Ik pak wel eens zo’n fiets van Lime en gister kon ik die nog voor de deur parkeren, vandaag ineens niet meer. Heb een kwartier door de stad moeten fietsen op zoek naar een geschikte parkeerplaats, overal foutmeldingen. Wat een ochtend alweer
Als ik 2026 zonder werk wil beginnen ![]()
Jemig, lekker wakker worden met de headlines op NOS.
Postcode is toch pas vandaag bekend? ![]()
Ik heb eindelijk een keer iets gewonnen met eindejaarsloterij, had heel infantiel 67 als eindcijfers gedaan
Kerk in de fik en twee doden gevallen. Nou, mooi begin van het jaar
Oooh dus het kan nog!!
Nouja dan hoef je ook geen wekker meer te zetten dus misschien is het wel een soort van win win
Hahaha, ik voel me echt verrassend goed! Ik heb wel gedronken maar niet belachelijk veel. Kijk er wel naar uit om vanavond met lekker eten op de bank te chillen.
Ik ben volgens mij nog lam
Wanneer leer ik het nou eeeens
Vriendin vertelde dat ze het alert een keer kreeg terwijl ze met oortjes in aan het fietsen was en van de schrik bijna viel ![]()
Hahahaha op het journaal ging het over geweld, branden en gewonden. Zegt de nieuwslezer: “er zijn ook plekken waar het wél goed ging, daar werd samen afgeteld naar het nieuwe jaar.” Laten ze een fragment zien van het top2000 café hahaha, ja daar zijn geen debielen met vuurwerk aanwezig die alles en iedereen vernielen
Huh, misschien begrijp ik het verkeerd hoor, maar iedereen* gooide toch vuurwerk op de weg vannacht? Als mensen daar idd 112 voor belden snap ik wel dat het te druk was.
- iedereen met vuurwerk bedoel ik dan uiteraard ;).
Ik moest toch wel lachen om de zin in een bericht van at5 dat de omwonenden van de Vondelkerk opgevangen zijn in een ‘spiritueel centrum in de pc hooftstraat’. Lekker havermelk
Oh ik moet vanmiddag op visite bij mn schoonouders (moet altijd en voor hen een belangrijke traditie) maar zooo geen zin in. Kneitermoe en hoofdpijn.
Gisteren was ik aan het klagen over maagzuur
Vandaag ontbijt ik met chips en oliebollen
Ach, ik begin op 2 januari wel met goede voornemens ![]()
Ik hoop toch wel dat mensen blijven nadenken en geen vuurwerk gooien op een weg waar auto’s met 50km per uur rijden. Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat echt een normale plek en manier vind om vuurwerk af te steken?
Heb gister rustig aan gedaan maar had met dit troosteloze weer net zo goed wel een hele dag brak op de bank kunnen liggen (ja ik weet dat dat alsnog kan maar is toch anders)
Voor het eerst sinds jaaaaren heb ik gisteravond niks gedaan en ga ik zonder kater het nieuwe jaar in. Echt genieten om nu met snacks de laatste aflevering van Stranger Things te kijken ![]()
Ze gooiden het hier op de straat, naar auto’s of vlak voor dat er weer een auto langskwam. Die daardoor (denk ik) schrokken, en slingerden etc of half via het gras reden. (Met 50 km per uur!) Politie is meermaals langsgereden maar hielp niet. Zo stom en dom en gevaarlijk.
Ik was hier ook echt bang voor toen ik vannacht naar huis reed! Tuurlijk is dat niet normaal @S.onrisa? Sowieso het gooien niet en al helemaal niet op een weg waar auto’s rijden