Wat je even kwijt wil #71

Ik ga het doen :heart_eyes: I mean hoe kan ik hier nee tegen zeggen, wat een droom
IMG_5178

112 likes

Wat leuk, cadeautje moederdag 2026 is geregeld 🥹

2 likes

Eerder deze week toen het hier zo enorm sneeuwde had Domino’s blijkbaar grote hoeveelheden eten over omdat niemand bestelde.

Dat hebben ze toen o.a. uitgedeeld aan de medewerkers van het nabij gelegen ziekenhuis en ook onze collega’s in de avonddienst kregen een hele lading pizza’s :blush:

60 likes

Ahh allebei is win :sparkling_heart:
Ten eerste dat mensen zo vriendelijk zijn die bezorgers niet onveilig door de sneeuw te laten komen voor hun pizza
Ten tweede dat al dat eten dus niet is weggegooid maar uitgedeeld aan de harde werkers in t ziekenhuis

14 likes

Hier ook! Kijk ik zou als ik restaurants in de buurt heb misschien wel afhalen omdat dit ook pure omzetderving voor ondernemers is maar vind laten bezorgen echt triest.

Hoewel ik het ergens ook dubbel vind voor bezorgers van bijvoorbeeld TB of Uber Eats want geen werk = geen geld. Weet niet of dat inmiddels anders is?

1 like

Wauuuuuuuw wat een omgeving! Heel veel plezier alvast, wanneer is het?

4 likes

Australië

(Word deze grap al oud, ja he)

2 likes

Nee, maar ze vraagt wanneer het is en niet waar :smile:

8 likes

Ik ben die domme 2016-trend nu al zo spuugzat.

35 likes

Ah shit :laughing:

1 like

Ik sta in -2 klaar met de dolle mina’s voor een tegenprotest maar nu is het subject er niet

32 likes

Was dat voor die kwakzalver van een gebedsgenezer? Is hij alweer vrijgelaten?

Laatst heb ik VIP kaartjes gekocht voor een concert omdat ik de soundcheck wilde zien en daar kregen we een paar goodies bij, een poster en een entreeticket in een mooie hoes. Degene waarmee ik was hoefde die spulletjes niet dus ik had ze aangeboden in een internationale whatsappgroep van die artiest en toen kreeg ik een berichtje van iemand in het Engels omdat zij wel interesse had. Daarna vroeg ik haar adres om het op te sturen, blijkt ze bij me om de hoek te wonen :joy: ben ze toen maar gaan brengen haha, echt leuk

43 likes

Ik zou morgen samen zijn m’n date, maar we wilde elkaar graag eerder zien dus ik ga vanavond al die kant op, hij is nu alleen nog op een verjaardag. Maar dat wachten voelt een beetje aan als vroeger, waarbij ik al klaar was voor het stappen maar het nog te vroeg was. :sweat_smile: Alleen zal het niet lang duren wanneer ik daar ben voordat we naar bed gaan, i.p.v. tot 4 's nachts in de stad rond te hangen :joy:

13 likes

Ik had door de kou gisteravond echt superrrrr pijnlijke kaken! Echt nog nooit ervaren, wat een gekke gewaarwording haha. Werd er onpasselijk van joh

Mijn moeder durfde nooit ver en lang op vakantie. Ze vond 1 nacht in Nederland echt al een ding en zo oud als ik ben zijn we nooit langer dan een midweek weggeweest en nooit verder dan vier uur rijden. Maar dit jaar gaan we samen naar de Alpen en Zuid-Europa roadtrippen :star_struck:.

Lang dacht ik dat ze misschien toch af zou haken maar we hebben de accomodaties nu geboekt. Allemaal super leuke, kneuterige appartementen met eigenaren die je verwelkomen met eigen gemaakte wijn of gebak en op andere plekken zelfgemaakte hondenkoekjes voor de hond. Zoveel zin om dit samen te gaan beleven. En ik ben echt trots op haar hoe ze eraan werkt om op deze leeftijd nog andere kanten van zichzelf te ontdekken

79 likes

Wat schattig :cry: ik wil m’n moeder ook heel graag dit jaar meenemen op wandelvakantie. Wil je wat meer delen over hoe lang jullie gaan en evt foto’s van die kneuterige appartementen ter inspiratie?

1 like

Oh wat leuk, welke locatie denk je aan? Wandelt je moeder sowieso ook al vaker? Wij zijn uiteindelijk uitgekomen op 11 dagen en ook wel een overnachting op de helft van de route. stuur gerust een dm als je wat details wil.

3 likes

Ja ze wandelt heel veel, maar is bijvoorbeeld geen bergen gewend. Een beetje glooien en een goede helling kan wel maar echt klauteren zou ik niet doen met haar. De Alpen is wel een optie met een plek met wat makkelijke wandelroutes! Of gewoon Ardennen, ook mooi en is ze ook nog nooit geweest.

De Ardennen is inderdaad ook zo’n altijd goed plek. Wat dan ook nog een aanrader is: de Vogezen. Ook goed te doen voor iemand zonder berg ervaring en ook leuke afwisseling mogelijk met bijvoorbeeld Straatsburg.

3 likes