Ik heb niet eens dichtbij vuurwerk gestaan maar kreeg direct last van m’n keel. Heb echt veel gehoest. Duidelijk dat mn longen geen rook meer gewend zijn. Terwijl ik vroeger zovaak in kroegen en clubs heb gestaan waarbij het blauw van de rook stond.
Is niet precies hetzelfde natuurlijk maar het verbaasde me wel. Eerder nooit last van gehad. Echt zo’n brandend gevoel in mn strot. Anyway happy newyear!!
Zonet wentelteefjes gemaakt van de uitgedroogde oliebollen van gisteren, was echt lekker! We hadden er poedersuiker op gedaan en geen kaneel, op die manier smaakte het weer heel erg naar zachte, warme oliebol.
Ik heb net een oliebol belegd met kaas. Was fantastisch. Even in de oven opgepept 10/10
Ik zit als een klein kind te wachten dat of kind of man naar de wc gaat, ik heb knalerwten onder de bril gelegd
.
Ze hebben me samen het hele jaar lopen prancken dus nu pak ik ze terug. Hahah
Het was echt fantastisch!!! Leuke gezellige sfeer. Heel knus om in het donker in die buitenattracties te zitten met al die lampjes om je heen.
Tot 01:00 kon je nog in de rij voor attracties (echt laat dus nog!) dus rond 00:30 zaten wij vanuit de Max en Moritz te genieten van de resterende grote vuurwerkshow hahaha.
Dit was 9 out of 10. Een ding: als het regent zou ik dit dus wel echt kut vinden!
Ik heb net een wandeling door mijn woonplaats gemaakt. Het is buiten echt extreem rustig. Heerlijk!
Dit kwam mijn man ook heel leuk mededelen ![]()
Werkt wel, want hij heeft ook winst.
En? Zijn ze al geweest? ![]()
Hahaha mijn man ook met 67. Denk dat er wel veel meer mensen zijn dan normaal met deze eindcijfers, veel winnaars!
Vind het echt kut dat die in Nuenen is gevallen, die mensen zijn al te rijk!!!
Oh wat lief dat je het onthouden hebt en ernaar vraagt! Het was heel gezellig, we zijn in het zwembad van het hotel geweest, in de jacuzzi en sauna op onze kamer, we hadden heel goed uitzicht op het vuurwerk. We hebben spelletjes gedaan en lekker gegeten en mijn dochter vond het fantastisch ![]()
Ik heb een monster verkoudheid, ben niet te genieten en nu heeft mijn vriend ook nog een fucking erge kater. Wat een vreselijke start.
2026 begint maandag, groetjes.
Ik ben vorige week voor het eerst tante geworden, super bijzonder maar ik heb helaas (understatement) al sinds tweede kerstdag de zwaarste blaftyfus ooit te pakken waardoor ik nog steeds niet langs ben geweest ![]()
!!!
We hebben net meteen de kerstboom opgeruimd, schoongemaakt en alle troep weg gegooid. Echt een verademing. Nu op naar de lente ![]()
Je weet wel dat de winter pas net begonnen is?
Maar de kortste dag is geweest! En ik heb al een koolmeesje en een heggenmus horen zingen dus kom maar op met die lente haha (ok mooi weer zal wel even op zich laten wachten, I know, maar laat me in deze waan haha)
Ja daar is ook al vaak de postcode prijs gevallen ![]()
Was wederom een top avontuur. Ergens 1,5 tot 2 jaar geleden dacht ik, NU ga ik het doen. Al langer had ik het idee om eens in m’n leven de nieuwjaarsduik in Scheveningen te gaan doen.
Vorig jaar (gelukkig op tijd) afgelast. Nja dit jaar nieuwe ronde nieuwe kansen, zijn we 1,5 uur verder met de auto, rijd ik de parkeergarage in, afgelast ![]()
Misschien hebben ze meer geld dus kopen ze meer loten dus meer kans op de hoofdprijs?