Wat je even kwijt wil #71

Haha ja toen ik die foto eerst zag dacht ik ook wtf is dit

3 likes

Ja Baz Luhrman heeft vaker van die rare mixen tussen modern en heel oud in zijn films, dat is echt apart en moet je tegen kunnen. Ik vind het een toffe stijl en de hysterie van Moulin Rouge ook heel goed gedaan eigenlijk. De muziek draagt ook een hoop bij vind ik!

8 likes

Is toch gewoon zand? Zo zien alle gemaakte sneeuwpoppen hier in de duinen er uit.

11 likes

Ooooh mijn allerlievelingsfilm als kind (Lang Leve de Koningin) staat op videoland. Heb die vroeger zo vaak gekeken. Helemaal zin om een avondje nostalgie te plannen.

45 likes

Lijkt op een incontinente sneeuwpop.

13 likes

Omg ik word gewoon echt bijna onpasselijk van sommige decluttering video’s van mensen (vooral Amerikanen). Gewoon de hoeveelheid die 1 persoon kan hebben???
Zo tyvus veel kleren. Maar echt stapels en stapels en stapels over de vloer. ZIEK

21 likes

Welke scène is dat? Ik ken de musical niet maar het was heel lang mijn lievelingsfilm!
(of bedoel je de tango scene?)

2 likes

Haha ja bedoel de tango scène

2 likes

Scriptie net ingeleverd zo trots op mezelf naast mn baan! Pohh last van m’n schouders weg.

84 likes

Ik zag net een muis in mijn woonkamer lopen vanaf de keuken :weary: ben er als de dood voor… nu ben ik gelukkig boven maar morgen moet ik weer naar beneden :confounded: alleen het idee al word ik angstig pfffff

Uit ervaring weet ik dat muizen ook geen probleem hebben met de trap oplopen.

10 likes

Of gewoon tegen de muur omhoog
Als je beneden een muis hebt heb je overal een muis

5 likes

Ik heb vandaag m’n nieuwe e-reader binnen en ben al helemaal blij met deze boomer-accessoire! (< Grapje he jongens, voordat ik het e-readende forum op mijn dak krijg).

Ik wil meer lezen maar op mijn tablet vond ik dat zo kut, om meerdere redenen. Hoop dat ik hiermee het plezier in lezen weer meer terugkrijg :blush:

18 likes

Pfff nee :weary:

2 likes

Ja sorry ik wil je niet bang maken verder maar die beesten doen niet aan verdiepingen

2 likes

ja en ik geloof dan ook niet dat ze hierna niet net zoveel spullen hun huis weer inslepen.

2 likes

De muizen? Ik zie nu muizen hun bagage mee naar boven nemen :rotating_light:

3 likes

Is een film over gemaakt

17 likes

Dat is gelukkig in Amerika!!

4 likes

Die film is gewoon al 30 jaar oud! Vond ik zo raar toen ik dat las. Het blijft een goede film eens in de zoveel tijd kijk ik hem, ik heb hem op dvd. Er staat trouwens een leuk interview op Filmkrant met de regisseur/scenarist nav het 30 jarig jubileum is/was de film in Eye te zien.

1 like