Wat je even kwijt wil #71

Wat een lief bericht van jou, dankjewel :heart: Zoals jij het zo heb ik het nog niet gezien: een nieuw soort rouwen. Dat is het inderdaad. Jij ook nog heel veek sterkte!

1 like

Konijnen oortjes!

3 likes

Er wordt hier met een best grote groep oud en nieuw gevierd, en mijn vriend is weg tot oudejaarsavond vanwege zijn werk, dus ik ben in mijn eentje het hele huis super goed aan het poetsen en opruimen en verwacht echt een miljoen credits als ie terug is :skull:

8 likes

Ach opzich past een Deense dog ook niet onderin je kinderwagen :joy:

2 likes

Ben nog een week vrij en ik ga 2x in m’n eentje naar de bios and I can’t fucking wait 🫶

41 likes

Ik heb vandaag nergens de kracht voor. Ik heb vrijdag vandaag en mijn vriend werkt. Lig al de hele dag op de bank niks te doen.
Mag ook wel eens.

5 likes

Ik hoefde vandaag niet te werken dus vanaf woensdag vrij geweest en voel me nu zo ellendig blij als ik morgen meer mag gaan werken.

3 likes

Lekker! Welke films ga je?

1 like

Wicked en The Housemaid!

3 likes

Omg mn vriendinnen hebben me net verrast, we gaan met oud en nieuw naar de winterefteling hahah wooow that’s a first; maar klinkt heeel knus. Je kunt dus nog in attracties ‘s avonds laat, hoe cool.

87 likes

Wil je laten weten hoe dat was? Het oud & nieuw feest staat ook op mijn lijstje als iets wat ik graag een keer zou doen maar alleen als het de moeite waard is omdat ik ook hotel moet boeken etc dan

3 likes

Ja doe ik!

5 likes

Iehl Sydney de nazi

4 likes

Ik ben drie jaar geleden met Oud & Nieuw in de Efteling geweest! Ik vond het heel leuk, gezellig en sfeervol. Ook precies genoeg mensen in het park om het gezellig te hebben, maar niet teveel zodat je het vuurwerk ook goed zag (iedereen stond rondom de vijver). Wij sliepen wel in Bosrijk, dus misschien is het dan wat anders omdat we zo ‘thuis’ waren. Maar zou het zeker ooit nog een keer doen!

3 likes

Heb je het boek ook gelezen?

1 like

Zekerrrrrr, loved it

@Banananana sorry maar moet ‘m echt zien 🫥🫥

2 likes

Herkenbaar! Ik was gisteren vrij van alles qua planning maar was ook wel klaar ermee op het einde van de avond.

Heb net weer een dikke jankbui gehad. Ik ben zo klaar met alles

2 likes

Leuk! Ik ga naar Anaconda en twijfel nog over The Housemaid. Heb het boek laatst gelezen en ben wel benieuwd naar de film.

1 like

vroeger (begin 20 zeg maar) dacht ik altijd dat ik bij de club van 27 zou gaan horen
Maar ik bedenk me ineens dat ik ouder dan dat ben en het ruim gehaald heb
Wat een winst

29 likes