Wat je even kwijt wil #71

Je weet wel dat de winter pas net begonnen is?

15 likes

Maar de kortste dag is geweest! En ik heb al een koolmeesje en een heggenmus horen zingen dus kom maar op met die lente haha (ok mooi weer zal wel even op zich laten wachten, I know, maar laat me in deze waan haha)

3 likes

Ja daar is ook al vaak de postcode prijs gevallen :skull:

3 likes

Was wederom een top avontuur. Ergens 1,5 tot 2 jaar geleden dacht ik, NU ga ik het doen. Al langer had ik het idee om eens in m’n leven de nieuwjaarsduik in Scheveningen te gaan doen.

Vorig jaar (gelukkig op tijd) afgelast. Nja dit jaar nieuwe ronde nieuwe kansen, zijn we 1,5 uur verder met de auto, rijd ik de parkeergarage in, afgelast :joy:

3 likes

Misschien hebben ze meer geld dus kopen ze meer loten dus meer kans op de hoofdprijs?

3 likes

Ik had allemaal katetvoer en snackies gehaald voor vandaag, ben ik niet brak omdat ik gister ineens verstandig was :sweat_smile:
Vies lekker is toch beter met een kleine kater

3 likes

Bij de Wibra gisteren al paasdecoratie te koop! Naast de overgebleven kerstspullen. Echt bizar haha

Ik ben er ook mee bezig en vind het heerlijk. En ik ben dol op kerst en kijk er altijd enorm naar uit om alles neer te zetten, maar doordat we dit jaar met heel veel regewlndruk waren (verbouwing voorbereiden, schade aan auto etc) heb ik helemaal niet kunnen genieten van de versiering en wil ik t gewoon allemaal weg hebben. En dat wilde ik eigenlijk voor de kerst al, haha.

3 likes

Denk dat die mensen vaker ook een boulevard of boulevardje kopen dus meer kans inderdaad

4 likes

Ik heb al normaal ontbeten en daarna chips en een oliebol op en nu gaan we voor de borrelplank. Maar goed dat ik niet vaak meer drink want ik eindig als brakke bodemloze put

4 likes

Gefeliciteerd! Tante zijn vind ik echt het leukste wat er is :smiling_face_with_three_hearts: Ik heb mijn neefje de eerste keer door het raam gezien omdat ik corona had. Mocht je in staat zijn om naar buiten te gaan en ze enigzins dichtbij wonen, zou ik dat zeker aanraden.

4 likes

Ik wil ook een update! @GEEZ

6 likes

Ik zou morgen met iemand gaan lunchen, maar heb zoveel sociale contacten gehad de afgelopen dagen dat ik de afspraak af heb gezegd 🫠 Schaam me er voor, en durfde ook niet eerlijk te zijn dus heb gezegd dat ik ziek ben.

5 likes

Ha damn, ik wou liken maar wil dit niet verpesten.

15 likes

Jaaa, was echt fantastisch. Mijn man ging zitten en die knalerwten gingen af en hij gilde echt als een meisje hahah. Heb me echt bescheurd :joy:

69 likes

Omg sneeuw (mn bus kwam maar niet)

61 likes

Oh lord, ik ben nu onderweg naar mijn werk, want het leek me handig om extra vroeg te beginnen. Alleen volgens mij is er niemand en ik heb geen code van het alarm.
Echt handig weer

3 likes

Ik had 2 weken vrij en moet alleen vandaag werken. ‘Werken’ want er belt geen hond en alle rest kan tot volgende week wachten, of zelfs langer :upside_down_face:. Nog 3 uur 🥹

9 likes

Wow, slimme actie van de AH en domme van mezelf. Ik wilde drie verpakkingen snoepgroentes kopen, 3 voor 5€. Ik had per ongeluk de grotere verpakking genomen, waardoor er geen bonus op zat. Ik heb ze omgeruild, maar wilde het toch even narekenen toen ik buiten was. Was de grotere verpakking zonder bonus eigenlijk alsnog goedkoper :sweat_smile: wil niet teruggaan voor die paar cent, maar voel me wel een beetje dom.

7 likes

Bij de New Balance winkel zag ik schoenen in de sale (991 V2 voor de liefhebber) die ik afgelopen zomer al eens gespot had maar toen veel te duur vond. Bij de kassa bleken ze met €190(!) afgeprijsd omdat het de laatste maat was: precies mijn maat. Dit heeft echt mijn dag gemaakt :biggrin:

56 likes