Ik weet echt niks meer van dat jaar hoor haha behalve m’n trouwdag en huwelijksreis ![]()
Bedankt voor de tip ! Zag dat de bollen nu aardig verregend zijn, ga morgen even langs de winkel ea bijhalen. Ik vind vogels in de tuin zo gezellig.
2016 was echt een topjaar! Woonde toen een jaar op kamers en echt de tijd van mijn leven gehad. ![]()
Vind het wel ziek hoe erg ik veranderd ben, in 2016 was ik nu koste wat kost gewoon nog op stap gegaan en nu heb ik vanavond al iets gecanceld en morgen ook vast een mogelijke cancel gedaan.
Ik zie dat Dotan een soort come back heeft, maar ik dacht een lange tijd dat hij leip gecanceld was.
Wist niet precies waarvoor, had er zelf van gemaak dat hij allemaal vieze dingen had gedaan. Naast het nepaccount “schandaal”, dus ik zoek het op.
Kom ik er achter dat de enige opspraak is die nepaccounts, nou boeie zo erg was dat niet. Wel gênant uiteraard.
Good for him dan maar, vond z’n muziek wel iets hebben.
Of mis ik nu toch iets?
Volgens mij waren het vooral de leugens via die nepaccounts. Hele verhalen dat een kind met kanker na een show met hem op de foto mocht en hoe geweldig dat was. Daar vielen mensen erger over dan het hebben van nepvolgers.
Oh jeetje, dat is wel echt niet oké inderdaad
Waaaarom bestellen mensen met dit weer thuisbezorgd
dat je zelf iets afhaalt priem maar wtf
Ligt er ook aan waar je woont toch? Hier miezert het maar er is geen sneeuw meer te vinden.
Ik wilde nog typen van: toen had ik nog geen mobiel met camera maar dat was 2006. Dat is niet 10 jaar geleden maar in mijn hoofd wel ![]()
Hier is het nog steeds code oranje en glad/besneeuwd wegdek.
Ik heb soms last van een soort witte korreltjes op mn hoofdhuid dus ging even googelen naar info over wat dit is en of je daar wat aan kan doen. Kom ik op een medisch forum waar iemand iets soortgelijks heeft en is dit één van de reacties
Ja bedankt voor de tip ![]()
Ongeveer net zo nuttig als mijn standaard medisch advies op verjaardagen: ‘amputeren’ ![]()
Snap dit ook niet, ik woon aan een straat met vrij veel fietsverkeer en zie hier nog zo veel bezorgers langskomen terwijl er nog zo veel sneeuw ligt dat nu/straks? waarschijnlijk allemaal aangevroren is. Het feit dat thuisbezorgd open is wil niet zeggen dat je niet ook even kan nadenken of je die mensen nu inderdaad de weg op wil sturen (als degene die bestelt, maar misschien ook wel tbz zelf) ![]()
Ik ga het doen
I mean hoe kan ik hier nee tegen zeggen, wat een droom

Wat leuk, cadeautje moederdag 2026 is geregeld 🥹
Eerder deze week toen het hier zo enorm sneeuwde had Domino’s blijkbaar grote hoeveelheden eten over omdat niemand bestelde.
Dat hebben ze toen o.a. uitgedeeld aan de medewerkers van het nabij gelegen ziekenhuis en ook onze collega’s in de avonddienst kregen een hele lading pizza’s ![]()
Ahh allebei is win ![]()
Ten eerste dat mensen zo vriendelijk zijn die bezorgers niet onveilig door de sneeuw te laten komen voor hun pizza
Ten tweede dat al dat eten dus niet is weggegooid maar uitgedeeld aan de harde werkers in t ziekenhuis
Hier ook! Kijk ik zou als ik restaurants in de buurt heb misschien wel afhalen omdat dit ook pure omzetderving voor ondernemers is maar vind laten bezorgen echt triest.
Hoewel ik het ergens ook dubbel vind voor bezorgers van bijvoorbeeld TB of Uber Eats want geen werk = geen geld. Weet niet of dat inmiddels anders is?
Wauuuuuuuw wat een omgeving! Heel veel plezier alvast, wanneer is het?
Australië
(Wordt deze grap al oud, ja he)