Oohja ik ook! Ik word juist daarom ook zo boos van mensen die veel te hard rijden. Iedereen kan een foutje maken en als je zo fkn hard rijdt kun je gewoon niet op anticiperen op fouten van anderen. En zo kunnen kleine foutjes opeens dodelijk worden.
De app van ING heeft nu ook als naam ING en ik dacht al waar is het gebleven in mijn overzicht @Eline_A
Ik heb maandag pasfotoâs laten maken, maar die camera stond zo hoog en nu lijkt het alsof er ik geen kin heb.
Echt geen zin om daar 10 jaar naar te moeten kijken, dus ik ga straks nieuwe laten maken bij een andere zaak. ![]()
Ik kreeg een melding bij het openen van de app een tijdje terug dat ze dat inderdaad gingen veranderen
Ik heb vannacht naar de vallende sterren gekeken (wekker om 3 uur gezet
)
Oh mega irritant. Ik had met de school pasfotoâs dat ik naar beneden moest kijken en schuin. Resultaat: dikke onderkin en heel scheef haar đ« đ
Dat ik nu drie weken vrij heb, maar de kids deze week gewoon naar de opvang breng om zelf bij te tanken. Ik heb al ontbeten. Net gesport. Zo douchen en dan Netflix kijken. Vanmiddag ijsjes eten.
Pff ik ben aan het afstuderen terwijl ik nog met één been in een depressie sta en met het andere in traumaverwerking, en het valt me echt zo zwaar. Ik moet nog zoveel doen en ik heb nog minder dan een week, maar ik wil zo graag mijn master afronden (ik ben 31 dus het wordt gewoon echt tijd). Moet mezelf echt steeds moed blijven inspreken haha, ben zelfs geneigd om weer even spontaan katholiek te worden en een kaarsje te gaan branden in de kerk.
Ik word hierin trouwens wel heel goed begeleid door artsen en een psycholoog en die staan erachter dat ik mijn scriptie afrond nu. Het is dus niet dat ik dit helemaal alleen zonder begeleiding doe en ik ben enorm dankbaar voor alle goede hulp die ik krijg. Sorry echt een dagboekpost dit
je kan het!!
Wat knap dat je dit doet! En helemaal niet gek om alle steun aan te grijpen, zoals zelfs zoân kaarsje. Die steun verdien je ook
. Succes!
Ik ben afgelopen zondag van de laatste 3 treden van de trap gevallen toen ik de stofzuiger mee naar beneden droeg en dacht eerst dat het wel ging maar heb toch wel behoorlijk last van mân enkel.
Ja, top! Mijn leven is echt beter nu. Wel echt serieus handiger dit.
En een wens gedaan?
Ik vind Hema op social media best wel goed, maar ik zag vandeweek een poster voor hun raam hangen en ik voel me echt een boomer nu, maar wat in vredesnaam betekent skibidi?? Ze hebben een skibidischool afdeling. Gaan ze skieën? Skippiballen?
Ik heb het overigens net gegoogeld en het komt van skibidi toilet en dan zie ik afbeeldingen van hoofden die uit wcâs komen. Snap het nog steeds niet
Komt van een oude meme, skibidi toilet. Is een heel eigen leven gaan leiden onder Gen Z (of zelfs Alpha)
Ik vervoeg me even in het âik voel me oud-topicâ ![]()
Ik ken het hele skibidi wel maar wat het betekent geen idee en mijn puber wil het er niet over hebben haha
Ik moest vooral lachen om het idee van een oude meme omdat memes vrij recent zijn en deze in mijn beleving zeker
Een beetje zoals wanneer mensen het hebben over âthe late 1900sâ als het over 1995 gaat
1976 was de eerste meme (ik leer een hoop vandaag) ik dacht ook veel later, ik snap nu wat je bedoelt ![]()