugkan :thinking: Maar het zijn beide geen heel vrijblijvende dingen, ze rekenen op je komst, dus dat voelt dan 
 heel individualistisch gedacht ofzo, als ik dat nieuwe beschouw als “een uitprobeersel”.

@boonie saaaame
Dat huishouden/koken/boodschappen etc slokt al veel tijd/energie op, zeker als je het niet kan verdelen🙃 (ik had echt meer tijd voor hobby’s/sport toen ik die verplichte taken kon delen)

4 likes

Als je het kan betalen is een schoonmaker echt top.

Snap wel dat als je zo lang in een clubje zit dat dat echt wel een ding is om eruit te gaan! Dat is wel anders dan als je iets zelf doet.

2 likes

Tijdelijk even iets anders doen als verrijking van je kennis en kunde is best waardevol!
Ik be vorig jaar begonnen met lessen boekbinden. Het is maar een paar keer per jaar en zo leuk! En trots op wat ik nu kan maken.
Volgend jaar valt het precies op werkdagen maar dan neem ik gewoon vrij.

14 likes

-gevonden-
Help ik zoek al 2 dagen dit nummer. Meer heb ik niet. :rofl::clown_face:

2 likes

delerium - silence

1 like

Omg zo snel! Hoe dan. Mijn dank is groot. Ik en mijn partner werden al 2 dagen gek. Dat we er niet op kwamen. Thanks.

1 like

Omg ultieme nostalgie collab

31 likes

Ik ben een vloer aan het uitzoeken maar in de bouwmarkt is bijna alles op of pas weer leverbaar in MAART
 wat kut zeg

2 likes

Twee mannen die met hun rauwe haring met uitjes in de spitstrein zitten
:face_with_spiral_eyes:

2 likes

Dit vind ik reden om dat noodnummer te appen hoor. Thoughts and prayers voor je neusgaten.

4 likes

Ik ben alleen thuis met mijn kleine kinderen, eerst de deuren op slot gedaan en ze daarna boven naar bed gebracht. Hoor ik ineens iemand fluiten in de woonkamer terwijl ik in de bijkeuken sta. Kippenvel tot in mijn nek. Voor de context: ik woon best afgelegen.

Was het de kat die over een babyboekje met dierengeluiden liep. Echt, de opluchting. Voel mij ineens 10 jaar ouder.

58 likes

Nu ben ik zo benieuwd wat de clues waren :sweat_smile:

2 likes

Een prachtige voicenemo hahah

M’n moeder heeft 2 weken voor m’n katje gezorgd en nu heb ik met ai (sorry) een afbeelding voor een kaartje voor haar gemaakt. Ze is helemaal van de truttige Engelse cottage stijl en dit kaartje past daar perfect bij. Ik hoop dat ze het leuk vindt en het die 10 liter water waard is.

11 likes

Kutzooi, tijdens een avondwandeling heeft een gast op een fatbike in mijn oog geschenen met een laser.

Ik heb vanmiddag een vloer gekocht en ben nu op zoek naar iemand die die vloer wil leggen. Ik had een berichtje op Facebook gezet en heb serieus wel 100 DM’s, met prijzen van tussen de 150 en 1500 euro. Echt een enorm luxeprobleem, maar het is allemaal zoveel werk, verhuizen đŸ«š

7 likes

Ik ben de film Babygirl aan het kijken vanwege de goede recensies en ik vind het tot nu toe helemaal niks
 Nicole Kidman’s personage is kil en saai, wat is die jongeman brutaal en irritant?! Lijkt wel een clichĂ© fanfic.

Edit: Het is nu eindelijk afgelopen
 wat een irritante kutfilm was dat :joy: Het werd steeds slechter wtf

10 likes