Wat je even kwijt wil #71

Er is toch overal wel een winkel binnen een kwartier rijden open? Snap die kerst stress nooit haha. Als blijkt dat je iets niet hebt ga je ff naar de appie?

4 likes

Heerlijk de hele dag mijn hotelkamer zitten opstoken en voor het kerstavond diner de kachel uitgezet, maar nu is het nog veel te warm. Echt niet fijn om in slaap te vallen zo. Raam nu opengezet en hopelijk koelt het snel af met gevoelstemperatuur van -12 hier. :joy:

2 likes

Wat is het toch fijn als je bezoek mee helpt opruimen en je naar bed gaat met een schone keuken.

15 likes

ik zit echt veel te volllll lig helemaal als een zeester in bed en ik heb dorst maar er past niksssss meer bij

9 likes

Ik heb vanavond het beste minimal effort-kerstdiner voor vrienden gehost!

Borrelplank vooraf

Aardappelgratin (uit de diepvries), zalm in bladerdeeg (uit de diepvries) hoefde ik alleen maar tegelijk in de oven te gooien. En 5 minuten voor we gingen eten spinazie wokken met wat smaakmakers.

Nagerecht: marsijsjes!

Tweede kerstdag komt mijn zus en dan gaan we kaasfondueen. Ook echt nul werk!

24 likes

Hier is de dichtstbijzijnde winkel die open is op een half uur met de auto (Breda en Rotterdam). Een auto die ik niet heb :sweat_smile:. En dan weet je niet eens of ze datgene wat ik nodig heb nog hebben.

6 likes

@moderators krijgen wij nog die leuke kerstmutsjes vandaag?

8 likes

Vannacht 11 uur aan 1 stuk geslapen, was echt lang geleden :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Fijne feestdagen allemaal! Veel plezier/sterkte/succes

8 likes

Ik ben nog gaar van werk en moet me zo klaarmaken om naar fam te gaan :sob: scheelt dat ik niks hoef te maken.

1 like

Ik host morgen kerst met de familie. Moet vandaag alle preps doen, maar ben zo moe. Wil gewoon op de bank liggen en netflixen.

2 likes

Echt zo geen zin om de hele dag bij mn schoonfamilie te zitten die mij overduidelijk haat :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik ben al een aantal jaar zogenaamd op wintersport :smiley:

7 likes

Vorig jaar kerst heb ik samen met m’n vader het Hogwarts lego kasteel gebouwd, omdat m’n vriend niet in NL kon zijn met de feestdagen. Wat overigens een super leuke kerst met m’n vader was.
Dit jaar woont m’n vriend officieel in Nederland en heeft hij het Home Alone huis voor me gekocht als kerst cadeau, omdat hij het zo jammer vond dat we niet samen konden lego’en. Nu wil ik al m’n kerstplannen afzeggen zodat we de hele dag het Home Alone huis kunnen bouwen, snacken en kerst films kijken haha

74 likes

Zou het gewoon doen, haha

8 likes

I got 99 problems but op het laatste moment binnen een kwartier een prima kerstgedicht schrijven van 26 regels en zonder chatgpt aint oneeee :cowboy_hat_face:

42 likes

Waar zijn de kerstmutsjes :sob:

5 likes

Stokbroodje, salades, brie en een slechte kerstfilm :smiling_face_with_three_hearts:
1e kerst zonder dat ik me kut voel :tada:

55 likes

M’n vriend en ik kijken zoooo’n slechte kerstfilm :joy::sob: Christmas chocolatier is geen aanrader

3 likes

De hele dag al mega erge hoofdpijn, maar wel lekker Chinees gegeten.
Baby op bed en nu heel holland bakt terug kijken :star_struck:

5 likes