Wat je even kwijt wil #71

Ja echt gezellig! Zei gisteren nog tegen mijn man dat als dat dan strak allemaal opgeruimd is het echt weer zo’n troosteloze grauwe wereld is.

2 likes

Maar dat is ook besmettelijk toch? Had ze dan niet letterlijk wondroos en besmettelijk moeten zeggen? M’n vriend was mee naar binnen, dus neem aan dat ze snapt dat wij niet 10 km van elkaar vandaan liggen op de bank en in bed

1 like

Dat is gordelroos!

5 likes

Er reed net een degelijk familiewagen voor me, met een gezinnetje erin en die auto hing van binnen vol met kerstverlichting, echt zo’n slinger door de auto heen tussen de kinderen door??

7 likes

Leuk! Ik zag dit ook in veel bakfietsen, heb me voorgenomen dat ook te doen als mn kind ouder is. Gezellig toch?

3 likes

Haha zeker gezellig had t niet verwacht bij de gezapige Volvo stylo, ik vraag me vooral af hoe ze uit de auto gaan komen t was een grote wirwar

Ja het valt mij ook op! Heel erg leuk!

3 likes

Bij ons op het (meestal nogal troosteloze) plein ook veel meer dan normaal!

1 like

Mijn trein was vanochtend ook helemaal versierd met kerstlichtjes, guirlandes en andere kerstdingen. Ook de aankondiging van het volgende station begon met een kerstdeuntje. Echt nog nooit gezien, was wel heel leuk.

21 likes

Ik ben vandaag zo tyfus lui terwijl ik allemaal dingen moet doen en echt een pakket moet wegbrengen :weary:

2 likes

dit sluit totaal niet aan bij je post maar de combinatie van jouw en @Merel in hetzelfd topic is echt vrwarrend. ik was echt overtuigd dat Merel haar naam had veranderd tot nu.

9 likes

Mijn vriend gaat morgen beginnen met tegelen en is vandaag aan ‘t voorbereiden, godzijdank ben ik morgen naar werk. De “godver” teller staat al op 15x.

12 likes

Ik voel me vandaag echt ontzettend kut. Zit op het werk tegen m’n tranen te vechten. Bah

13 likes

Kun je even een rondje wandelen of even naar de wc voor afleiding of om even te huilen? Succes, hopelijk voel je je gauw weer beter!

2 likes

Mijn man wil een maand vrij nemen om in huis te verbouwen en hij vroeg wanneer dat goed uit kwam :joy:. Nou iig niet in de tijd dat ik nog ziek thuis zit want ik word dan gillend gek van hem.

3 likes

Vloekpotje beginnen. Kunnen jullie een keertje gezamenlijk uit eten

3 likes

Dit moet ik bij m’n Portugese vriend doen die denkt dat ‘kk’ dezelfde lading heeft als ‘shit’

7 likes

Zou dan voor hem eerder een kankerpotje maken, ipv een vloekpotje

1 like

doet mij denken aan m’n niet nederlandse vriend die na het zien van het “haagse nijntje” nu telkens KANKERKONIJNTJE zegt ipv konijntje… echt leuk tijdens het voorlezen aan ons kind :dotted_line_face:

5 likes

Chris Rea is overleden, mijn favoriete kerstliedje is van hem :frowning:

7 likes