Ja, ik kreeg gister om 8:30 melding dat ze 12:00 niet gingen halen, ze konden toen alleen nog geen exacte nieuwe tijd geven. Dat bleek 18:00 te worden, gelukkig hadden we geen haast. Vond allang netjes dat ze nog kwamen!
Wat moeten ze dan zeggen
Oh super, dankje, vorige week waren ze een kwartier vertraagd en daar kregen we al bericht van dus ik vertrouw erop dat het allemaal goed komt
Wanneer die mensen naar huis kunnen
Nee ja duh ik snap ook wel dat het overmacht is maar lijkt me gewoon super frustrerend om dat te horen en dat je dan de nacht maar op een stoeltje in een hoek moet doorbrengen
Hoe kom je hier nou bij dat er mensen dagenlang op een stoeltje op een vliegveld moeten slapen?
je krijgt gewoon een hotel vergoed. Misschien als je een ongelukkige vlucht hebt en hoop heel vroeg wel weg te kunnen dat je daar dan blijft, of als je midden in de nacht aankomt en je volgende vlucht vertrekt niet. Maar het is echt niet zo dat iedereen wiens vlucht niet gaat dagenlang vastzit op een stoel op Schiphol
Van die random frustraties vanaf de zijlaan naar organisaties. Het is toch duidelijk dat iedereen zân uiterste best doet in deze zeldzame omstandigheden.
Letterlijke tekst uit dit artikel
En ik zeg alleen dat ik medelijden heb met die mensen, niet dat schiphol zân best niet doet
Naar het schijnt is er geen hotel meer te boeken, dan heb je niks aan die vergoeding helaas
Wat dan? Onveilig een vliegtuig laten vliegen (die sowieso de lucht niet ingaat zonder de icing).
Owja die vloeistof is bijna op.
Dit is op recht onmacht. Er zijn geen hotels meer. Ze laten mensen al niet eens op andere vliegvelden vertrekken om minder drukte op schiphol te hebben
Oh jezus
Enige wat ik zeg is dat het me kut lijkt daar vast te zitten
Ja, en dat de maatschappij het âovermachtâ noemt. Waar jij, gezien het gebruik van aanhalingstekens, aan lijkt te twijfelen.
Het lijkt me ook enorm kut om daar nu te werken want al die mensen worden boos op jou en jij moet je werk maar gewoon doen en NU een vlucht of hotel regelen voor Piet want hij is laaiiiiiiiiend dat hij nu niet kan overwinteren in Benidorm, maar jij doet maar gewoon wat je op wordt gedragen en wordt doodmoe van 1393828372x te moeten zeggen dat het âenorm vervelend is en ik begrijp uw frustratie meneer maar het is echt overmacht dus helaas heb ik op dit moment geen nieuwe informatie en kunt u gewoon de borden of de Schiphol app in de gaten houden.
Het is voor iedereen toch gewoon kut, dit kost maatschappijen toch ook klauwen vol met geld.
Ik zie 461 hotels in Amsterdam die vanavond een kamer hebben. Nee heel flauw, maar een enkeling die zegt âwe moesten hier blijven want om 19u kregen we te horen dat onze vlucht was geannuleerdâ zou ik ook beschouwen als wat het is: sneu voor de persoon die niet beter wist/niet goed is geholpen/door visumgebrek 020 niet in kan + een anekdote die het goed doet op een nieuwssite. Het gaat me niet per se om of dit waar is of niet dat niet iedereen in een hotel terecht is gekomen, en we hoeven ook geen discussie te hebben of het kut is om op een stoel te slapen, maar de wantrouwende en generaliserende manier waarop het wordt gezegd en wel vaker wordt gezegd vind ik gewoon kut.
Dit boeit me denk ik het minst
Vind je? Zeker met deze emoticon.
Maar wat wil je dan nu dat ik zeg? Kan nog een paar keer zeggen dat ik het niet zo bedoel maar ben het verder gewoon met jullie eens dat het voor iedereen kut is dus lijkt me vrij onnodig
Jij begint over dat ik vliegtuigen onveilig wil laten vliegen?
behalve dat deze situatie een goed 3xcuus is om volgend jaar de prijzen weer te laten stijgen onder het mom âgestegen kosten/gederfde inkomstenâ terwijl ze hun winsten nooit zouden laten krimpen.
NS hetzelfde. Het kost klauwen met geld ja,deze dagen, maar dat wordt gewoon lekker op de gebruiker afgeschoven ![]()
De avond van te voren. Ze zouden rond 14:00 komen dus dat vond ik wel netjes.
Ik heb dat ook sinds een paar maanden! Maar het is alsnog kantoorwerk, dus kan morgen gewoon thuis werken.
Haha ja waarschijnlijk wel, net zoals al die sleetjes die je nu ziet. Bij mezelf ook, ons sleetje heeft ook een jaar nutteloos in de schuur gestaan
Oh ik kom er net pas achter dat vandaag blijkbaar een hele slechte dag is om half Nederland door te rijden. Shit.