Wat je even kwijt wil #71

https://youtu.be/gTN99sLDO2Y deze is dat!

2 likes

Jaa die idd! Zo droog als die man Clover dan naar binnen trekt. Ik vind het zo jammer dat die nieuwe afleveringen niet zo leuk zijn, ik zal wel te oud zijn. Maar op Netflix staat de film voleuse en die heeft wel wat weg van Totally spies en Charles Angels. Die was wel leuk!

Wat heeeerlijk dat het nog licht is nu (17:15)!!

4 likes

Hè? Het is hier pikdonker (Gron) :scream:

5 likes

Waar ben jij? :joy: het is hier vanuit de trein gewoon donker hoor haha (17:15)

5 likes

Ik ging helemaal twijfelen aan of ik de tijd wel goed had staa

2 likes

Ik ging nog een keer even goed uit het raam kijken whahahah

2 likes

Ja ik dacht zijn de ramen van deze trein vanaf binnen geblindeerd???

Grote kans dat het Australië is tegenwoordig

73 likes

Haha ik kreeg kapot droog een mail van mijn tandarts. Daar was ik begin december en ik moest idd een vervolgafspraak maken voor een behandeling.

Hallo, je vervolgafspraak is nog niet gepland? Wil je dat a.u.b. nog even doen. Graag contact opnemen.

Normaal zou ik dit echt een irritante vervelende toon vinden maar op de een of andere manier kon ik deze directe en droge manier van communiceren (of eigenlijk gewoon eisen haha) wel waarderen nu :sob::joy: ook echt zo de verontwaardiging “ hallo, je vervolgafspraak is nog niet gepland???”

Het is een vriendelijke vrouw achter de balie dus ik weet ook gewoon precies wie dit zegt haha

34 likes

Hahaha Amsterdam?? Was gewoon nog schemerig en zeker niet pikdonker!

1 like

Ik hoorde voor het eerst het Maastrichts accent en was helemaal in de war. Ik heb altijd gedacht dat het leek op Vlaams Limburgs maar was totaal niet zo.

3 likes

Haha, nee, Maastrichts is echt heel anders dan Vlaams Limburgs. Misschien dat het in andere plekken echt tegen Vlaams Limburg aan anders is, maar de meeste Nederlands-Limburgse dialecten liggen dichter bij Duits. En ze verschillen onderling ook zoveel, je kunt tien minuten rijden en dan worden er ineens hele andere woorden gebruikt of woorden echt heel anders uitgesproken. Ik heb vrienden uit Noord- en Zuid-Limburg en die hebben vaak hele discussies over hoe je een bepaald woord gebruikt/uitspreekt (zo heb ik geleerd dat je kersenvlaai op heel veel verschillende manieren uit kunt spreken :joy:)

2 likes

Love it. Waarschijnlijk ook copy paste naar 30 anderen :joy:

2 likes

Ik was zaterdag in Kerkrade en ik kon sommige mensen gewoon NIET verstaan :smiling_face_with_tear: kom zelf meer uit het noorden. Maar volgens mij is Kerkraads sowieso een vreemde eend in de bijt.

7 likes

Ik kom zelf uit die regio, Kerkrade wordt in mijn omgeving niet voor niets Aken-West genoemd :joy:

3 likes

Heb binnenkort eindelijk een eigen auto, super blij mee en scheelt best wat reistijd naar mijn werk! Ik haal hem zondag op maar ik ben wel echt een beetje gespannen merk ik. Ik heb in juli mijn rijbewijs gehaald, sindsdien wel een paar keer gereden maar niet heel consistent en ook nog niet alleen. En dan moet ik gewoon m’n eigen auto alleen gaan ophalen en er meteen een stukje over de snelweg en door mijn buurtje rijden waar best wel veel fietsers komen en ugh :grimacing: ik weet dat het een fase is waar je even doorheen moet, je het op deze manier pas echt leert en blabla maar het is wel opeens veel verantwoordelijkheid ook ofzo :smiling_face_with_tear:

18 likes

Dat kan ik me voorstellen. Is er niet iemand die toch even met je mee kan?

4 likes

Videos over gek worden van “”restock”” videos is ook een heel genre geworden… en dat zegt zoveel over deze tijd.

2 likes

In een nieuwe auto rijden is altijd spannend, maar autorijden kan je al want dat heb je al bewezen😉 Haal je de auto op bij een bedrijf? Want dan kun je eerst wat rondjes rijden op het bedrijventerrein. Even inkomen. Schakelen aanvoelen en de rem… die is in iedere auto anders afgesteld.

3 likes