Wat je even kwijt wil #71

Bedankt allemaal voor jullie hart onder de riem toen ik postte dat ik voor het eerst alleen zou gaan rijden, het is goed gegaan! Mijn moeder is met haar auto achter me aan gereden haha, het gaf wel wat rust dat er ten minste niet iemand achter me reed die opgefokt zou kunnen reageren als er iets mis zou gaan. Deze week voor het eerst alleen naar werk op en neer rijden, ik ga het eerst maar een keertje buiten de spits doen en dan hopen dat ik binnenkort niet meer zo zenuwachtig ben om alleen in de auto te stappen :grimacing:

44 likes

Ik heb deze week nu al twee keer ziek kut geslapen met als gevolg dat ik de dag erna een zieke meltdown heb. Vandaag ook weer lol, komt ook niet altijd door piekeren dat ik moeite heb met slapen.

3 likes

Wtf ik word net in mijn slaap gestoken door een wesp. Hoezo gebeurt dit in de winter???

2 likes

Nieuwe angst unlocked nu :sob::sob::sob:

3 likes

Over wespen en steken gesproken, ik droomde dat er ineens allemaal wespen in huis zaten en ze gingen me allemaal te steken in m’n armen. In plaats van gewone ronde bulten kreeg ik er kubusvormige bulten van echt wtf. Maar holy shit gelukkig was dit niet echt zoals bij @RupiKaur

1 like

Bah ik heb met verwarming op geslapen waardoor mijn ogen gezwollen zijn.

Ik heb vannacht iets beter geslapen en voel me ook direct beter :smiling_face_with_tear: ga deze week echt proberen wat rustiger aan te doen en een solo date plannen.

3 likes

Ooh zo naar :sob: Zo bizar hoeveel die temperatuur invloed kan hebben op hoe je slaapt, hoofdpijn en blijkbaar dus ook je ogen haha

Het is vooral van de droge lucht dan, desondanks dat ik zo een lelijk keramieken bakje met water heb hangen. Het ergste is dat ik die post vanuit bed schreef toen ik mijn ogen had opengekrikt en uiteindelijk bleek dat de verwarming helemaal niet aan stond :melting_face:

2 likes

Toen ik net de hond uitliet zag ik opeens het noorderlicht in de lucht hangen :heart_eyes: Roze met groen, vooral het roze was heel goed te zien. Zo mooi.

38 likes

Hier zag ik een heel groen vlak, echt bevreemdend als iemand die het nog nooit had gezien maar mooi!

5 likes

Oh dit is wel echt het best zichtbare dat ik het ooit gezien heb in Nederland.

6 likes

Ik was in bed om mijn boek aan het huilen toen het noorderlicht hier op het hoogtepunt was hahaha kut

8 likes

Thanks? I guess.

4 likes

Toch maar eens een noorderlicht app downloaden :cry:

7 likes

Maar echt! Ik werd wakker met een foto van de buurvrouw van het Noorderlicht en ben gewoon nog steeds zo jaloers hahaha. Ik liep al te pitten :smiling_face_with_tear:

4 likes

Zondag zag m’n vriend een jongen wat verstoppen in de bosjes achter ons huis. Wij waren heel nieuwsgierig en hebben even gekeken en zagen een bundeltje takken wat aan elkaar geknoopt was met daaronder wat liggen. Ik heb niet goed kunnen kijken omdat er iemand aan kwam, maar mijn vriend zag bruine kartonnen buisjes met witte stickers erop en blauwe, groene en rode doppen aan de uiteinden. Ik denk dat het vuurwerk is. Het zou best ‘logisch’ zijn omdat er hier in de wijk veel mega hard knalvuurwerk wordt afgestoken, maar ik snap niet zo goed waarom je dat dan precies dáár achterlaat. Die bundel met takken zag er ook zo gekocht uit de winkel uit, allemaal dezelfde grootte en dikte. Ik wil eigenlijk nog een keer kijken maar ik durf niet haha.

5 likes

als je het echt niet vertrouwd kun je de politie/wijkagent bellen.

3 likes

doet me denken aan dat een forummer een keer een drugspompoen ofzo in de bosjes vond? wat was dat verhaal ook alweer?

17 likes
9 likes