Een buurvrouw zag ze klaar staan dus die gaf ze een sleutel in alle chaos weten we niet meer hoe het gegaan is of ze zelf de deur nou helemaal open hadden gedaan of op een kier. We werden allebei opeens wakker van POLITIE KOM NU NAAR BUITEN. Toen vroeg ik aan mijn vriend of hij nog wat wou aangeven want ik was naakt en toen schreeuwde ze naar hem naar buiten komen armen omhoog. Er staat een taser op je gericht en hij zei niet binnenkomen mijn vriendin is naakt. Toen heb ik een deken omgeslagen om een vest van de kapstok te grissen wat hij aan mij wou geven die snel omgedaan en toen moest hij buiten blijven en ik binnen en moesten we los van elkaar zeggen wat we die avond gedaan hadden en of er ruzie was geweest. Ze vroegen ook aan ons allebei wat voor stofzuiger we hadden maar mijn vriend was een beetje in paniek dus kon niet denken en zei toen een elektrische automatische stofzuiger. Bij mij liepen ze toen al mee naar binnen om te kijken of er geen sporen waren van een gevecht en zei zo’n agent o een robotstofzuiger. Liep die naar het balkon en zei toen ja de stofzuiger ligt ook iets te ver naar rechts. Daarna las ik de groepsapp pas en bleek er al uren geschreeuw te zijn en een stofzuiger uit het raam gegooid te zijn. Alleen ik slaap heel vast en mijn vriend heeft oortjes in dus iedereen was wakker behalve wij.
We waren vooral allebei heel erg in de war en dachten dat we aan het dromen waren en ik dacht o misschien evacuatie. Ik ga niet naakt de straat op.