@paraplu, @Kauai, @Indigo bedankt voor jullie leuke reacties en support!! Heel lief!
Het is inderdaad geen topsport en ik heb nog 3,5 maand. Maar weet met veel onderdelen ook niet precies hoe ik er voor sta. Na de info avond komende dinsdag weet ik vast de precieze eisen, en kan ik van die dingen ook een ‘0-meting’ doen. Dan daar vervolgens een plan op maken.
Ik merk wel dat ik het het leukst vind om gewoon thuis/in de omgeving te sporten ipv in een sportschool. Probeer zoveel mogelijk te gebruiken wat ik al (in de buurt) heb. Heb vandaag in de keuken touwtje gesprongen
box jumps gedaan op een bankje buiten en met de kinderen op m’n rug de trap op en af gelopen (vonden ze fantastisch).
@kleinmeisje Hier doen ze geen diensten op de kazerne, behalve als ze veel meldingen verwachten met bijv heftige stormen of oud en nieuw. Maar ze werken in twee ploegen. De ene week hebben de mensen van ploeg A voorrang, de week daarna B. Ze rijden ook niet te snel weg, omdat je dan idd geen kans hebt om mee te mogen. Maar het is wel een grote post, waardoor er ook vaker twee blusvoertuigen of een blusvoertuig en ladderwagen wegrijden. Dus dan heb je al 12 man nodig.
Ze bieden wel de mogelijkheid om daar op kantoor remote te werken. Dus als ik online meetings heb, kan dat vanaf de kazerne. En ik werk ook in de omgeving van de kazerne op verschillende scholen, dus hoef niet altijd vanaf huis te vertrekken.