Wat je even kwijt wil #71

Ik ga lekker in bad, gewoon omdat het kan :joy: midden op de ochtend

23 likes

Dankjewel :smiling_face_with_three_hearts:
Klopt inderdaad… kerst gaat ook (grotendeels) helemaal aan ons voorbij

Ik vind dit echt tering egoïstisch? Zelf eet ik ook gewoon vlees maar je kan wel rekening met anderen houden en ik zou volledig vega ook helemaal priem vinden.

7 likes

Haha dit is gewoon rage bait toch

18 likes

100%

1 like

Nou helemaal gelukt bij mij :smiling_face_with_tear::joy:

3 likes

Hahaha dat verhaal eronder ook: “ik verzorg het eten op mijn verjaardag, mag ik dan een tikkie sturen?”

ik heb opeens teringzin in een kapitein koek met chocolade?? ik proef die sterretjes helemaal rip kapitein koek

image

61 likes

IK HEB VOOR HET EERST EEN IJSVOGEL GESPOT

en meteen na halfuur nog eentje :sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:

80 likes

Oh cool! Ik wil dat ook nog heel graag een keer

7 likes

Droom!

3 likes

Ik heb zo veel chocolademousse gegeten, het komt echt uit mn poriën straks.

7 likes

Ik vind het altijd wel lekker als ik mn tandenstoker gebruik is het een beetje pijn doet :joy::woman_shrugging:

10 likes

Omg ja same. Soms druk ik ook in mn tandvlees met mn nagels

3 likes

Jaaa die waren lekker! Ik je er ooit een met schimmel erop gehad. En kreeg na mijn melding een grote doos vol kapitein koek opgestuurd. Wil ze nu ook weer.

3 likes

Super leuk!

3 likes

Ik heb binnenkort een nieuwjaarsdiner en een vriendin is sinds kort ook vegetarisch. Ik ben dit jaar niet in de lead om te koken, maar hoop niet dat we volledig vegetarisch eten. Het gekke is dat ik daar in het dagelijks leven geen moeite mee heb, maar juist met kerst of andere speciale gelegenheden vind ik een goed stukje vlees of vis echt genieten, juist omdat ik dat normaliter niet eet. Stel het is wel volledig vega, hoor je mij ook niet klagen maar zal ik het we stiekem jammer vinden

4 likes

Ik snap het hoor, maar er zijn genoeg opties waardoor je vega met vlees/vis kan combineren. Zeker als je meerdere gangen maakt!

3 likes

Blegh ik val deze dag altijd een beetje in een gat. Mijn vriend is standaard ieder jaar deze dag weg met vrienden en vanochtend kondigde hij ook nog even doodleuk aan dat het ook incl overnachting was. Echt niemand kan afspreken vandaag?

Pff ik wil gewoon gezellig wandelen en koffie drinken ergens. Heb wel een 10-maanden baby maar toch niet helemaal hetzelfde qua vermaak haha :sweat_smile:

3 likes

Terwijl jullie een baby hebben? :frowning: wat lastig! Lekker zelf er even uit met baby in de draagzak? Misschien kan je langs een paar tentjes wandelen voor take away snacks voor je avondeten en ergens wat lunchen? Langs de kinderboerderij?

6 likes