Ik ben een beetje bang voor de film, hoe grafisch is-ie? (vraag ik aan de mensen die al geweest zijn)
Spoiler
Ik hoef bv niet te zien wat Millie allemaal met Andy doet, met die tanden enzo, gadver
Ik ben een beetje bang voor de film, hoe grafisch is-ie? (vraag ik aan de mensen die al geweest zijn)
Ik hoef bv niet te zien wat Millie allemaal met Andy doet, met die tanden enzo, gadver
Hij is wel wat minder grafisch dan het boek, je ziet een tand en een snij scène, maar het het martelen maakt minder onderdeel van de film dan van t boek
Pff ik moet na een week vakantie weer gaan werken en echt met hele stomme collegaâs. Zit al een half uur helemaal klaar aan tafel maar gewoon geen zin om te gaan ![]()
Ik moet vanavond/nacht werken en 1 januari vroeg dus ik ga straks vast boodschappen doen voor morgen en overmorgen. Dan hoef ik morgen de drukte niet in en kan ik gewoon lekker chillen bij fam en vrienden.![]()
Lol mân ex waarmee ik al bijna 7 jaar uit elkaar ben (en een kind heb) appt mij net over dingen terwijl hij dacht dat hij zân huidige vrouw appte. Zit ik nog steeds in je hoofd als je partner? ![]()
Please, was het dirty talk? Of was het saaie praat als âop hoeveel graden moeten de sokkenâ?
Ik had allerlei soorten chocolade gekocht bij een chocolaterie en een was met rode peper. Ik dacht dat het een vleugje peper was, maar mijn mond staat gewoon in de fik.
Was verder wel lekkere chocolade trouwens.
Helaas iets saais en praktisch hahaha
Liever dat dan een per ongelukkige dickpic van je ex
Je hoeft geen antwoord te geven hoor, maar ben je geswitched van 9 tot 5 kantoorwerk naar heel ander werk? Bevalt het goed?
Ik heb van die hele goede deo die je 's avonds opdoet en het werkt echt heel goed maar ik krijg er na het opbrengen jeukoksels van, echt om gek van te worden. Ik zit de hele tijd als een aapje mijn oksels te krabben.
Ik zou iets niet per se heel goede deo noemen als je er zoveel jeuk van hebt. Kan je niet wat anders proberen? Of mss iets van extra crème smeren?
Is het odorex? Daar kreeg ik ook altijd mega jeuk van. Is geloof ik ook niet zo goed, maar misschien gebruik jij wel wat anders.
Ja ik heb dit ook van odorex. Niets werkt zĂł goed als die maar ik word ook helemaal gestoord van de jeuk @Nefertiti. Neemt wel af gedurende de dag trouwens
Vergeet nooit dat mijn ex een dickpic ontving van de beste vriend van zijn moeder die hij als een soort vader beschouwde. En toen dacht hij nog dat het zoân plaatje was wat dan opeens iets heel anders is als je t open klikte maar dat deed niks anders dan de foto nog groter in beeld brengen.
Zijn naam begon met dezelfde drie letters als de vriendin van die man die erg gemist werd blijkbaar toen ze een weekendje weg was.
Leuk dat je het vraagt! Ik ben toen ik uit huis ging gaan werken en heb o.a. kantoorwerk gedaan. Begin dit jaar een zorg gerelateerde opleiding afgerond dus inderdaad heel anders. ![]()
die je er zo opdept met een watje voor je gaat slapen? je moet dan toch de volgende ochtend je oksels met water wassen? bij mij verdween de jeuk bij het verwijderen. sowieso een klein beetje gebruiken. op oksels die in ieder geval een week niet geschoren zijnanders werd ik ook gek
Oh wat erg. Hoe reageerde die vriend?
Ik heb echt een gigantisch kutjaar gehad, met oa overlijden van mijn vader en starten van een vrij intensieve groepstherapie. Normaal kijk ik elk jaar onwijs uit naar de feestdagen en vind ik het heel fijn om met familie en vrienden te zijn. Nu had mijn moeder griep waardoor kerst niet doorging. Morgen zou ik oud en nieuw vieren met 2 vrienden, maar beide zijn nu ook niet lekker en weten dus niet of ze kunnen komen. Kan niemand wat aan doen natuurlijk, maar ik vind het zoân typische afsluiting van dit kut jaar en baal er echt van =â)
Kan opzich wel wat anders doen, maar ik blijf liever bij mijn katten ipv met merendeels onbekenden mensen te zitten. Dus deels ook wel een eigen keuze natuurlijk.
Je kan ook met je linkerhand rechts krabben en andersom, als je er niet als een aapje bij wil zitten ![]()
Heb ik een x een goede planning
ik boodschappen doen, bad vol laten lopen, couscous salade maken (dat kan dan afkoelen terwijl ik in bad ga). Is de facking feta bedorven⌠maar ja inmiddels is mân bad vol en de rest van het gerecht klaarâŚ
Dus nu lig ik in bad te bedenken hoe ik dit ga oplossen (nieuwe halen, het eten zonder de feta of iets anders eten en morgen een nieuwe poging doen)