Getsie dat is vervelend. Fijn dat je rond zijn verjaardag wel een moment voor jezelf hebt!
Ik vind het vuurwerk echt zooo rot voor alle dieren buiten ![]()
Onze kat is dus uitgenaaid (snap ik dan weer niks van. Hebben het huis helemaal fijn gemaakt voor 'm vuurwerktechnisch gezien) , en komt niet weer terug. Hij is doodsbang voor vuurwerk.
Uitgenaaid?
Ontsnapt
Ja uit paniek natuurlijk
Haha ja een kat denkt niet helder na âgoh hier heb ik een lekker bedje, buiten niet. Buiten heb ik wel meer ruimte dan binnen, maar zijn wel die knallen dichterbij. Nee ik blijf toch maar binnenâ.
Fight/flight/freeze. Geen cognitieve overwegingen ![]()
Anyhow hoop dat hij snel veilig terug is!
Ik heb zoân zin om vanavond binnen te blijven. We hebben 20 champagnebollen, allemaal snacks en ik ga zo straks eerst even heel uitgebreid douchen, want mijn moeder zegt altijd dat je fris en schoon het nieuwe jaar in moet gaan en dat vind ik wel een goede traditie.
Ik ga sjoelen met mijn vriend, we hebben hapjes, oliebollen etc en ik ga voor het eerst lord of the rings met hem kijken. Helemaal zin in een knus avondje
Ik zag net twee gozers die een vuurwerkpot op het dak van hun auto hadden getaped, de bijrijder tijdens!!! het rijden op een 80 weg uit het raam hing met zijn arm met een lange aansteker, en vervolgens dus die pot aanstak. Dat vuurwerk knalde vervolgens zeker een halve minuut ALLE kanten op, overal rook en ik reed zowat de berm in omdat ik zo in shock was van dit tafereel en geen reet zag in het donker en met de rook. Ik kon niet geloven wat ik zag. Mensen (mannen) zijn zo gestoord met vuurwerk haha wtf
Normaal doe ik oud & nieuw altijd met mijn vriendinnen of mijn vriend, maar nu is het zo gelopen dat ik geen vaste plannen heb door mensen die niet helemaal lekker in orde zijn, die moeten werken met/rondom deze dagen etc.
Heb tegen vriendinnen gezegd dat ik gewoon thuis ga chillen met hapjes en wie langs wil komen kom maar maar voel je vooral niet verplicht. En nou hoop ik eigenlijk dat er niemand komt haha ![]()
Ennnn het stomme is dat ik toch nog ergens in een hoekje van mijn gedachten het gevoel heb dat ik me moet verantwoorden (10jr geleden had ik gedacht âzie je wel ik ben vriendloosâ etc.) terwijl ik het gewoon heerlijk vind zo eigenlijk
Wtf ik hoop zo dat zij een hele hoge bekeuring krijgen
Ik heb nĂș al twee keer de top 2000 afgezet omdat ik Marco hoorde
Mijn moeder ging hem nog verdedigen ook, toen ik vroeg of de radio uit kon
Same, op een gegeven moment Rammstein en Borsato in hetzelfde uur dus toen had ik het druk met wisselen de hele tijd
Mijn vader was het er gelukkig helemaal mee eens dus nu viben we op Radio Oost wat 1 zender verder is bij Ziggo ![]()
Ik heb vandaag echt al zonder te overdrijven minstens 20x âhĂ©hĂ©â gezegd; echt bij elke keer gaan zitten en na een tijdje iets gedaan te hebben
Vat ook wel mân 2025 samen, echt een heerlijk jaar, zoân fijne laatste dag ook ![]()
Mijn vriend heeft een verlengsnoer door de hele woonkamer naar buiten getrokken, omdat hij per se niet binnen de airfryer wil gebruikenâŠ
Die mensen met die albums op dat thuiscafe vind ik echt kotsen. Net als die mensen die zo meezingen in het echte café. Bah
Edit: als je t mooie muziek vind a la maar doe dat aub even niet in mijn gezichtsveld.
de snelbinders van mân ov fiets waren wat zwak en na een tijdje viel mn tas van de bagagedrager af op het fietspad
was er meteen een man die stopte en zân snelbinderspin aan me wilde doneren omdat hij m zelf eigenlijk nooit gebruikt ![]()
kon de tas prima om mân schouder dus hoefde niet maar wel echt lief!!!