Wat je even kwijt wil #71

Dan krijg ik ruzie met mijn zus (die voor Feyenoord is) :joy:

Beetje laat nu, maar dan zou ik half Feyenoord half Ajax doen haha

1 like

En een bordspel misschien? Als ze zo sociaal is misschien wel leuk

4 likes

Settelen op een psv romper dan :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Fles champi voor na de bevalling

9 likes

Ik lig in bad en wil er net uit en kijk ik gelukkig op m’n telefoon. Blijkbaar is de beste vriend van mijn man er en m’n man appte dat ik niet per ongeluk naakt de badkamer uitkom​:rofl::rofl: (ze zijn in de woonkamer en daar hebben we geen deur en kunnen ze zo de gang inkijken).

4 likes

Ik heb vandaag goed nieuws in t ziekenhuis gekregen en ben zo Ʃnorm opgelucht. Hoop nu beetje in de kerstsfeer te gaan komen :christmas_tree:

110 likes

Ik kreeg van mn buurvrouw een klein cadeautje voor kerst. Gewoon chocolaatjes en douchegel. Totaal niet nodig maar ik help haar soms met ramen lappen want ze kan dat zelf niet meer goed. Met nog een kerstkaartje met mn naam en die van mn vriend erop. Dat heeft ze dus in een cadeautasje gedaan. En daar hangt zo’n klein kaartje aan waar weer op staat ā€œbedankt voor allesā€ en dan 2 totaal andere namen erop waar ik nog nooit van van gehoord hahaha :laughing: die zal ze waarschijnlijk nog wel thuis hebben liggen.

27 likes

Iedereen nog bedankt voor alle cadeau suggesties, ik ben net heel snel geslaagd! Mij zie je de komende weken niet meer in een winkel :joy:

7 likes

Ja en wat heb je uiteindelijk gekocht?

1 like

Ik heb er een verwenpakketje van gemaakt, omdat ik voor de rest ook cadeautjes had gekocht, wilde ik geen cadeaubon doen. Dus ben nog een keer naar de theewinkel geweest en heb een set met alleen kruidenthee gekocht en er nog wat beauty/relax producten gekocht, o.a. zo’n lipmasker (wel van een ander merk) en wat korean (oog)maskertjes, pillow spray. Het ziet er iig leuk uit, dus ben tevreden (:

16 likes

Wat haat ik kerst toch. Standaard ā€˜s ochtends mezelf ziek voelen en huilen omdat ik er zo tegenop zie en het me zoveel kost :skull: mijn familie is zo complex. Denk dat we echt nog een keer gaan zeggen: nee bedankt wij zijn er niet.

6 likes

De AH XL in een nabijgelegen stad had gewoon geen verse groente en fruit meer, de koelafdeling met alle voorverpakte groente en salades etc was ook he-le-maal leeg…
Is er iets anders gaande onder de noemer ā€˜kerst’ waar ik niets vanaf weet?

Anywat de Lindt choco waar ik speciaal voor kwam was er nog volop dus me is happy.

5 likes

Wel een lifehack. Laat genoeg kerstboodschappen gaan doen en je hebt verplicht een kerstdiner zonder groenten met chocola!

13 likes

Wat wil je nog meer :drooling_face:

1 like

Ik heb morgen een lange reisdag voor de boeg om thuis te komen. Vandaag voel ik me natuurlijk weer niet lekker. Te veel gegeten denk ik zo, altijd dan weer de stress voor de terugreis.

3 likes

Verkeerd ingeschat door de inkopers? Iedereen die zijn plaatselijke AH links liet liggen met de verwachting dat AH XL het wel zal hebben?

Ik ging naar een normale en ik kon net om 17 uur alleen geen komkommer meer vinden en ik had de laatste radijsjes, maar verder was alles (een half karretje) wat ik nodig had er nog :raised_hands:t5:

1 like

Dat kan idd best wel ja. Dit is volgens mij wel de enige AH XL daar en er zijn zoveel andere winkels in de buurt Het is daar altijd druk op het centrum dus deels verbaasd het mij dat best veel schappen leeg waren. Ik had toch verwacht dat ze veel meer voorraad zouden hebben.

Geen XL maar bij onze AH was om 17:30 ook alle groente op! Hahahaha
Ik heb nog spitskool gevonden (lekker met kerrie en rozijntjes)
Verder hebben we alles voor de komende kerstdagen en het was lekker rustig.
Morgen maak ik snert voor de familie :yum:

4 likes

Ik heb echt super goed nieuws gekregen vandaag en ben helemaal trots! Mijn jongere ik had dit echt nooit durven dromen. :smiling_face_with_three_hearts:

57 likes