Avontuur met een staartje ![]()
Jeugdherinnering unlocked
Avontuur met een staartje ![]()
Jeugdherinnering unlocked
Oooh verschrikkelijk! Ik vind dat ook altijd zo erg.
In zou overdag kijken waar er kieren zijn en die volstoppen met staalwol. Ze houden ook niet van pepermunt, je kunt pepermunt olie bij de Etos kopen. Je huis stinkt dan wel alleen er naar ![]()
Ik vind het echt jammer dat ik niet op werk kan komen vandaag. Ik werk op de 20e verdieping en had echt graag dat witte uitzicht gezien. Volgend jaar maar weer een pogingđ
Er ligt hier zoveel sneeuw (20 cm +) dat niemand naar zn werk kan, maar mn golden retriever heeft de dagen van zân leven en wil alleen maar naar binnen om weer op krachten te komen tussen t spelen door
Ik had ook zin om naar kantoor te gaan, collegaâs weer zien na de kerstvakanties enzo.
Maar ik hoef niet perse op kantoor te werken dus ik dacht laat ik dan gaan extra verkeer zijn plus veel collegaâs werken ook thuis denk ik. Maar echt geen zin in een saaie thuiswerkdag.
Ik dacht dat je een ijsbeer had gevonden
Zin om de hele dag voor het raam te zitten om te kijken hoe truttig iedereen rijdt nu
Ah shit ik had donderdag al Picnic besteld voor vandaag maar totaal niet gedacht aan de sneeuw die zo lang zou blijven liggen⊠krijg nu een berichtje over vertragingen en voel me echt heel lullig ![]()
Ja ik vind dat ook echt bizar! Dan hebben ze een huis van 300 vierkante meter, en nog garages, schuren, opslagruimtes vol. Na jaren opruimen hebben ze nog steeds heel veel.
Ook laatst iemand die zân Amazon geschiedenis aan het bekijken was, en uitgerekend had dat hij gemiddeld meer dan 1 bestelling per dag had gedaan. Hoe dan?
Je moet toch echt bizar veel kopen om die troep allemaal te verzamelen, ook al is een deel nog van de generaties voor je. Ook zo zonde van het geld (en het milieu).
Ik ben echt geen minimalist die nooit iets koopt, maar Amerikanen zijn echt next level ja. Ook altijd âals je een kleine kast hebt zoals ik,â en dan hebben ze een inloopkast die hier bijna een slaapkamer kan zijn ![]()
Omg ik haat dit maar ik wil het ook zien, weet je nog welke youtubers dit zijn
Omggg het sneeuwt hier nu eindelijk écht écht en er ligt nu een dik pak!! Ik vind het heel leuk ![]()
ga morgen wel zeker ook thuiswerken ![]()
Ik had al een tijd terug iets besteld met een lange levertijd. Geen punt, ik heb er ook echt geen haast mee. Krijg ik gisteravond bericht dat ze het vandaag komen brengen, zonder mogelijkheid om het naar een pakketpunt te brengen of een andere dag te kiezen. Arme bezorger, dit had ook best een week later gemogen.
Pfff ik ben echt niet gewend om afhankelijk te zijn van het OV in Nederland maar ik ben dat laatste weken wel en wat een gedoe is dat dezer dagen zeg
dit is letterlijk mijn allergrootste ergernis aan dit weer
Ik had aan verschillende buren op leeftijd gevraagd of ik boodschappen voor ze kon halen. Er is hier veel sneeuw gevallen. Mijn alcoholistische buurvrouw wilde ik in eerste instantie overslaan, want a veel overlast en b die vraagt vast of ik alcohol kan meenemen. Toch gedaan, waar komt ze mee: een zak kattengrindâŠ
Zo wonderlijk hoe je in drie zinnen van sympathiek naar niet sympathiek kan gaan ![]()
Volgend jaar?! Je denkt dat heel dit jaar geen sneeuw en/ofvrieskou meer heeft?
Ja ik ben onsympathiek naar mijn buurvrouw, aangezien wij hier vaak een niet leefbare situatie hebben door haar en haar huisgenoot. Dat ik in de zomer niet in mijn tuin kan zitten door de pisgeur omdat ze uit het dakraam naar beneden plassen/plas gooien. Nachtenlang wakker liggen van het geschreeuw, ons huis in de nacht bijna is opengebroken door de hulpdiensten omdat ze het verkeerde nummer heeft doorgegeven, ik dagelijks gestalkt ben in het verleden en ik zo nog wel even door kan gaan.
Ach ja de typische contextpost ![]()
Wel context die het nog erger maakt wat mij betreft want waarom vraag je het dan?