Ahh wat rot! Ik wou dat ik wat boodschapjes kon doen voor jullie (maar dan moet ik 2 uur rijden haha)
Wat superlief! Maar Picnic komt donderdag weer dus komt allemaal goed!
Fijn! Maar ook dingen als ff naar drogist, een pakketje wegbrengen, naar de apotheek. Lijkt me lastig als je dat een week niet kan doen!
Dat is waar, maar zodra de straten weer schoner worden (en daar reken ik maar gewoon op) kan ik weer met de auto op pad dus dan ben ik meteen een stuk minder beperkt
Mijn man gaat normaal naar kantoor met de taxi maar werkt nu thuis. We zitten warm en hebben te eten, wij redden ons wel ![]()
Hahaha ik zag net ook een oude man voorbij langlaufen
Liggen die dingen dan echt jaren in de schuur voor dit moment vraag ik me dan af?
Niet om je onnodig ongerust te maken maar de picnic kwam hier vandaag niet en donderdag is veel slechter weer voorspeld.
Lieten ze dat wel een beetje op tijd weten? Want er is wel iemand in de buurt die voor ons de noodzakelijke dingen wil halen hoor
Zojuist zag ik nog een Picnic karretje banjeren door de wijk
Waar ik aan met denken door jou post: influencers die zeggen dun haar te hebben en dan video’s hierover maken zoals how to style your thin hair. Dan zie ik die haren en dan denk ik: dit is geen dun haar! Mijn haar is de helft minder dan jouw dunne haar
ik wil dit ook weten haha
Ben na vijf jaar hybride werken, naar weer een baan gegaan dat volledig op kantoor is. (Werd echt eenzaam van het thuiswerken) alleen nu door alle trein/bus problemen vraag ik me wel even af waarom ik dit ook alweer wilde ![]()
Het lijkt me echt vreeeeselijk om dagen lang vast te zitten op een vliegveld, heb echt medelijden met die mensen daar. En schiphol/klm die alleen zegt ‘overmacht’ ![]()
Ja, ik kreeg gister om 8:30 melding dat ze 12:00 niet gingen halen, ze konden toen alleen nog geen exacte nieuwe tijd geven. Dat bleek 18:00 te worden, gelukkig hadden we geen haast. Vond allang netjes dat ze nog kwamen!
Wat moeten ze dan zeggen
Oh super, dankje, vorige week waren ze een kwartier vertraagd en daar kregen we al bericht van dus ik vertrouw erop dat het allemaal goed komt
Wanneer die mensen naar huis kunnen
Nee ja duh ik snap ook wel dat het overmacht is maar lijkt me gewoon super frustrerend om dat te horen en dat je dan de nacht maar op een stoeltje in een hoek moet doorbrengen
Hoe kom je hier nou bij dat er mensen dagenlang op een stoeltje op een vliegveld moeten slapen?
je krijgt gewoon een hotel vergoed. Misschien als je een ongelukkige vlucht hebt en hoop heel vroeg wel weg te kunnen dat je daar dan blijft, of als je midden in de nacht aankomt en je volgende vlucht vertrekt niet. Maar het is echt niet zo dat iedereen wiens vlucht niet gaat dagenlang vastzit op een stoel op Schiphol
Van die random frustraties vanaf de zijlaan naar organisaties. Het is toch duidelijk dat iedereen z’n uiterste best doet in deze zeldzame omstandigheden.
Letterlijke tekst uit dit artikel
En ik zeg alleen dat ik medelijden heb met die mensen, niet dat schiphol z’n best niet doet
Naar het schijnt is er geen hotel meer te boeken, dan heb je niks aan die vergoeding helaas
Wat dan? Onveilig een vliegtuig laten vliegen (die sowieso de lucht niet ingaat zonder de icing).
Owja die vloeistof is bijna op.
Dit is op recht onmacht. Er zijn geen hotels meer. Ze laten mensen al niet eens op andere vliegvelden vertrekken om minder drukte op schiphol te hebben