Ik vond Slayma leuker
@Geranium @PiuPiu veel ouder! https://youtube.com/shorts/w-_aVyhQb-E?si=n1iJ8QmFwMwuoIyA
Ik vond Slayma leuker
@Geranium @PiuPiu veel ouder! https://youtube.com/shorts/w-_aVyhQb-E?si=n1iJ8QmFwMwuoIyA
Jaa ![]()
oprecht iets wat ik graag zou willen dus laat hopen dat het ook werkt haha
Het allerbeste is dat je gewoon kunt eten zonder te delen, heb begin vd week ook 2 van die dagen gehad, middagdutje, lekker snacken wanneer ik zin had zonder te delen, heerlijk!
Wow! Every dayâs a school day.
Niemand:
Mensen op LinkedIn:

Mijn oppashond wordt waarschijnlijk deze week ingeslapen en ik vind het zo verschrikkelijk. Ze lijkt nog zo vitaal, speelt nog, rent, eet, drinkt, maar van binnen is het gewoon foute boel en daar is gezien de leeftijd en plek niks meer aan te doen.
We hebben de afgelopen jaren zoveel samen beleefd. Ze was minstens 1x per week bij me en dat waren echt mijn favoriete dagen.
Dat ze straks gewoon nooit meer met haar dekentje aankomt om samen op schoot te kunnen knuffelen (want zelfs als je 35 kilo weegt ben je natuurlijk gewoon een schoothondje), nooit meer haar favoriete uitje naar de Intratuin en het terras kunnen ondernemen waar ze zo genoot van alle indrukken en mensen om haar heen, nooit meer uitsloven na een commando, nooit meer haar âhulpâ met dingen in huis of in de tuin en dat nooit meer haar âgemopperâ te horen zal zijn waarmee ze vaak letterlijk antwoord geeft als je tegen haar praatâŠ
Ah sterkte :(. Oprechte vraag: als ze nog eet en speelt enzo, waarom wordt ze dan ingeslapen? Dan heeft ze er geen last van dat het van binnen niet goed is toch?
Ik was niet de enige met het idee om vandaag naar de snackbar te gaan ipv koken. Wat een drukte ![]()
Ze heeft een tumor bij haar urineweg waardoor haar blaas inmiddels 2x zo groot is als normaal. Als ze probeert te plassen komen er steeds maar een paar druppels en zo gauw als ze daarna gaat liggen volgt er een echte plas. Alleen omdat de blaas zo groot is opgerekt en niet meer terug krimpt, kan ze niet meer helemaal leegplassen. Dus dat betekent niet alleen dat ze constant met een halfvolle blaas rond blijft lopen en dus een heel vervelend gevoel heeft (wat ze dus niet laat merken, maar dat hoort blijkbaar wel een beetje bij het ras), maar omdat het al zodanig gevorderd is, op korte termijn ook haar nieren het zullen begeven en de kans op een sepsis eigenlijk te groot is
Ik merk echt dat ik ongesteld moet worden ik ben nog 10 x sneller geĂŻrriteerde dan normaal.
Ik zit in de trein en ik hoor de heeeele tijd mensen met dat vuilnisbakje klepperen en toen ben ik een beetje geflipt. Ik ging dat ding zelf ook dichtgooien en toen riep ik STOP IS IRRITANT TOCH ![]()
![]()
Reasonable crashout ![]()
Meer dan terecht, dat is echt een achterlijk vervelend geluid.
Ik heb de sunday scaries op dinsdag??? Ik heb vakantie gehad en moet morgen weer aan het werk ![]()
Woensdag* ![]()
Maar je bent er iig wel helemaal uit geweest haha
Zie, zo erg is het gesteld ![]()
Ben echt aan het aftellen tot ik kan gaan slapen haha
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat er bij heel de NS niet 1 vrouw met PMS werkt die hier ook zo op reageert en zegt tegen de bedenker van die prullenbakken dat dit echt veranderd moet worden omdat iedereen hier moordneigingen van krijgt
Snap ook eeeeeecht niet hoe ze hebben kunnen kiezen voor die prullenbakjes
Juist niet!! Je moet morgen uitstellen! ![]()