Nav hier ook vetbollen in de tuin gedaan, geen een vogel die er van eet. Heb ze nu uit het netje op een bord op een tafel buiten gezet. Misschien komen ze nu wel. Heb genoeg vogels in en om de tuin.
Het is soms even zoeken wat werkt inderdaad. Wat voor vogelsoorten zie je in de tuin?
Ik heb gister met kind een pindaketting gemaakt, normaal zit de hele tuin vol vogels, maar vandaag is er tot grote teleurstelling van de peuter nog geen vogel langs geweest ![]()
Net mân DUO bedrag weer wat omhoog gezet want dan kan ik hopelijk het restant eind dit jaar gewoon aflossen
. Ben me al rijk aan het rekenen met al het extra geld dat ik dan zou overhouden ![]()
Volgens mij zijn het, merels, musjes, meesjes en een paar kauwen en in de buurt een meeuw.
Er liep ook een verdwaalde watervogel tijdens de hevige sneeuwbui maar die is weer weg denk ik.
Het zijn gewoon bollen van de lidl. Ik wil nog strooivoer halen bij de welkoop.
Meesjes moeten wel bij een hangende vetbol kunnen komen, maar voor mussen is dat heel moeilijk (die zijn veel minder behendig) en merels kunnen dat al helemaal niet. Dus ik zou er ook eentje verkruimelen en op de grond strooien en kijken wat dat doet! Merels zijn vruchteneters, dus als je rozijnen in huis hebt kan je daar ook eens een paar van bijstrooien. Kauwtjes en meeuwen vreten alles en overal dus die redden zich ook nu waarschijnlijk wel, haha.
Ik had eerst ook een voederplekje dat weinig bezocht werd, toen verplaatst en werd het opeens een succes. De ene soort vetbollen gaan zo op, de ander hoeven ze niet⊠Gewoon wat dingen uitproberen!
En misschien leuk om te weten voor de mensen hier die graag meer vogels in de tuin willen, via de Vogelbescherming kan je voor een klein bedrag een tuinadvies krijgen van iemand die langs komt!
Wat is al die 2016 onzin op social media? Iedereen deelt ineens selfies en andere onzin van toen is dit de laatste hype
2026 is de nieuwe 2016
Maw: mensen hebben tien jaar na dato nostalgische gevoelens bij 2016, want die tijd was wel een vibe.
Ik weet echt niks meer van dat jaar hoor haha behalve mân trouwdag en huwelijksreis ![]()
Bedankt voor de tip ! Zag dat de bollen nu aardig verregend zijn, ga morgen even langs de winkel ea bijhalen. Ik vind vogels in de tuin zo gezellig.
2016 was echt een topjaar! Woonde toen een jaar op kamers en echt de tijd van mijn leven gehad. ![]()
Vind het wel ziek hoe erg ik veranderd ben, in 2016 was ik nu koste wat kost gewoon nog op stap gegaan en nu heb ik vanavond al iets gecanceld en morgen ook vast een mogelijke cancel gedaan.
Ik zie dat Dotan een soort come back heeft, maar ik dacht een lange tijd dat hij leip gecanceld was.
Wist niet precies waarvoor, had er zelf van gemaak dat hij allemaal vieze dingen had gedaan. Naast het nepaccount âschandaalâ, dus ik zoek het op.
Kom ik er achter dat de enige opspraak is die nepaccounts, nou boeie zo erg was dat niet. Wel gĂȘnant uiteraard.
Good for him dan maar, vond zân muziek wel iets hebben.
Of mis ik nu toch iets?
Volgens mij waren het vooral de leugens via die nepaccounts. Hele verhalen dat een kind met kanker na een show met hem op de foto mocht en hoe geweldig dat was. Daar vielen mensen erger over dan het hebben van nepvolgers.
Oh jeetje, dat is wel echt niet oké inderdaad
Waaaarom bestellen mensen met dit weer thuisbezorgd
dat je zelf iets afhaalt priem maar wtf
Ligt er ook aan waar je woont toch? Hier miezert het maar er is geen sneeuw meer te vinden.
Ik wilde nog typen van: toen had ik nog geen mobiel met camera maar dat was 2006. Dat is niet 10 jaar geleden maar in mijn hoofd wel ![]()
Hier is het nog steeds code oranje en glad/besneeuwd wegdek.
Ik heb soms last van een soort witte korreltjes op mn hoofdhuid dus ging even googelen naar info over wat dit is en of je daar wat aan kan doen. Kom ik op een medisch forum waar iemand iets soortgelijks heeft en is dit één van de reacties
Ja bedankt voor de tip ![]()
Ongeveer net zo nuttig als mijn standaard medisch advies op verjaardagen: âamputerenâ ![]()