Ja eens
Snap ook niet wat er raar is aan kattengrit willen hebben.
Mss gaat ze te voet naar de supermarkt ![]()
Ik zeg toch in mijn eerste post dat ik overlast van haar heb.
En ja ik ga lopend naar de supermarkt aangezien er hier zo een 15 cm sneeuw is gevallen. En dat vond ik grappig dat je langs je buren gaat met de gedachte ik neem brood mee of avond eten, maar ik een zak kattengrind kan gaan halen.
Maar goed laat maar jongens! Ik weet weer waarom ik hier nooit iets post.
Haha verbaas me soms echt over welke onbenullige dingen weer commentaar krijgen, en andere posts worden gewoon geaccepteerd terwijl ik die veel vreemder vind.
Vraag me af hoeveel mensen hier überhaupt langs oudere buren zijn gegaan om te vragen of ze iets nodig hebben. Ik zou ook geen zin hebben om met een zak kattengrit te gaan zeulen. Maar goed, ik had het al niet aan zoān buur als jij omschrijft gevraagd, vind dat erg welwillend van je.
Nee helaas niet. Heb wel laatst Hoarders gekeken maar dat is natuurlijk wel extreem haha
Ik vind het heel lief dat je langs buren gaat om dit te vragen en knap dat je je irritatie opzij zette en naar die vervelende buurvrouw bent gegaan. Zou ik in jouw plaats zeker niet gedaan hebben, dan denk ik: stik er maar in. Ik hoop dat de winkel niet al te ver is!
Ik vind het ook heel lief van je dat je het toch bent gaan vragen, en zou inderdaad ook geen kattengrit willen meezeulen te voet.
Ah zo heerlijk dit!
Hier viel eindelijk ook een beetje sneeuw en deze 2 forum hondjes (van mij en @Desalnietteplus ) hadden het erg naar hun zin.
Nee ik zou denk ik vragen of het kattengrind haast had ![]()
Het heeft me trouwens wel geĆÆnspireerd om mijn buurvrouw te bellen met dezelfde vraag
Maar ik kan nooit iets voor haar meenemen. Denk dat de eerste keer dat ik haar wel kan helpen een keer wordt dat het ook eigenlijk niet uitkomt ![]()
Als hij rijdt wel ja ![]()
Maar sowieso, vliegen van NL naar Berlijn (of andersom) is toch echt niet meer ok? Ik deed dat toen ik hier net woonde nog wel eens, maar inmiddels zou ik me echt doodschamen als ik in een vliegtuig stapte voor die 1,5 uur
Ze heeft het toch gewoon gehaald voor haar. En anderen. Denk niet dat veel mensen hier hetzelfde hebben gedaan of zouden doen. Ze zegt dit toch ook niet in het gezicht van die buurvrouw.
Snap ook wel dat je jezelf vervolgens wil verdedigen wanneer er weer zoveel commentaar komt van mensen die waarschijnlijk niet eens iets vergelijkbaars gedaan hebben. Zeker niet bij overlastgevende buren, in het buren ergernissen topic wordt om minder geklaagd.
Ja dat bedoelde ik een beetje maar dan met een positief alternatief haha
Er is zo weinig te doen op werk dat ik betaald word om de hele middag in de verse sneeuw en zon te wandelen. Hopelijk morgen weer.
Ik heb net warme chocolademelk gemaakt met slagroom in mn melkopschuimer. Ik kan het echt nooit laten om eerst mn mond vol slagroom te spuiten ![]()
Ohh je kan vast ook echte room in je opschuimer doen? ![]()
Omg ik moest ineens weer aan die reactie denken van Tjitske Reidinga bij sterren op het doek, dat blijft grappig en ze zijn ook echt lelijk. Het filmpje waar ze bij maestro dirigeert is ook zo leuk.
Bij Lindas zomerweek is ook zo leuk
ik heb voor de verandering maar eens het journaal aangezet en het stelt niet teleur, het gaat al 10 minuten over hoe heel nederland ontregeld is, wat zijn we soms toch een heerlijk land
Mn vriend gaat mn winterbanden erop zetten en ik hoop echt dat ik geen band verlies als ik dit weekend de weg op ga ![]()
Edit: hij kreeg de moeren er niet af dus onsuccesvol haha
Echt geen idee hoe ik morgen naar mijn werk moet ![]()
Moet 8km van mijn eigen huis naar mijn werk fietsen en ik heb alleen een racefiets met dunne banden of met de tram maar alle trams waren stilgezet vandaag.
Morgen maar weer proberen.