Mijn moeder is een aantal keer meegeweest met een wandelvakantie van Lopend Vuurtje. Misschien kan je daar ook kijken ter inspiratie?
Of Engeland/Ierland. Daar zijn een aantal mooie kustroutes. Makkelijk te lopen, want geen bergen, maar wel spectaculair doordat je langs de kust loopt. Ook goed te doen met wat kortere etappes.
De Eifel of Zwarte Woud (Duitsland) is ook heel toegankelijk, of Hoge Venen (bij Ardennen), Vogezen vind ik ook mooi, en Mullerthal (Luxemburg) is gewoon vet mooi en lekker dichtbij. Keuze is reuze is alweer te zien aan alles wat door ieder word geopperd. ![]()
Vind jou echt zo’n tof wijf dat je dit soort dingen doet ![]()
Ik kijk verder geen sport maar zag net dat filmpje over die bobslee en ik moest gelijk aan die totally spies aflevering denken met die griezelige beesten die in lichamen kropen waardoor je super sterk werd. Ik kan hem alleen niet zo snel terugvinden.
Wat zaten dat toch gekke ideeën tussen net als die lange haren voor pruiken, die jongen met dat waterhoofd en de aflevering met modellen die bestonden uit lichaamsdelen van verschillende mensen oh en die koekjesfabriek.
hier ben ik een paar dagen verbleven afgelopen zomer!! was echt heeeeerlijk.
Jaa die idd! Zo droog als die man Clover dan naar binnen trekt. Ik vind het zo jammer dat die nieuwe afleveringen niet zo leuk zijn, ik zal wel te oud zijn. Maar op Netflix staat de film voleuse en die heeft wel wat weg van Totally spies en Charles Angels. Die was wel leuk!
Wat heeeerlijk dat het nog licht is nu (17:15)!!
Hè? Het is hier pikdonker (Gron) ![]()
Waar ben jij?
het is hier vanuit de trein gewoon donker hoor haha (17:15)
Ik ging helemaal twijfelen aan of ik de tijd wel goed had staa
Ik ging nog een keer even goed uit het raam kijken whahahah
Ja ik dacht zijn de ramen van deze trein vanaf binnen geblindeerd???
Grote kans dat het Australië is tegenwoordig
Haha ik kreeg kapot droog een mail van mijn tandarts. Daar was ik begin december en ik moest idd een vervolgafspraak maken voor een behandeling.
Hallo, je vervolgafspraak is nog niet gepland? Wil je dat a.u.b. nog even doen. Graag contact opnemen.
Normaal zou ik dit echt een irritante vervelende toon vinden maar op de een of andere manier kon ik deze directe en droge manier van communiceren (of eigenlijk gewoon eisen haha) wel waarderen nu ![]()
ook echt zo de verontwaardiging “ hallo, je vervolgafspraak is nog niet gepland???”
Het is een vriendelijke vrouw achter de balie dus ik weet ook gewoon precies wie dit zegt haha
Hahaha Amsterdam?? Was gewoon nog schemerig en zeker niet pikdonker!
Ik hoorde voor het eerst het Maastrichts accent en was helemaal in de war. Ik heb altijd gedacht dat het leek op Vlaams Limburgs maar was totaal niet zo.
Haha, nee, Maastrichts is echt heel anders dan Vlaams Limburgs. Misschien dat het in andere plekken echt tegen Vlaams Limburg aan anders is, maar de meeste Nederlands-Limburgse dialecten liggen dichter bij Duits. En ze verschillen onderling ook zoveel, je kunt tien minuten rijden en dan worden er ineens hele andere woorden gebruikt of woorden echt heel anders uitgesproken. Ik heb vrienden uit Noord- en Zuid-Limburg en die hebben vaak hele discussies over hoe je een bepaald woord gebruikt/uitspreekt (zo heb ik geleerd dat je kersenvlaai op heel veel verschillende manieren uit kunt spreken
)