Wat je even kwijt wil #71

Ik zou hiervoor wel even de hap bellen. Ze laten je alleen komen als ze het niet vertrouwen. Of geven door dat je morgen bij je eigen huisarts moet zijn.

11 likes

Je hebt ook een site, moetiknaardedokter.nl. die adviseert ook HAP als dat nodig is :slight_smile:

4 likes

Stroom is eruit geklapt hier in de wijk :weary::weary: niet op fucking zondag middag. Doe dit op een maandag tijdens thuiswerken ofzo, ik wil gvd bingen!!! En m’n telefoon is bijna leeg.

4 likes

Komt dat noodpakket eindelijk van pas

19 likes

Jokes on me want die hebben we nog niet.

7 likes

Ja heb dit inmiddels ingevuld op de site van de hap en daar kwam uit dat ik naar de hap moet en ze bellen me zodra ik langs kan komen

6 likes

Huisartsenpost, meteen bellen! Ik had dit ook en bleek wondroos te zijn, mega gevaarlijk, ook als het richting je oog gaat.

Ah sorry ik zie dat je al gebeld hebt! Succes!!

4 likes

Ik kan zometeen terecht gelukkig!

5 likes

Succes!:four_leaf_clover:

3 likes

Mijn moeder is sinds een tijdje over naar een seniorenwoning en zij had vandaag haar eerste kerstbingo daar. Ze heeft echt super veel gewonnen. Een pakket vol eten (of noodpakket haha) voor een maand, icl een cadeaukaart. En een grote handdoek en een dekentje voor op de bank.

71 likes

Hoe gaat het nu? Goed dat je gegaan bent.

2 likes

Ze dachten aan een ontsteking of infectie van mijn huid. Ik heb nu antibiotica, dus hopelijk neemt de zwelling snel af

4 likes

Nou heel terecht dat je bent geweest! Beterschap!

5 likes

Dankje!

2 likes

Beterschap! Heb je ook koorts? De AB duurde bij mij 3 dagen voordat het hielp helaas, had ook met pen de rand van de infectie op mijn gezicht getekend om te zien of het erger werd.

5 likes

Nee geen koorts gelukkig. En dat van die pen is een goeie!

4 likes

Fijn! Mocht je koorts krijgen aarzel niet om weer de HAP te bellen en miss ook morgen je eigen huisarts, die wilde me ook nog graag zien (was toen ook bij de HAP geweest). Sterkte en beterschap!

1 like

Het kan de eerste dagen uitbreiden hoor, kan bij wondroos. Hebben ze je geen meldadviezen meegegeven? Die zou ik volgen, niet adviezen van hier.

13 likes

Ik heb het gevoel dat er dit jaar veel meer kerstverlichting is buiten! Enig hoor daar niet van.
Hebben jullie dat ook of ligt (licht hi ha ho) het aan mij?

10 likes

Ben je aan de andere kant van de wereld, kom je nog steeds het boek van fucking Rutger Bregman tegen in de boekwinkel :cry:

5 likes