ik las hier van de week een berichtje van iemand dat het alweer langer licht is en toen dacht ik nog een beetje pff ja hoor maar nu merk ik het ook zo duidelijk! wat fijnnn
Vanmiddag hadden we het hele computermuseum voor ons tweetjes!
Na 1,5 uur zonder stroom ga ik morgen toch maar een noodpakket maken ![]()
Haha ik wilde het precies komen posten
Sinds die post is het mij ook opgevallen ![]()
![]()
![]()
Jaa sinds deze week is de zonsondergang elke dag 2 minuten later, dus eind januari zitten we alweer op half 6!
Ik kwam op TikTok filmpjes tegen van een vrouw die op een hele chille en leuke manier uitlegt hoe je een Rubik’s cube oplost.
Heb ik dat ooit gedaan? Nee. Heb ik er ooit echt interesse in gehad? Nee. Heb ik nu zelf een Rubik’s cube besteld omdat ik er nu van overtuigd ben dat dit mijn nieuwe hobby gaat zijn? Yep…
Ik ben zo beïnvloedbaar ![]()
Wel grappig dat er zo veel na jouw post zijn gaan opletten want ik had ook vandaag om half 6 en foto gemaakt hoe licht het nog was haha
Ik ben afgelopen maandag mn controle afspraak van de tandarts vergeten dus moet nu bellen voor een nieuwe afspraak maar dat HAAT IK want ik weet gewoon dat ik een preek ga krijgen van de assistente brrrrr
Waarom kan dat niet via internet
Een preek van de assistente? Waarover in hemelsnaam? Omdat je een afspraak vergeten bent? Daar zou ik toch echt wel snel korte metten mee maken aan de telefoon, je bent een volwassene en hoeft je toch niet als een klein kind toe te laten spreken?
Misschien moet die van mij jou dan ook ff mailen
Jaaa idd dst je een afspraak bent vergeten en het geld kost en blablaaaaaa
Maar het is wel heel leuk om te leren! En ook wel een leuke skill om te kunnen.
Ik heb dit ooit half geleerd, kon het niet zonder uitleg ernaast. Welke vrouw is dit? Zin om het weer te leren!
Ik weet niet of ik de videos zelf kan delen zonder dat je mn eigen accountnaam ziet, maar haar accountnaam is iig LiliInvests. En dan de eerste van de pinned videos is de eerste van de serie!
Omg wat goed dit. Ik ben helemaal In haar filmpje gezogen en heb niet eens zo’n cube. Ik wil er nu ook een bestellen!!!
Haha ja nou dat ja
al helemaal zin in ‘take the elevator’ en ‘enemies to lovers’
Als je dit vaker doet snap ik de preek wel ![]()