Meen je niet
. Hoe gaat het nu met je dan?
Mijn kind heeft sinds 2 weken cavias en ik vind dat gescharrel en gepiep ZO gezellig.
Ik heb net de Rabobank terugblik gedaan (roast variant) en ik ga echt helemaal stuk ![]()
Hahahah heb t net bekeken, echt zo goed dit ![]()
ik vond deze ook echt helemaal niet zo goed
Lief dat je het vraagt. Ik merk niks aan mn ogen, maar had wel gister hoofdpijn.
Zo enorm lief, mijn ouders hebben een kerstpakket voor mij gemaakt! Ivm ziekte ben ik mijn baan kwijtgeraakt, hadden ze een heel lief kaartje met wat ik ondanks mijn ziekte wel nog doe en dan ādat verdient een kerstpakketā š„¹
We hadden kerstfeestje op t werk en de dj weigerde een verzoeknummertje ārood van Marco Borsato (tyfusnummer sws)ā. Want āMarco is gecanceldā. ![]()
Vandaag had ik kerstdiner met werk en nu zit ik helemaal in een weekendmodus maar nu moet ik morgen nog werken ![]()
Wat lief van ze! Dat je zoān moeilijke periode hebt doorstaan verdient ook zeker een kerstpakket.
Ik woon in een dorpje in de bible belt en kerst is een soort black friday voor kerken als ik mn brievenbusinhoud bekijk. De afgelopen dagen meerdere folders van kerken en een wandeling-met-kerstverhaal door de buurt gekregen
De eerste avond in onze accommodatie in Australiƫ en dacht, ga lekker buiten zitten en boek lezen. Maar het lijkt wel een dierentuin buiten van allemaal dierengeluiden door elkaar en ik hoor steeds geritsel in de bosjes dus ben maar naar binnen gevlucht. Australiƫ zomeravonden zijn niet voor de zwakkeren.
Herkenbaar. Waar ik ben zijn de ritselende dieren gelukkig niet dodelijk :ā)
Lucky you! Hier moeten we echt uitkijken voor onder andere slangen in de bosjes en hoger gras. Nog geen kangoeroe gezien trouwens, dat is wel jammer.
Dit doet me denken aan de eerste kerst bij mān schoonouders. Ze wilden die kerst ook naar de plaatselijke kerk, want er was een dienst en daar waren ze persoonlijk voor uitgenodigd.
Ter plekke bleek het een klein maar zwaar gereformeerd kerkje te zijn, waar wij als enige buitenstaanders ook twee uur lang hebben meegezongen op hele noten. Mijn schoonouders hadden de flyer iets te persoonlijk opgevat ![]()
Ja haha ik bedoel ook dat je de slangen (en spinnen) niet hoort, wel de hagedissen en wombats enzo. En veel tropische vogels, dat vind ik wel heel gezellig maar het begint om vier uur 's ochtends, te vroeg.
Kangoeroes kom je echt nog wel tegen. Ik weet niet hoe landelijk je zit maar rond zonsopgang of juist zonsondergang, dan zijn ze het meest actief.
omg ik heb ook zoān verhaal maar dan niet met kerst. toen ik 8 was ofzo had ik een gereformeerde vriendin en die ging die avond naar āde tentā. dus ik vroeg wat dat was en ik kreeg helemaal een verhaal over dat het echt sick was met leuke optredens enzo dus ik had fomo. toen vroeg die moeder me mee dus dat wilde ik natuurlijk wel.
nou de lol was snel voorbij want dat was gewoon ƩƩn of andere gereformeerde kinderindoctrinatieavond. wel in een tent, dat klopte. maar het was allemaal jezus dit god dat. en ik vond dat heel oncomfortabel omdat ik niet gelovig ben/werd opgevoed en je marineerde natuurlijk lekker in die christelijke hersenspoelsfeer. toen ik na afloop naar huis wilde (was natuurlijk heel blij dat het klaar was) toen lieten die moeder en die initiatiefnemer??? me ook niet gaan zonder dat ik een bestelformulier voor een of andere gare kinderbijbel invulde. en ik reed met haar mee dus ik kon niks anders. volgens mij werden mijn ouders toen ook wel boos op haar maar ik snap niet waarom zij niet hebben gezegd dat ik thuis moest blijven oid haha. en ohja er was ook zoān calvinistisch kutliedje van āiedereen mag komenā ja dat snap ik gvd
Ik ben wel eens meegeweest ook met iemand en de desillusie was echt groot toen de optredens vooral gare liedjes over Jezus bleken te zijn. Iedereen deed ook zo gezellig en blij en überpositief high on life mee echt een enge vibe
JA ECHT HE zij doen echt alsof michael jackson en lady gaga komen ipv een gare jezus zanger
Hahah ik had vandaag kerstlunch bij mijn nichtje op school, zooooo grappig hoe die kleuters eigenlijk een soort mini volwassenen/mensjes zijn.
Alles wat wij doen maar dan op zān kinds. De interacties onderling, wat een film ![]()
![]()
![]()
De kinderen moesten samen met hun gast een taakje doen trouwens. Onze taakje samen was drinken inschenken. Mijn geduld is wel weer ff genoeg op de proef gesteld voor dit jaar ![]()