Héhé of hèhè?
Goeie haha ik bedoel inderdaad hèhè ![]()
Ik heb een (lichte) hersenschudding waardoor ik vanavond alleen thuis zit met barstende hoofdpijn terwijl mijn vriend naar het geplande etentje met vrienden is ![]()
En nu is hij blijkbaar zijn telefoon vergeten dus kan ik niet eens wat appen of even bellen tijdens de avond (of om middernacht) dat maakt het wel heel eenzaam.
(Ik weet natuurlijk wel dat schermen niet goed zijn voor het herstel dus leg mijn telefoon meteen weer weg)
Mijn ouders vieren o&n vanavond met vrienden. Ik krijg een filmpje van hou gezellig het is, maar iedereen op het filmpje zit met een telefoon in de hand 🫠
Edit; nu krijg ik allemaal vage selfies. Mijn ouders kennende is het uiteindelijk een soort slideshow van nuchter tot dronken.
Ik viel om 20:00 uur al op de bank in slaap. Mijn vriend bracht ons kind naar bed. Ze ging zonder tegenstribbelen slapen. En nu ben ik zelf ook in bed gaan liggen. Na een paar super vermoeiende dagen kan ik me geen betere Oud&Nieuw wensen😍
Ik woon aan een 50 km-weg en aan de overkant staat een grote groep mensen vuurwerk af te steken en ze gooien het ook op de weg?! Crazy.
Mijn hond is helemaal overstuur ook van alles pffff ben blij als het morgen is!
Misschien de politie hiervoor bellen? Al kan ik me voorstellen dat ze erg druk zijn.
Ik ben van zender geswitcht toen ik Marco hoorde en niet meer teruggezet. Zal ze leren
Happy new year van een vuurwerkvrezende die binnen zit terwijl de rest van het gezelschap op straat staat ![]()
![]()
Gelukkig 2026 allemaal!! ![]()
Wat is eigenlijk de gedachte achter al die muziekdocumentaires na middernacht bij oud en nieuw?
Hoe druk moet het wel niet zijn bij 112 dat er een noodmelding moet komen.
Een fucking noodmelding over de drukte bij 112 ![]()
Echt een hartverzakking, blij dat ik nog niet lag te slapen
Ik schrok zo van de noodmelding dat ik het direct weg klikte. Ook niet handig als er echt een keer wat is maar mijn eerste gedachte is ‘weg met dat geluid’
Ik snap dat een nl alart een handig platform is om zo’n bericht te versturen, maar denk dat de boodschap ook wel duidelijk is zonder geluid
Op mijn werktelefoon heb jn blijkbaar aan staan dat het nl alert wordt voorgelezen. ![]()
Gaat dat op hetzelfde volume als de melding?
Mijn wekker gaat over 4,5 uur ![]()
![]()
Die kun je gewoon uitzetten hè
Ja joejoe happy new year
Maar weet je wat jk pas echt raar vindt
Dat ik godverdomme weer niet een leuke prijs met de postcodeloterij of staatsloterij heb gewonnen
Ze willen me niet goed zien ![]()