Wat je even kwijt wil #71

Ja hoorrrr ik ga weer eens op vakantie met een vriend, de vorige x had ie zn vlucht naar Thailand gemist omdat ie nog ff wat pakketjes weg ging brengen en pas een uur voor vertrek de taxi in ging.

Nu sta ik te wachten op een internationale trein die over 10 min vertrekt en hij zit nog in de bus en vraagt zich af of hij nog ff een peuk kan doen

Gast lol zou blij zijn als hij de trein überhaupt haalt :joy::joy::joy::joy:

11 likes

En en en? Gelukt? Ik krijg plaatsvervangende zenuwen hiervan.

7 likes

Hij zei net dat hij er was (9.59, vertrektijd 10.00) lol maar zie hem nog niet. Oh we rijden. Nou hopelijk zit hij erin :rofl:

10 likes

Oke gevonden. Hij ging nog ff een sportlesje doen vanochtend.

18 likes

Wauw ik ben jaloers op zijn niet bestaande stress haha.

41 likes

Heeft ie nog een peuk gedaan?

3 likes

Oh ik vind jou ook vrij kalm haha ik zou hier echt niet tegen kunnen

6 likes

Ja! Hahahaah

@PiuPiu ja weet je ik heb inmiddels geleerd om niet samen naar het vertrekpunt te reizen, en als hij de boel mist dan pakt ie wel een trein later ofzo hij komt er wel :stuck_out_tongue_closed_eyes:

21 likes

Eerste wat ik dacht; huh is dat Vikkel? :joy:

Die gast is wel lekker aan t cashen!

15 likes

Jonge moeder heeft ie.

1 like

@Infidel @boonie @LeeftOnderEenSteen @Swelgje @FrozenFlame

Ik heb nu meermaals geprobeerd te reageren maar het lukt niet vanwege een foutmelding van de website. Tofik Dibi deelt er net ook over op zijn Instagram dus ik ben niet de enige. Is het jullie wel allemaal gelukt om te reageren?

1 like

Ik denk het wel? Maar het is al echt paar weken geleden. Misschien kan de site het niet meer aan omdat heel veel mensen nu nog willen reageren.

3 likes

Lijkt mij wel. Heb deze reactie in mijn mail gekregen:

Bedankt voor uw reactie op de consultatie:
Wetsvoorstel strafbaarstelling verheerlijken van terrorisme en openbare steunbetuiging aan terroristische organisaties

Uw reactie is definitief. Wij danken u dat u de moeite heeft genomen om te reageren. Mede door uw reactie zijn wij in staat kwalitatief betere regelingen te maken. Wij zullen uw reactie dan ook met zorg bekijken.

Met vriendelijke groet,
Ministerie van Justitie en Veiligheid

4 likes

Morgen de laatste vakantiedag en dan maandag weer terug naar het ritme met haasten, files en lunchboxjes maken🥲 (huilen)

3 likes

Ik zit in de trein en holy shit hoeveel stations heeft Almere wel niet ?!

4 likes

Ik moet dan altijd aan Het Zakmes denken!

9 likes

Dat geneuzel over cyclussen en waar dat wel niet invloed op heeft. Zal allemaal best invloed hebben hoor maar pfffff je kan ook alles op je fucking cyclus betrekken 🫠

7 likes

Ik heb het ook al een paar weken geleden gedaan en toen ging het heel makkelijk. Maar ik hoor inderdaad dat meer mensen nu problemen hebben.

Ik heb ff zo’n moment dat ik baal dat we zo kapot saai heel ons leven moeten gaan werken voor een baas dat ik in een spiraal terecht ben gekomen van gedachtes zoals “ omg was ik maar een een influencer dat ik in 2 posts mn maandsalaris verdien of was ik maar gaan dansen op TikTok in 2020 dan had ik nu niet zo hard hoeven te werkennnnnn” kan iemand me ff uit deze bubbel halen want ik word er somber van
IMG_6288

27 likes

Ik ben me as we speak aan het verdiepen in cash cow YouTube kanalen hahahah (grapje ik stop zo)