Wat je even kwijt wil #71

Maar ook zo ontzettend lang en ik raak door al die namen helemaal de kluts kwijt :smiling_face_with_tear:

4 likes

vanwege gezeik met de ns kan ik niet naar m’n vierde kerstdiner en het komt mij zo goed uit want ben zo labiel vandaag. lig nu lekker met thee en m’n huisdieren op de bank <3

27 likes

Dit verhaal niet lezen terwijl je eet.

Mijn hobby is winkelen met mijn kind in een lame winkelcentrum hier in de buurt. Soms neem ik dan ook mijn hond mee, dan neem ik de kinderwagen mee; dan kan hij incognito onder in dat mandje mee in alle winkels.

Toen we onderweg waren in de auto zat hij (de hond dus) al de hele tijd te hijgen maar ik dacht dat dat misschien was omdat hij een bontjas aan had en het warm was in de auto.

Nou aangekomen in het winkelcentrum ging ik naar een sportwinkel. Zegt mijn kind opeens ā€˜heeee naam hond is uit het mandje’. En mijn hond is tering lui dus wist meteen dat het slecht nieuws was want dat zou hij normaal nooit doen. Hij ging meteen zitten om te poepen :tired_face::tired_face: ik pakte hem meteen op en hoopte dat hij dan zou stoppen met poepen maar nee. Hij poepte in mijn hand :sob::sob: Echt echt echt goor. Toen wilde ik al huilen maar er lag ook poep op de grond. Dus dat moest ik opruimen terwijl ik ook poep in mijn hand had. Echt de sociale ongemakkelijkheid icm de afschuw waren echt ondraaglijk. Had gelukkig wel babydoekjes bij me dus kon het netjes schoonmaken. Toen draaide ik me om, lag er nog poep waar ik ook alweer in gestapt was. Op de wc heb ik mijn handen met chloor gewassen en daarna snel naar buiten.

Al met al een afschuwelijke ervaring -10/10

36 likes

Hahaha neee ik wil er niet om lachen maar wat een goor en toch geestig verhaal

3 likes

Jeetje Carl wat een TMI :joy:

4 likes

Ik vind het eigenlijk nog best behapbaar gezien het bronmateriaal!

Mijn vader kende echt Ɣlle Tolkien lore uit zijn hoofd. Dat vond ik wel echt indrukwekkend. Hij kon ook hele spreekbeurten geven, dus als ik iets niet begreep dan kreeg ik direct tekst en uitleg. Dus mijn Tolkien-educatie is ook wel on point. Misschien niet de beste graadmeter haha.

3 likes

Ik heb dit weekend voor het eerst arretjescake gegeten en ik vond het maar mwoah.

8 likes

Het leuke aan in het weekend werken vind ik altijd het contrast tussen mij en de mensen die van uitgaan komen als ik het ov pak! Wordt daar altijd een beetje nostalgisch van.

21 likes

Een hond in een bontjasje die in de handen van het baasje poept. Wat een leven heeft jouw hond.

11 likes

Mijn broer kwam met koorts en buikgriep naar het kerstdiner en daar was ik nogal pissig over. Maar hij was net een half uur binnen en toen begon mn eigen kind te kotsen en realiseerde ik me dat we hoe dan ook fucked zijn voor de komende week :joy:

3 likes

Ik kan me nog een post van jou herinneren dat je heel erg twijfelde over een Deense dog maar toen toch had besloten voor een chihuahua te gaan, ik gok dat je daar nu wel extra blij mee bent :poop:
(Ik ga nu ineens twijfelen of jij dat wel was, misschien heb ik het toch mis sorry)

2 likes

Ja dat was ik :joy: en in dit geval heel blij dat het een chihuahua drol was. Bij een doggen drol was ik op de grond gaan huilen denk ik

5 likes

Ik voel me zo kut. Ik heb de begrafenis van mijn tante gehad. We liepen de deur niet plat bij elkaar maar het doet me zo veel meer dan verwacht. Mijn tante was de laatste zus van mijn overleden moeder (haar andere zus is een oaar jaar na mijn moeder overleden) en voor mij voelt het alsof het hoofdstuk van mijn moeder defeinitief is afgesloten. Heel haar familie is nu ā€œwegā€. Aan de andere kant vind ik dit ook weer kut van mezelf want het draait nu niet om mijn moeder maar om haar zus. Ik moet de hele tijd janken en heb nergens geen zin in.

34 likes

Sorry! Misschien kijken voor paasmutsjes.

3 likes

Ik begrijp je gevoel helemaal! Mijn tante is twee maanden geleden overleden, de laatste zus van mijn overleden vader. Nu is zijn hele gezin overleden en dat idee doet mij ook zo veel.

Had dat niet zo verwacht, dus wilde je even laten weten dat het gevoel heel erg begrijpelijk is en dat het ook gewoon er mag zijn. Het is gewoon een nieuw soort rouwen (dat idee heb ik). Omdat een heel gezin van een van je ouders weg is. Heel veel sterkte šŸ«¶šŸ¼

9 likes

Wat een lief bericht van jou, dankjewel :heart: Zoals jij het zo heb ik het nog niet gezien: een nieuw soort rouwen. Dat is het inderdaad. Jij ook nog heel veek sterkte!

1 like

Konijnen oortjes!

3 likes

Er wordt hier met een best grote groep oud en nieuw gevierd, en mijn vriend is weg tot oudejaarsavond vanwege zijn werk, dus ik ben in mijn eentje het hele huis super goed aan het poetsen en opruimen en verwacht echt een miljoen credits als ie terug is :skull:

9 likes

Ach opzich past een Deense dog ook niet onderin je kinderwagen :joy:

2 likes

Ben nog een week vrij en ik ga 2x in m’n eentje naar de bios and I can’t fucking wait 🫶

41 likes