Ik had een voucher gekocht voor een overnachting en die wilde ik net verzilveren maar ik ben te laat ![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had een voucher gekocht voor een overnachting en die wilde ik net verzilveren maar ik ben te laat ![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien even mailen? Anders zou het echt zuur zijn.
Oh echt er zou geen einddatum op dit soort dingen moeten zitten
Had 2 dagen voor kerst ineens een lekkage in de kelder. Niks ernstigs maar de hele vloer was vochtig. Maar kon pas vanaf 2 januari een loodgieter mij bellen (ik huur via woonstichting dus die regelen dan mannetjes).
Afgelopen week in de gaten gehouden, enkel af en toe een druppeltje. Prima. Vandaag werd ik niet gebeld maar eigenlijk ook niet erg want had geen zin om ermee te dealen en was het eigenlijk wel echt nodig??
Nu: vloer ineens weer helemaal nat
(het loopt niet hard en heb nu ontdekt waar het vandaan kwam en er een bakje onder gezet, dus ik ga geen noodnummer bellen maar zo irritant dat dit dan weer net zo voor het weekend gebeurt EN dat mijn luiheid meteen gestraft wordt hahaha ZO TYPISCH!!)
2026: uitstellen is verleden tijd bitch ![]()
![]()
![]()
Ik vroeg aan mijn boomervader of er bij hen al sneeuw ligt en ik verwachte een bewogen foto met zijn duim voor de lens en een waas sneeuw op de achtergrond, maar ik kreeg zowaar een goed gelukte foto. Ik kreeg wel exact dezelfde foto drie keer achter elkaar maar ik was toch onder de indruk haha.
Haha ik vroeg mijn moeder of er ook sneeuw lag daar. Nee. Ik ohh hier wel blabla.
Mijn boomermoeder: โokโ
![]()
Ja ik heb meteen gemaild inderdaad! Dus hoop op snel een reactie
Ik trap altijd in drakenfruit omdat het er mooi uitziet en dan denk ik het moet wel lekker zijn. Maar het smaakt naar niks. Zag ik net bij de jumbo een zakje diepvries mango/drakenfruit liggen om een smoothie mee te maken, natuurlijk weer ingetrapt. Nou zo niet te nassen dat ik er helemaal misselijk van ben ![]()
![]()
Ik vind de textuur ook raar, zeer overroepen fruit.
Ooh echt, wat jammer! Had je de witte of roze, want ik heb vaker de roze gehad (bij de Oriental gehaald) en die waren echt heeeeerlijk zoet
Hahahaha
Kat (17/18)waarmee ik een stukje ben opgegroeid en nu bij mijn moeder woont heeft uit het niets epileptische aanvallen, dierenarts heeft weinig hoop meer
morgen dus maar even afscheid gaan nemen maar ben er echt verdrietiger om dan ik had verwacht aangezien ik al 15 jaar niet meer thuis woon
De witte, maar ook de roze vind ik geen smaak hebben
Echt heel mooi dat er zoveel sneeuw ligt nu
ben alleen een beetje nerveus dat mijn vlucht morgen wellicht niet meer doorgaat ![]()
Echt top dat ik met dit weer mijn grote rode snowboots aan kan ![]()
![]()
![]()
Foto!
Een van mijn vriendinnen zit dus vast! Ze zou gisteren terugvliegen naar Amsterdam maar dat wordt zondag pas, met tussenstop in London. Vreselijk hahhha