Ja ik heb dat gevoel ook en ik vind het er echt heel gezellig uit zien ![]()
Dat sowieso, Ik zeg ook niet dat ze op de kop moet gaan staan, dit staat ook gewoon zo op thuisarts over wondroos
(niet sarcastische smiley)
Ja hier in de straat is veel meer verlichting dan vorig jaar. En bij het speeltuintje hebben ze een hele grote kerstboom met verschillende kleuren lichtjes neergezet. Vind ik normaal lelijk gekleurde verlichting maar bij zo’n speeltuintje wel cute.
Ik vind het zo irritant dat ik van alles zo makkelijk onzeker word.
Ik zit twee weken bij een nieuwe baan. Deze baan had ik aangenomen voor wat ademruimte. Het zou eerder te saai en te makkelijk zijn dan iets van uitdaging. (Afgelopen jaren zijn carrièrewise erg slecht geweest, dus even wat rust was nodig)
Nou zojuist kreeg ik commentaar op (kleine) dingen die ik niet goed doe en het enige wat ik nu kan is janken achter mijn balie. Zo belachelijk en onnodig gedrag dit.
Ook heb ik vandaag een tweede date en ik word ook zo onzeker van die situatie. Ben ik wel leuk genoeg, wanneer wordt ik gedumpt. Hoezo zou hij interesse in mij hebben etc.
Echt kom op, je hebt die vent een keer gezien ![]()
Samenvatting
Het zal wel iets te maken hebben met mijn probleem met afwijzing en kritiek haha
Maar ze hebben niet gezegd dat het wondroos is, dat komt ook van hier
Een infectie van je huid heet in de volksmond wondroos, dus dat zal de huisarts dan bedoeld hebben.
Ja echt gezellig! Zei gisteren nog tegen mijn man dat als dat dan strak allemaal opgeruimd is het echt weer zo’n troosteloze grauwe wereld is.
Maar dat is ook besmettelijk toch? Had ze dan niet letterlijk wondroos en besmettelijk moeten zeggen? M’n vriend was mee naar binnen, dus neem aan dat ze snapt dat wij niet 10 km van elkaar vandaan liggen op de bank en in bed
Dat is gordelroos!
Er reed net een degelijk familiewagen voor me, met een gezinnetje erin en die auto hing van binnen vol met kerstverlichting, echt zo’n slinger door de auto heen tussen de kinderen door??
Leuk! Ik zag dit ook in veel bakfietsen, heb me voorgenomen dat ook te doen als mn kind ouder is. Gezellig toch?
Haha zeker gezellig had t niet verwacht bij de gezapige Volvo stylo, ik vraag me vooral af hoe ze uit de auto gaan komen t was een grote wirwar
Ja het valt mij ook op! Heel erg leuk!
Bij ons op het (meestal nogal troosteloze) plein ook veel meer dan normaal!
Mijn trein was vanochtend ook helemaal versierd met kerstlichtjes, guirlandes en andere kerstdingen. Ook de aankondiging van het volgende station begon met een kerstdeuntje. Echt nog nooit gezien, was wel heel leuk.
Ik ben vandaag zo tyfus lui terwijl ik allemaal dingen moet doen en echt een pakket moet wegbrengen ![]()
dit sluit totaal niet aan bij je post maar de combinatie van jouw en @Merel in hetzelfd topic is echt vrwarrend. ik was echt overtuigd dat Merel haar naam had veranderd tot nu.
Mijn vriend gaat morgen beginnen met tegelen en is vandaag aan ‘t voorbereiden, godzijdank ben ik morgen naar werk. De “godver” teller staat al op 15x.
Ik voel me vandaag echt ontzettend kut. Zit op het werk tegen m’n tranen te vechten. Bah
Kun je even een rondje wandelen of even naar de wc voor afleiding of om even te huilen? Succes, hopelijk voel je je gauw weer beter!