Ga naar de sugar baby kanalen dombo
Pfff dit pakt mij, dit inspireert mij
! Brb ff een andere weg inslaan
Ik ben vandaag eerder gestopt met werken omdat ik depri werd van het idee dat ik tot 69 jaar en 9 maanden moet werken.
Ik heb momenteel geen baan en dus gene inkomen. Ik heb paniek over hoe ik mijn huur moet gaan betalen, maar heb nul motivatie om werk te vinden.
Het is gewoon kut om altijd te moeten werken.
Dit heb ik ook vaak. Dit is niet behulpzaam maar ik kwam toevallig een uur geleden ofzo de webshop DoĂȘn tegen, en jurken zijn daar gewoon 600 - 800 euro. En toen dacht ik echt, hoe lekker zou het zijn als je dan gewoon zonder zorgen kan denken, oh leuke jurk, die koop ik!
Maar helaas, ik ben een sloeber
Ik zit in de laatste paar dagen van mân vakantie pogingen te doen mezelf af te leiden van de pre-zondagblues dus kan je niet helpen helaas xoxo
Als in, je bent met pensioen? Of letterlijk dat je alleen vandaag eerder naar huis bent gegaan? ![]()
Het was horror
maar gelukkig heb ik de dag met vrienden afgesloten en een plan voor morgen
Hahah het laatste!
And what exactly is a micro-micro-retirement? Well, I just made up the term. But itâs where you sneak away from your desk three times a day to cry in a toilet cubicle. It keeps me going. Do say: âScrew you, guys, Iâm taking a micro-retirement.â
Bron: Micro-retirement: has gen Z found a brilliant fix for burnout? | Work & careers | The Guardian
Gelezen dankzij iemand die 't hier deelde. Inspireert enorm ![]()
Omg ff gemist dat pensioen niet eens meer bij 67 jaar is?
Je krijgt waarschijnlijk aow vanaf 21-10-2059
rip
Soms neem ik mijn 17 jarige zelf het zo kwalijk dat ik niet genoeg met mân blog heb gedaan ![]()
![]()
Maar dan bedenk ik me dat ik himmal geen fluflu wil zijn, ik wil alleen het bijbehorende geld.
Ik heb dit een keer gehad en er bleken larven IN de noten te zittenâŠ
Ik heb de hele tijd 3 liedjes in mijn hoofd, boevenpak van de bankzitters, weg van jou van Suzan & Freek en in de maneschijn en ik word gekkkkkkk van deze remix. ![]()
Vind het altijd zo gezellig als Lowlands er is en al die mensen bepakt en bezakt naar de pendelbus gaan, maar ze laten zĂł veel troep achter. Echt aso aangezien er overal extra containers staan ![]()
Ik had gisteren tegen mijn buurmeisje (die nog een kind is) gezegd dat ze wel een bekertje roomijs uit de diepvries mocht pakken. Daarna vroeg ze nog een keer. Ik dacht nouja oke. Nu zie ik dat ze er 4 heeft gepakt hahaha hoezo heb ik dat niet gezien.
vind het overigens totaal niet erg hoor eerder grappig. Die heeft ze denk ik snel in de tuin opgegeten lol.
Lees haar volgende x jip en janneke voor (heel veel ijsjes), dan durft ze geen 4 ijsjes meer te eten ![]()
![]()
Oh wat gek, het is mij wel gelukt. Heb je het nog weer geprobeerd?
Dan glijden de aardappels zo door je keel
Godsamme ik zit in een airbnb en volgens mij hebben ze net een nieuwe verpakking rituals geurstokjes neer gezet. Mân ogen branden van de middelmatige luxe.