Jeetje wat heb ik bijzonder slecht geslapen.
Hier ook - echt bijna niet. Misschien heeft het te maken met dry january. Sterkte vandaag.
Haha dit klinkt zorgelijk op dag 6 van januari.
I know right. Gelukkig stelde het internet me net gerust (iets met gewoon net zolang blijven zoeken totdat je het antwoord vindt dat je zoekt)
Love de Htm
Heb een afspraak in Zoetermeer en durf nu echt niet te rijden. Maar alle trams rijden netjes op tijd zonder vertragingen.
Ik drink sowieso geen alcohol dus is bij mij niet de reden haha.
Tering had zo’n gekke zeurende pijn in m’n buik vannacht, helemaal paniek dat ik zwanger zou zijn maar nu bedenk ik net dat ik gisteravond echt vier buikspieroefeningen heb gedaan met je benen zo naar beneden laten vallen om aan m’n vriend te laten zien wat ik bedoelde en ik geloof nu toch dat het daar van komt ipv een baby ahahaha djeez wat een opluchting maar ook absolute treurnis voor de staat van mijn spieren 🥹 ![]()
![]()
![]()
Over het boodschappen halen voor je (oudere) buren. Onze buurman appt deze ochtend in de buurtapp dat het zo geweldig was dat mensen uit onze straat hadden aangebeld om te vragen of ze nog boodschapoen nodig hebben. Dat was toch zo lief!
En dat is ook superlief maar nu voel ik me wel een beetje schuldig en denk: Ai, had ik/wij dat niet moeten doen blijkbaar?
Ze zijn al wat ouder maar verder superondernemend en had ze niet heel hulpbehoevend ingeschat, maar ja gladheid kan natuurlijk behoorlijk spannend zijn als je op die leeftijd bent.
Ik ook! Echt een hele nacht liggen woelen
Ik vind het echt gestoord dat mensen met een niet essentieel beroep nu de weg op moeten. Zowel voor de veiligheid als de extra reistijd vind ik het echt bizar, alsof alles wat met coronatijd wel kon het raam weer uit gegooid is.
Wel herkenbaar! Eens in de zoveel tijd bedenk ik me dat ik buikspieroefeningen ga doen. Dan heb ik twee dagen pijn en stop ik direct weer. Ik kan alles wel redelijk trainen en snel opbouwen, maar mijn buikspieren zijn slappe puddingen.
Ja eens. Vond het bedrijf uiteindelijk ook, maar om 7u werd dit gedeeld, toen zat ik al 3 kwartier in de auto. Moet zeggen Brabant was echt heel goed te doen, kon gewoon 100 rijden. Tussen Utrecht en Amsterdam vond ik het op een aantal stukken wel spannend en is gelukkig ook goed gegaan. Ben ook wel een beetje trots op mezelf haha. De rest van de week verwachten ze ons ook niet meer op kantoor dus dat is fijn.
![]()
Ja ![]()
![]()
![]()
![]()
snap je dat de gedachte dat ik zonder het te weten 38 weken zwanger zou zijn aannemelijker leek
Krijg postbezorgers gewoon betaald als wij nu massaal zouden denken dat het zielig voor ze is ivm het weer en we niets bestellen?
postbezorgers worden echt uitgebuit en volgens mij worden ze per pakket betaald, niet zeker
Ik ook. En naar gedroomd. 5u al klaar wakker.
Ik dacht eindelijk te zijn afgekickt van de kerstmuziek (favo muziekgenre) maar door dit weer ben ik weer begonnen ![]()
Ik kwam een langlaufer tegen in het dorp.
Ligt aan hoe de bezorger in dienst is bij of voor het bedrijf, volgens mij is die hele constructie met zzp-ers die per pakket worden betaald wel uitstervende toch? Ben je in dienst krijg je gewoon een maandsalaris, uitzendkrachten zullen gewoon per uur betaald worden.
Nog wel even los van alle andere misstanden in die sector