Ahw, wat typisch dat hij zo vlak voor kerst overlijdt, met zijn grote kersthit ![]()
Nooooo mijne ook. Ok nu ben ik sad ![]()
Ik heb sokken gewonnen bij de van der Valk adventskalender ![]()
![]()
Zien die nog een beetje fatsoenlijk uit? Of zijn het sokken met een gigantische toekan erop?
Ze zijn best leuk nog. Wel de toekan maar ook kersen erop
Één van mijn ideeën dit jaar was om niet mee te doen met cadeautjes voor Kerst. Voor 12 man iets kopen ellende zeg. Vorig jaar een dag voor Kerstavond liep ik nog als een kip zonder kop rond omdat ik nog niet klaar was. 0 stress hier. ![]()
Ik kom alleen in dit topic om te zeiken of grote dingen te vieren, sorry heb geen dagboek helaas. Moet even van me afschrijven.
Ik ben dol op kerst. Op alle feestdagen, eigenlijk. Maar al heeeel wat jaren is het steeds zo zwaar (bijv overlijden schoonmoeder, een ander jaar dat ik in 2 dagen mijn hele huis in moest pakken en vertrekken, enzovoort, dus niet dat ik kerst zelf moeilijk vind). December is niet mijn maand I guess.
Op dit moment is mijn hond over zijn toeren van vuurwerk (had ik op getraind, was vuurwerkvast, tot iemand met een stuk illegaal vuurwerk vlak naast ons iets opblies en zelfs mijn hele visie trilde), mijn huis een tyfuszooi, mijn man zo ernstig ziek (reuma, medicatie slaat niet aan, hele benen zo opgezwollen dat hij niet meer kan lopen en vergaat van de pijn) en ik probeer alle ballen in de lucht te houden icm fulltime baan en het opstarten van een eigen bedrijf.
Echt schiet me neer.
EN IK HEB OOK AL NIKS GEWONNEN BIJ VAN DER VALK GODVERDOMME ![]()
![]()
![]()
En wat is de stand?
Geen bericht is goed bericht hoop ik ![]()
Ik heb nog geen kerstcadeau voor de partner van mijn zus, vandaag weer ongeveer alle winkels in geweest, maar ben tot een soort conclusie gekomen dat ik weinig weet over haar interesses ![]()
Vertel hier wat random dingen over haar misschien dat wij iets weten!!
Ik heb echt genoten vandaag in de stad. Het was helemaal niet zo heel druk. Ik heb alles gevonden wat ik nodig had. Net met mijn kind op ons ooie dooie door een Duitse mega supermarkt gelopen. Love it. En dadelijk de hele avond cadeautjes in pakken.
Ze is echt heel sociaal, houdt veel van uitgaan/stappen, is altijd graag bij vrienden en familie. En voetbal (Ajax) is wel echt haar passie. Ze is op dit moment zwanger en kan op dit moment niet zo veel ondernemen.
Ik maak haar absoluut niet happy met een boek of iets hobby-achtigs. Misschien moet ik gewoon nog een keer naar de douglas, maar vind makeup vaak ook zo persoonlijk ![]()
Laneige Lip Sleeping Mask. Bijzondere verse thee uit een speciaalwinkel. Een set met bijzondere lekkere 0%-drankjes of een set om 0%-cocktails te maken. Als ze een auto heeft zo’n autoparfum (heb je allerlei soorten van). Bijzondere kerstbal of ornament voor in de boom, of een ander mooi kerstversierseltje.
Ik vind dat ik hier best goed in ben, haha.
Ik ook, behalve die autoparfum. Vind die geuren zo overheersend en soms echt misselijkmakend, dus kan me voorstellen dat dat als zwangere nog erger is ![]()
Oh ja, zit wat in, haha. Ik houd daar dus juist echt van, maar ik heb juist een hekel aan die typische auto-geur. Ik zat vroeger als kind op autovakantie al altijd aan meegenomen proefmonstertjes van parfum te ruiken, omdat ik juist misselijk werd van die typische auto-geur.
Thanks! Dit brengt me ook op het idee, dat als ik echt morgen niets vind, ik de theeset met lekkernijen voor mijn oma kan doorschuiven, want voor mijn oma weet ik nog wel wat andere dingen ![]()
Als je zwanger bent mag je ook niet alle thee drinken ![]()
Een bon voor een zwangerschapsmassage? 4D echo cadeau
Als ze graag make-up oid draagt, gewoon een bon geven dan van zo’n winkel. Ik vind dat echt underrated! Love it een make-upbon of een boekenbon ofzo. Lekker neuzen en dan ‘gratis’ wat kopen.
En anders een Ajax rompertje? ![]()