Haha zeker gezellig had t niet verwacht bij de gezapige Volvo stylo, ik vraag me vooral af hoe ze uit de auto gaan komen t was een grote wirwar
Ja het valt mij ook op! Heel erg leuk!
Bij ons op het (meestal nogal troosteloze) plein ook veel meer dan normaal!
Mijn trein was vanochtend ook helemaal versierd met kerstlichtjes, guirlandes en andere kerstdingen. Ook de aankondiging van het volgende station begon met een kerstdeuntje. Echt nog nooit gezien, was wel heel leuk.
Ik ben vandaag zo tyfus lui terwijl ik allemaal dingen moet doen en echt een pakket moet wegbrengen ![]()
dit sluit totaal niet aan bij je post maar de combinatie van jouw en @Merel in hetzelfd topic is echt vrwarrend. ik was echt overtuigd dat Merel haar naam had veranderd tot nu.
Mijn vriend gaat morgen beginnen met tegelen en is vandaag aan āt voorbereiden, godzijdank ben ik morgen naar werk. De āgodverā teller staat al op 15x.
Ik voel me vandaag echt ontzettend kut. Zit op het werk tegen mān tranen te vechten. Bah
Kun je even een rondje wandelen of even naar de wc voor afleiding of om even te huilen? Succes, hopelijk voel je je gauw weer beter!
Mijn man wil een maand vrij nemen om in huis te verbouwen en hij vroeg wanneer dat goed uit kwam
. Nou iig niet in de tijd dat ik nog ziek thuis zit want ik word dan gillend gek van hem.
Vloekpotje beginnen. Kunnen jullie een keertje gezamenlijk uit eten
Dit moet ik bij mān Portugese vriend doen die denkt dat ākkā dezelfde lading heeft als āshitā
Zou dan voor hem eerder een kankerpotje maken, ipv een vloekpotje
doet mij denken aan mān niet nederlandse vriend die na het zien van het āhaagse nijntjeā nu telkens KANKERKONIJNTJE zegt ipv konijntje⦠echt leuk tijdens het voorlezen aan ons kind ![]()
Chris Rea is overleden, mijn favoriete kerstliedje is van hem ![]()
Ahw, wat typisch dat hij zo vlak voor kerst overlijdt, met zijn grote kersthit ![]()
Nooooo mijne ook. Ok nu ben ik sad ![]()
Ik heb sokken gewonnen bij de van der Valk adventskalender ![]()
![]()
Zien die nog een beetje fatsoenlijk uit? Of zijn het sokken met een gigantische toekan erop?
Ze zijn best leuk nog. Wel de toekan maar ook kersen erop