Tijdelijk even iets anders doen als verrijking van je kennis en kunde is best waardevol!
Ik be vorig jaar begonnen met lessen boekbinden. Het is maar een paar keer per jaar en zo leuk! En trots op wat ik nu kan maken.
Volgend jaar valt het precies op werkdagen maar dan neem ik gewoon vrij.
-gevonden-
Help ik zoek al 2 dagen dit nummer. Meer heb ik niet. ![]()
![]()
delerium - silence
Omg zo snel! Hoe dan. Mijn dank is groot. Ik en mijn partner werden al 2 dagen gek. Dat we er niet op kwamen. Thanks.
Ik ben een vloer aan het uitzoeken maar in de bouwmarkt is bijna alles op of pas weer leverbaar in MAART⊠wat kut zeg
Twee mannen die met hun rauwe haring met uitjes in de spitstrein zitten
![]()
Dit vind ik reden om dat noodnummer te appen hoor. Thoughts and prayers voor je neusgaten.
Ik ben alleen thuis met mijn kleine kinderen, eerst de deuren op slot gedaan en ze daarna boven naar bed gebracht. Hoor ik ineens iemand fluiten in de woonkamer terwijl ik in de bijkeuken sta. Kippenvel tot in mijn nek. Voor de context: ik woon best afgelegen.
Was het de kat die over een babyboekje met dierengeluiden liep. Echt, de opluchting. Voel mij ineens 10 jaar ouder.
Nu ben ik zo benieuwd wat de clues waren ![]()
Een prachtige voicenemo hahah
Mân moeder heeft 2 weken voor mân katje gezorgd en nu heb ik met ai (sorry) een afbeelding voor een kaartje voor haar gemaakt. Ze is helemaal van de truttige Engelse cottage stijl en dit kaartje past daar perfect bij. Ik hoop dat ze het leuk vindt en het die 10 liter water waard is.
Kutzooi, tijdens een avondwandeling heeft een gast op een fatbike in mijn oog geschenen met een laser.
Ik heb vanmiddag een vloer gekocht en ben nu op zoek naar iemand die die vloer wil leggen. Ik had een berichtje op Facebook gezet en heb serieus wel 100 DMâs, met prijzen van tussen de 150 en 1500 euro. Echt een enorm luxeprobleem, maar het is allemaal zoveel werk, verhuizen đ«š
Ik ben de film Babygirl aan het kijken vanwege de goede recensies en ik vind het tot nu toe helemaal niks⊠Nicole Kidmanâs personage is kil en saai, wat is die jongeman brutaal en irritant?! Lijkt wel een clichĂ© fanfic.
Edit: Het is nu eindelijk afgelopen⊠wat een irritante kutfilm was dat
Het werd steeds slechter wtf
Meen je niet
. Hoe gaat het nu met je dan?
Mijn kind heeft sinds 2 weken cavias en ik vind dat gescharrel en gepiep ZO gezellig.
Ik heb net de Rabobank terugblik gedaan (roast variant) en ik ga echt helemaal stuk ![]()
Hahahah heb t net bekeken, echt zo goed dit ![]()
ik vond deze ook echt helemaal niet zo goed