Ah ja, ze raden in de bijsluiter aan om minimaal 24 uur te laten tussen scheren en aanbrengen, dus dat zou het wel kunnen zijn!
Ik heb vandaag laminaat gelegd bij een vriendin en holy shit mn hele lijf doet pijn
Weet niet of je inmiddels een vloer hebt gevonden. Maar op Troostwijk veilingen staan nú vloeren waarop je kan bieden die thuisbezorgd worden.
Ja dit komt 100% zeker door het scheren van te voren haha
Ahh dankjewel maar ik heb er eentje besteld!
Heb de tzatziki van de lidl gehaald ipv die van de appie en holy shit deze is veel beter
Haha, die kersjes erbij. Wel typisch Van der Valk!
Ja die kersjes verwijzen die naar de kersen die zij op hun toetjes deden vroeger. Nooit geweten, stond op hun website erbij.
Kers op de appelmoes!
Ja dat dus, ik moest het even terugzoeken op de website
Ik ben net op mijn plaat gegaan buiten ![]()
Het is echt superglad!
Ik heb nog geen oliebol op deze weken en ga dat vanaf vandaag eens even INHALEN daar wordt een mens bang van
Ik liep vanochtend even de tuin in om iets uit de garage te pakken, en rook direct een frituur- met oliebollen geur, moest er echt intern om grinniken ![]()
Vandaag is de sterfdag van mijn moeder, pff 11 jaar. Ben al huilend wakker geworden, want ze ging in mijn droom opnieuw dood
.
Zo’n fucking dubbele dag ook, bah
Ik zie zo op tegen het nieuwe jaar. Dit jaar beide ouders verloren en het voelt gewoon een beetje dat door het nieuwe jaar in te gaan dat er weer een extra stukje weg gaat of zo.
Er was geen enkele verplichting die ik had bij mijn ouders behalve 1 januari langs gaan bij mijn vader, dat vond hij mega belangrijk. En nu dat morgen niet kan voelt dat nog als een extra klap in m’n gezicht.
Wat heftig, je beide ouders in één jaar verliezen. Heel veel sterkte ![]()
Wat verschrikkelijk om mee te maken! Is er een mooie plek waar je hem kunt gedenken en zo toch ‘langs’ kan gaan? Misschien biedt dat troost
Knuffel ![]()
Ik moet morgen helaas werken.
op een afdeling met 80+ mensen waar je geen emotie wil tonen maar waar iedereen je wel gelukkig nieuwjaar gaat wensen terwijl je zelf totaal ergens anders zit met je hoofd. Maakt het nog wat lastiger. Maar goed, in de auto terug naar huis maar even flink janken.
M’n vaders verjaardag is over een paar weken en dan heb ik een weekendje weg voor mezelf. Voelt heel fijn om dan even alleen te zijn zonder kinderen.