Ik ben geboren en getogen in een van die gemeentes en dit is precies de reden waarom ik nooit terug verhuis
Ik bedenk me net dat als ik iets lees/zie waarvan ik denk why/waarom, dat ik dan meteen:
Why, why-yay-yay-yaaay, why-yay-yay-yaaay ![]()
in mān hoofd heb van Trijntje op het songfestival. ![]()
Nu zit het in mijn hoofd ![]()
Ik krijg dus altijd herinneringen op facebook en nu weer een parel dat we een kerstgala hebben gehad en daarna uit zijn geweest, dan denk ik hoe kwamen we in godsnaam die club in? We waren 16/17? Volgens mij was toen net de nieuwe alcohol wet. Kan echt me god niet herinneren hoe wat dat toen deden? Had echt minder moeten drinken misschien had ik het dan nog geweten hahaha
Je was een vrouw vermoed ik ![]()
Hahhaa klopt en nog steeds
Ik heb een jaar lang chocolade gewonnen met mijn adventskalender.
Wooow waarvan?
Coco & Sebas. Ze hadden gouden chocolade kerstballen verstopt in het laatste vakje. Gisteren kreeg ik een e-mail van ze dat, als je zoān kerstbal hebt, je een jaar lang gratis chocolade krijgt.
Dus ik keek vanochtend even en ja hoor. Een gouden kerstbal
Oh wat een onaangename prijs zeg
Haha nee heeeerlijk, lekker cadeau doen aan iedereen in je omgeving ook (and you get chocolates, and you get chocolates). Ik vind C&B echt mooi om cadeau te doen
Ja de Moederdag en Vaderdagcadeaus zijn al geregeld ![]()
Maar ik ben benieuwd hoe ze een jaar lang gratis chocolade invullen. Het lijkt mij dat er wel een budget op zit.
Maar ik word inderdaad aankomend jaar heel geliefd op kantoor
Gefeliciteerd!! Dat is nog eens een leuke verassing
āElke maand ontvang je een doos chocolade samengesteld door Coco & Sebasā. stond erbij toen ik de kalender bestelde
O daar heb ik overheen gelezen. We gaan het zien
Nou morgen maar naar de dokter, want de zwelling aan de zijkant van mijn gezicht wordt alleen maar erger en mijn linkeroog zit ook grotendeels dicht ![]()
Ik zou hiervoor wel even de hap bellen. Ze laten je alleen komen als ze het niet vertrouwen. Of geven door dat je morgen bij je eigen huisarts moet zijn.
Je hebt ook een site, moetiknaardedokter.nl. die adviseert ook HAP als dat nodig is ![]()
Stroom is eruit geklapt hier in de wijk ![]()
niet op fucking zondag middag. Doe dit op een maandag tijdens thuiswerken ofzo, ik wil gvd bingen!!! En mān telefoon is bijna leeg.
Komt dat noodpakket eindelijk van pas
Jokes on me want die hebben we nog niet.
Ja heb dit inmiddels ingevuld op de site van de hap en daar kwam uit dat ik naar de hap moet en ze bellen me zodra ik langs kan komen