Wat je even kwijt wil #71

Wil jij mij adopteren als nichtje, jij klinkt altijd zooooo lief als je het over je nichtje(s en neefje?) hebt. :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Gelukkig is het jaar snel voorbij, nieuwe portie geduld incoming

4 likes

Hahaha zoo lief :heartbeat:
Ik heb al heel lang niet meer gepost over girly taferelen met mn twee kleine nichtjes (die al 5 en 7 zijn trouwens! time flies) deze is een spiksplinternieuwe (oké valt mee, nét een kleuter ook al)

Ja klopt hahaha @Dude goede timing

8 likes

Ik heb een heel potje augurken opgegeten en nu heb ik echt een zure smaak in mijn mond en zuur gevoel in mijn maag :smiling_face_with_tear:

4 likes

Naar zoiets (we noemden het ook ‘de tent’) ben ik echt een paar zomers geweest, terwijl mijn ouders ook niet christelijk waren. Echt indoctrinatie inderdaad, maar het hele dorp ging er altijd heen.

3 likes

Ik kan sinds lange tijd weer sporten. En ben nu lid van een sportschool waar veel studenten komen. De laatste keer dat ik gesport heb met studenten, was toen ik zelf student was. En het voelde zo vertrouwd. Voor een seconde dacht ik dat ik een fitte twintiger was, en tussen mijn peers stond. Maar mijn spiegelbeeld bracht me terug naar de realiteit :older_woman:. In mijn hoofd voor eeuwig jong.

15 likes

Wtf werd net wakker met een gevoelige plek tussen dat stuk waar je kaak op elkaar zit en de tragus van mijn oor zegmaar. Dus ik denk oh verkeerd gelegen ofzo. Is het ineens in een nacht helemaal dik en opgezwollen???

Oh great ook achter mijn oor een bult voel ik nu

2 likes

Ik heb net afscheid genomen van 2 collega’s (zij gaan weg) en het voelt zo raar. Ik heb ruim 5 jaar met hun gewerkt met veel plezier. Is wel echt gek als je elkaar zo veel ziet en dan nu niet meer.

16 likes

Je zult maar in een Marco Borsato gemeente wonen.

3 likes

Dat is gewoon Marco zelf geweest

3 likes

Ik kwam er vandaag achter dat mijn achternaam (tussenvoegsel) bij mijn bank niet klopte. Als ik dat wilde veranderen moest ik naar de bank toe met paspoort.

Ik daar naartoe met de mededeling dat mijn achternaam onjuist in het systeem staat. Reactie: “Aaaah gefeliciteerd! Heb je een paspoort mee waar je nieuwe achternaam al in staat?” :melting_face:

Ik kreeg altijd post en passen waar mijn tussenvoegsels als /vd/ werden geschreven, dus het is in 25+ jaar nooit opgevallen.

2 likes

Ik ben voor het eerst in het dankwoord van een proefschrift genoemd en ik vind het echt kinderachtig leuk :woman_shrugging:

21 likes

Is toch gewoon leuk, wat is daar kinderachtig aan

4 likes

Ik heb naar twee vrienden en m’n partner een screenshot gestuurd

2 likes

Is toch logisch! Is ook hartstikke leuk!

2 likes

Haha toen ik het boekje van een vriendin op de mat kreeg moest ik eerst huilen omdat ik zo trots op haar en blij voor haar was. Was ik net een beetje gekalmeerd zie ik mezelf in het dankwoord, ging ik weer :sob:

Edit: ik was ook in een medicatiewissel en daarom kneiterlabiel, zal ook meegespeeld hebben :stuck_out_tongue_closed_eyes:

8 likes

haha zo lief en leuk! binnenkort promoveert een heel goeie vriendin en ik ben dan ook paranimf, lol ben benieuwd hoe ik het lezen van haar dankwoord maar vooral ook haar verdediging doorkom :joy:

2 likes

Ik had een keer dat ik naar de bank moest omdat volgens de bank mijn naam niet goed in het systeem stond. Dus telefonisch werd gezegd ja er staat alleen Baron. Dus ik zo ja ik heet Baron? Ik heb die rekening sinds mijn geboorte al, hoezo is het nu ineens een probleem? Maar nee ik moest echt per se langskomen voor al mijn andere namen (die ik niet heb). Ik daarheen, uur moeten wachten want druk. Zegt die vrouw aan de balie ‘ja zie je, er staat echt alleen Baron’. Mevrouw ik heet alleen Baron, sorry dat ik niet gedoopt ben :smiling_face_with_tear:

4 likes

Huh maar wat was hun uitleg dan? Er zijn toch heeeel veel mensen met een voornaam? Kan me niet voorstellen dat ze daarvan schrokken.

5 likes

Geen idee, hun systeem gaf een melding dat het niet klopte en dat ik opnieuw geïdentificeerd moest worden. Nu zijn er banken die dat de afgelopen jaren sowieso bij al hun klanten hebben gedaan, maar bij deze bank zitten genoeg mensen in mijn omgeving en doe hoefde dat niet. Maar goed, ben ook een tijdje ergens penningmeester geweest en die rekening was ook bij die bank en toen liep op een gegeven moment zakelijke post en privépost door elkaar heen en werd privépost ineens naar t zakelijke adres gestuurd :smiling_face_with_tear:

2 likes