Wat je even kwijt wil #71

Er skiet hier iemand met een touw achter een auto aan :smile:

13 likes

Hier ook al meerdere in het bos gespot!

2 likes

Was net in de supermarkt en het was mega druk. Iedereen met volle karren. Wcpapier schap leeg, water schap leeg. Heb echt het idee dat mensen aan het hamsteren zijn voor dé sneeuwstorm die eraan komt (?) :rofl:

3 likes

Nou ja wij kunnen al vier dagen niet naar buiten dus ik ben wel blij met mijn voorraad momenteel

Maar ik heb niet extra ingeslagen ofzo hoor, gewoon weekboodschappen van afgelopen vrijdag

3 likes

Echt? Waar wonen jullie dan?

3 likes

Veel bezorgdiensten rijden niet, dus er zullen meer mensen zelf naar de supermarkt moeten ook denk ikm

3 likes

Overijssel maar man is in de rolstoel en ik ben zelf slecht ter been waardoor het zonder sneeuw soms al een uitdaging is, meestal hou ik me aan hem vast voor steun haha (mijn stok alleen voelt nu niet veilig)

6 likes

Düsseldorf als vliegveld heeft nooit echt mijn voorkeur, maar voor het eerst wel blij want ik KAN vliegen. Ik heb het te doen met iedereen die gestrand zijn op Schiphol of in het buitenland en niet terug kunnen. Wat een ellende en wat een zooitje. En nu maar afwachten hoe de weg naar huis morgen eruit gaat zien…

2 likes

Ahh wat rot! Ik wou dat ik wat boodschapjes kon doen voor jullie (maar dan moet ik 2 uur rijden haha)

5 likes

Wat superlief! Maar Picnic komt donderdag weer dus komt allemaal goed!

2 likes

Fijn! Maar ook dingen als ff naar drogist, een pakketje wegbrengen, naar de apotheek. Lijkt me lastig als je dat een week niet kan doen!

5 likes

Dat is waar, maar zodra de straten weer schoner worden (en daar reken ik maar gewoon op) kan ik weer met de auto op pad dus dan ben ik meteen een stuk minder beperkt

Mijn man gaat normaal naar kantoor met de taxi maar werkt nu thuis. We zitten warm en hebben te eten, wij redden ons wel :heart:

33 likes

Hahaha ik zag net ook een oude man voorbij langlaufen :joy: Liggen die dingen dan echt jaren in de schuur voor dit moment vraag ik me dan af?

1 like

Niet om je onnodig ongerust te maken maar de picnic kwam hier vandaag niet en donderdag is veel slechter weer voorspeld.

4 likes

Lieten ze dat wel een beetje op tijd weten? Want er is wel iemand in de buurt die voor ons de noodzakelijke dingen wil halen hoor

2 likes

Zojuist zag ik nog een Picnic karretje banjeren door de wijk

2 likes

Waar ik aan met denken door jou post: influencers die zeggen dun haar te hebben en dan video’s hierover maken zoals how to style your thin hair. Dan zie ik die haren en dan denk ik: dit is geen dun haar! Mijn haar is de helft minder dan jouw dunne haar

7 likes

ik wil dit ook weten haha

1 like

Ben na vijf jaar hybride werken, naar weer een baan gegaan dat volledig op kantoor is. (Werd echt eenzaam van het thuiswerken) alleen nu door alle trein/bus problemen vraag ik me wel even af waarom ik dit ook alweer wilde :joy:

9 likes

Het lijkt me echt vreeeeselijk om dagen lang vast te zitten op een vliegveld, heb echt medelijden met die mensen daar. En schiphol/klm die alleen zegt ‘overmacht’ :clown_face:

3 likes