Wat je even kwijt wil #71

Huisartsenpost, meteen bellen! Ik had dit ook en bleek wondroos te zijn, mega gevaarlijk, ook als het richting je oog gaat.

Ah sorry ik zie dat je al gebeld hebt! Succes!!

4 likes

Ik kan zometeen terecht gelukkig!

5 likes

Succes!:four_leaf_clover:

3 likes

Mijn moeder is sinds een tijdje over naar een seniorenwoning en zij had vandaag haar eerste kerstbingo daar. Ze heeft echt super veel gewonnen. Een pakket vol eten (of noodpakket haha) voor een maand, icl een cadeaukaart. En een grote handdoek en een dekentje voor op de bank.

71 likes

Hoe gaat het nu? Goed dat je gegaan bent.

2 likes

Ze dachten aan een ontsteking of infectie van mijn huid. Ik heb nu antibiotica, dus hopelijk neemt de zwelling snel af

4 likes

Nou heel terecht dat je bent geweest! Beterschap!

5 likes

Dankje!

2 likes

Beterschap! Heb je ook koorts? De AB duurde bij mij 3 dagen voordat het hielp helaas, had ook met pen de rand van de infectie op mijn gezicht getekend om te zien of het erger werd.

5 likes

Nee geen koorts gelukkig. En dat van die pen is een goeie!

4 likes

Fijn! Mocht je koorts krijgen aarzel niet om weer de HAP te bellen en miss ook morgen je eigen huisarts, die wilde me ook nog graag zien (was toen ook bij de HAP geweest). Sterkte en beterschap!

1 like

Het kan de eerste dagen uitbreiden hoor, kan bij wondroos. Hebben ze je geen meldadviezen meegegeven? Die zou ik volgen, niet adviezen van hier.

13 likes

Ik heb het gevoel dat er dit jaar veel meer kerstverlichting is buiten! Enig hoor daar niet van.
Hebben jullie dat ook of ligt (licht hi ha ho) het aan mij?

10 likes

Ben je aan de andere kant van de wereld, kom je nog steeds het boek van fucking Rutger Bregman tegen in de boekwinkel :cry:

5 likes

Ja ik heb dat gevoel ook en ik vind het er echt heel gezellig uit zien :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Dat sowieso, Ik zeg ook niet dat ze op de kop moet gaan staan, dit staat ook gewoon zo op thuisarts over wondroos :slight_smile: (niet sarcastische smiley)

Ja hier in de straat is veel meer verlichting dan vorig jaar. En bij het speeltuintje hebben ze een hele grote kerstboom met verschillende kleuren lichtjes neergezet. Vind ik normaal lelijk gekleurde verlichting maar bij zo’n speeltuintje wel cute.

2 likes

Ik vind het zo irritant dat ik van alles zo makkelijk onzeker word.

Ik zit twee weken bij een nieuwe baan. Deze baan had ik aangenomen voor wat ademruimte. Het zou eerder te saai en te makkelijk zijn dan iets van uitdaging. (Afgelopen jaren zijn carrièrewise erg slecht geweest, dus even wat rust was nodig)

Nou zojuist kreeg ik commentaar op (kleine) dingen die ik niet goed doe en het enige wat ik nu kan is janken achter mijn balie. Zo belachelijk en onnodig gedrag dit.

Ook heb ik vandaag een tweede date en ik word ook zo onzeker van die situatie. Ben ik wel leuk genoeg, wanneer wordt ik gedumpt. Hoezo zou hij interesse in mij hebben etc.

Echt kom op, je hebt die vent een keer gezien :roll_eyes:

Samenvatting

Het zal wel iets te maken hebben met mijn probleem met afwijzing en kritiek haha

9 likes

Maar ze hebben niet gezegd dat het wondroos is, dat komt ook van hier

3 likes

Een infectie van je huid heet in de volksmond wondroos, dus dat zal de huisarts dan bedoeld hebben.

2 likes