Wat je even kwijt wil #71

Ik heb morgen een trainingsdag die wordt geannuleerd bij code oranje dus ik hoop eigenlijk heel egoïstisch dat het vannacht nog even flink sneeuwt.

10 likes

In ieder geval zorgen dat je banden een beetje zacht zijn! Harde banden glijden harder.

2 likes

Ik vond het ook fijn dat de verslaggevers op de weg, het station en Schiphol eerst even geïntroduceerd werden voordat de reportage echt begon.

1 like

Ik vind autorijden in de sneeuw doodeng, ik had het ook nog nooit gedaan. Dus vanavond rijles gehad van mijn man (met jarenlange ervaring als taxi chaffeur) en echt de moeilijkste stukken gedaan en angsten overwonnen :muscle:. En daarna gingen we van die slip rondjes doen (op een verlaten parkeerplaats), hebben samen echt als twee tieners zitten schaterlachen.

99 likes

Ugh de muren van mn huis komen echt op me af. Ben al het hele jaar (hehe) mega verkouden met liters snot, hoofdpijn en dichte oren… Nu ga/kan/wil ik morgen ook niet naar kantoor. Ronde in de wijk heb ik nu ook al 100x gehad :joy:

6 likes

Omg dit had ik kunnen schrijven. Ben al sinds oudjaarsdag snotverkouden en ziek. Ben echt klaar met bankhangen, maar voel me echt niet goed genoeg om iets te gaan doen. Heb zelfs mijn eerste rijles moeten afzeggen morgen (kwam ook eigenlijk wel goed uit met de sneeuw haha).

2 likes

Ja en je zadel wat lager zetten zodat je makkelijk met je voeten bij de grond kan mocht je vallen! @Monster

3 likes

Ik heb ijdele hoop dat het OV dan wel zal rijden met sneeuw😅

4 likes

Ik wilde eigenlijk mn kerstboom enzo weghalen maar vind het nu met de sneeuw nog wel even gezellig haha

12 likes

Ja, same! Ik laat hem ook nog even staan, toch nog een soort van witte kerst!

3 likes

Voor wie vandaag (net als ik) ook geen zin heeft om te moeten reizen door dit weer: tot zeker 8 uur geen treinen :partying_face: ik vroeg gisteren al of mijn meeting in Utrecht wel door zou gaan vanwege het weer, collega zag geen reden om het af te lassen… nou surprise surprise ik kom niet

1 like

Echt kak, nu moet ik met de auto het weer trotseren. Baal echt dat ik gisteren niet meer ben opgekomen voor mezelf. Ondanks dat het geen code oranje is vind ik het door mijn lange reistijd onverantwoord dat ze me vandaag naar kantoor laten komen. Morgen kom ik sowieso niet.

Edit: wel lekker dat jij thuis kan blijven.

2 likes

Mijn Arriva trein lijkt nog wel te rijden voor over een uurtje. Lijkt me bijna ook niet mogelijk, maar ik zit er ook niet op te wachten om te moeten rijden. Ik betaal een godsvermogen aan treinabbo en heb geen winterbanden. :skull:

3 likes

Aii ja niet erbij vermeld maar natuurlijk heel zuur voor degenen die wel echt moeten reizen vandaag :neutral_face:

Moet je écht écht naar kantoor vandaag? Is deze storing geen goede reden om te zeggen dat je niet komt?

Ik weiger in ieder geval in de auto te stappen vandaag, mijn rit zou normaliter al 2 uur duren. Ik heb mijn collega’s gemaild dat ik er niet zal zijn door de treinstoring en dat ik inbel vandaag, waarom ik niet met de auto ga heb ik nieteens benoemd :joy:

4 likes

Ja en nee. Ik begrijp wel dat ze me laten komen, maar het had ook ook online gekund maar dan was het wel een stuk minder fijn voor vooral degene waarvoor ik kom. En ik heb een zakelijke auto (nog zonder winterbanden want de verkeerde waren geleverd) dus was al blij dat ik met de trein mocht komen.

2 likes

Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een kakkerlak gedood en het was ook meteen de grootste die ik ooit gezien heb. Echt ranzige beesten.

(geen zorgen ik ben in Australië ergens in een tropisch gebied)

8 likes

Liep-ie met bagage je trap op?

7 likes

Ik zag net iemand langlaufend langskomen, dus jullie kunnen ook gewoon naar je werk hoor! :joy:

31 likes

hoe durf je :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Vreemd genoeg, is daar ook een film over

6 likes