Hmpf had een pyjama gekocht met lange mouwen en knoopjes bij de Zeeman.
Zijn die knoopsgaten helemaal niet afgewerkt en “vallen” de knopen steeds uit de gaatjes. Mega irritant, zo kan ik het niet aan. En heb de kaartjes er al uit geknipt en heb het al gewassen. En ik kan niet naaien:joy:![]()
Oh bij mijn Zeeman zijn ze heel makkelijk met dat soort dingen, had laatst een rits die niet lekker liep van een kinder jasje, ben terug gegaan en heb gewoon een nieuwe gekregen nadat die vrouw de rits 20 keer gecontroleerd had of die nu wel goed was. Zou dat gewoon proberen hoor.
They left with Lula ![]()
Mijn oma is vlak voor kerst overleden. Ze was al jaren ziek, mooie leeftijd en het is helemaal goed zo.
Maar toch is het gek om zo de feestdagen in te gaan en vlak voor de jaarwisseling een uitvaart te regelen/te hebben. En ik ben al zo’n kerst Crinch normaal gesproken ![]()
Gecondoleerd.
Ik heb dat een paar jaar geleden meegemaakt. Heel bevreemdend om een rouw boeket uit te kiezen, terwijl de winkel bomvol staat met kerststukjes.
Ik ga lekker in bad, gewoon omdat het kan
midden op de ochtend
Dankjewel ![]()
Klopt inderdaad… kerst gaat ook (grotendeels) helemaal aan ons voorbij
Ik vind dit echt tering egoïstisch? Zelf eet ik ook gewoon vlees maar je kan wel rekening met anderen houden en ik zou volledig vega ook helemaal priem vinden.
Haha dit is gewoon rage bait toch
100%
Nou helemaal gelukt bij mij ![]()
![]()
Hahaha dat verhaal eronder ook: “ik verzorg het eten op mijn verjaardag, mag ik dan een tikkie sturen?”
ik heb opeens teringzin in een kapitein koek met chocolade?? ik proef die sterretjes helemaal rip kapitein koek

IK HEB VOOR HET EERST EEN IJSVOGEL GESPOT
en meteen na halfuur nog eentje ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh cool! Ik wil dat ook nog heel graag een keer
Droom!
Ik heb zo veel chocolademousse gegeten, het komt echt uit mn poriën straks.
Ik vind het altijd wel lekker als ik mn tandenstoker gebruik is het een beetje pijn doet ![]()
![]()
Omg ja same. Soms druk ik ook in mn tandvlees met mn nagels
Jaaa die waren lekker! Ik je er ooit een met schimmel erop gehad. En kreeg na mijn melding een grote doos vol kapitein koek opgestuurd. Wil ze nu ook weer.