Wat je even kwijt wil #71

Maar hier staat het duidelijk uitgelegd; bij een voorlopige berekening moet je wel betalen, ongeacht het bedrag. Want “computer says so” waarschijnlijk, waardeloos systeem…

Wanneer moet ik wel terugbetalen?

Berekenen we de toeslag die u dit jaar krijgt opnieuw en moet u hierdoor toeslag terugbetalen? Dan moet u altijd terugbetalen. Ook als het een klein bedrag is. U herkent zo’n voorlopige berekening aan de kop ‘Voorschotbeschikking’ bovenaan de brief.

2 likes

Nee Odoban, het jeukt alleen na het aanbrengen gelukkig maar daarna ben ik minstens drie dagen zweetvrij. Ik ben nu op vakantie in een warm land dus het is wel nodig.

1 like

Zijn je oksels wel droog genoeg? Ik gebruik dit soort middelen ook vaak maar er wordt wel echt aangeraden om de oksels zo droog mogelijk te maken, waar nodig te föhnen of talkpoeder gebruiken. Wellicht helpt dat nog?

1 like

Ja geen idee, ik kan me niet voorstellen dat dat het jeukend maakt. Ik vermoed dat het komt doordat ik elke ochtend mijn oksels scheer en dat er niet genoeg tijd tussen zit en het eigenlijk irriteert en daardoor gaat jeuken.

Ah ja, ze raden in de bijsluiter aan om minimaal 24 uur te laten tussen scheren en aanbrengen, dus dat zou het wel kunnen zijn!

7 likes

Ik heb vandaag laminaat gelegd bij een vriendin en holy shit mn hele lijf doet pijn

3 likes

@Luzarl

Weet niet of je inmiddels een vloer hebt gevonden. Maar op Troostwijk veilingen staan nú vloeren waarop je kan bieden die thuisbezorgd worden.

Ja dit komt 100% zeker door het scheren van te voren haha

10 likes

Mijn sokken zijn binnen :rofl::rofl:

25 likes

Ahh dankjewel maar ik heb er eentje besteld!

2 likes

Heb de tzatziki van de lidl gehaald ipv die van de appie en holy shit deze is veel beter

3 likes

Haha, die kersjes erbij. Wel typisch Van der Valk!

4 likes

Ja die kersjes verwijzen die naar de kersen die zij op hun toetjes deden vroeger. Nooit geweten, stond op hun website erbij.

2 likes

Kers op de appelmoes!

10 likes

Ja dat dus, ik moest het even terugzoeken op de website

1 like

Ik ben net op mijn plaat gegaan buiten :smiling_face_with_tear:
Het is echt superglad!

Ik heb nog geen oliebol op deze weken en ga dat vanaf vandaag eens even INHALEN daar wordt een mens bang van

24 likes

Ik liep vanochtend even de tuin in om iets uit de garage te pakken, en rook direct een frituur- met oliebollen geur, moest er echt intern om grinniken :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Vandaag is de sterfdag van mijn moeder, pff 11 jaar. Ben al huilend wakker geworden, want ze ging in mijn droom opnieuw dood :sweat:.
Zo’n fucking dubbele dag ook, bah

45 likes

Ik zie zo op tegen het nieuwe jaar. Dit jaar beide ouders verloren en het voelt gewoon een beetje dat door het nieuwe jaar in te gaan dat er weer een extra stukje weg gaat of zo.

Er was geen enkele verplichting die ik had bij mijn ouders behalve 1 januari langs gaan bij mijn vader, dat vond hij mega belangrijk. En nu dat morgen niet kan voelt dat nog als een extra klap in m’n gezicht.

55 likes