Vervangen met noten? Walnoot? Pistache? Of pijnboompitten? Dat vind ik soms nog lekkerder
Oh nee gewoon ff snel nieuwe halen hoor
Die stuurde daarna âzullen we het hier nooit meer over hebbenâ en toen zei mijn ex âgraagâ en daarmee is dit incident begraven
Wat een perfecte reactie hahaha
Ik heb te veel zorgtoeslag gekregen en nu heb ik een brief ontvangen waarin staat dat ik 3 hele euroâs moet terugbetalen. Echt zo Nederlands
Ik dacht ook dat er een bepaalde grens was, maar als er duidelijk in de brief staat dat je het moet betalen dan moet je toch echt doen zag ik ![]()
Nou die heb ik ook niet in huis
maar @Enthusiasm ik ben toch idd maar ff op en neer gegaan om nieuwe te halen ![]()
Volgens de website is er wel een grens:
Ja alleen staat er dan in de brief dat je niet hoeft te betalen
huh staat er echt niet ergens dat je het niet hoeft te betalen?
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je een deel van me lenen? Wat een bedrag
Ik zou een betaalregeling aanvragen!
Ik had nog schaschlik saus van de calve, echt vies lekker, maar ik gebruik dat 1 keer per jaar tijdens het gourmetten met vrienden dus dacht ik kan dat beter wegdoen. Maarrrr toen had ik het briljante idee om gewoon (1+1 love it) gourmetdingen in een koekenpan te bakken en nu eet ik in mn eentje gourmet en het is echt kapot chill.
Haha mân moeder zei toen ze die brief zag: âOooh voor 4 februari betalen, gelukkig heb je nog even om te sparenâ.
Maar hier staat het duidelijk uitgelegd; bij een voorlopige berekening moet je wel betalen, ongeacht het bedrag. Want âcomputer says soâ waarschijnlijk, waardeloos systeemâŠ
Wanneer moet ik wel terugbetalen?
Berekenen we de toeslag die u dit jaar krijgt opnieuw en moet u hierdoor toeslag terugbetalen? Dan moet u altijd terugbetalen. Ook als het een klein bedrag is. U herkent zoân voorlopige berekening aan de kop âVoorschotbeschikkingâ bovenaan de brief.
Nee Odoban, het jeukt alleen na het aanbrengen gelukkig maar daarna ben ik minstens drie dagen zweetvrij. Ik ben nu op vakantie in een warm land dus het is wel nodig.
Zijn je oksels wel droog genoeg? Ik gebruik dit soort middelen ook vaak maar er wordt wel echt aangeraden om de oksels zo droog mogelijk te maken, waar nodig te föhnen of talkpoeder gebruiken. Wellicht helpt dat nog?
Ja geen idee, ik kan me niet voorstellen dat dat het jeukend maakt. Ik vermoed dat het komt doordat ik elke ochtend mijn oksels scheer en dat er niet genoeg tijd tussen zit en het eigenlijk irriteert en daardoor gaat jeuken.