Wat je even kwijt wil #71

Ik google haar en het is Bente Fokkens ipv Fokker? Ongelukkige misser icm die quote :sweat_smile:

19 likes

Hahaha ja nu me het zegt! Gelukkig hoeft men alleen de voornaam te onthouden idd :rofl:

6 likes

My god wat genant

6 likes

Ik ook! Haha! Heb mijn zwager gevraagd of ik die van hem mag lenen. Maar heel benieuwd of ik dit straks echt kan!

2 likes

Ik zocht jaren terug op Tino Martin omdat hij op een bedrijfsfeest zou zingen en ik niet wist wie hij was en toen was dit de eerste hit:

https://www.ad.nl/wonen/tino-martin-als-je-mij-niet-kent-heb-je-onder-een-steen-gelegen~a0fc754a/

3 likes

Ik blijf liever onder een steen liggen

10 likes

Je zou eens S10, Froukje en Bente na elkaar moeten luisteren, dat is wel een beetje alsof je naar een en dezelfde artiest luistert

14 likes

Nah, ook een vogelvoeder standaard gekocht, gewoon een paal met haken, niet zo’n huisje, en die geplaatst in de voortuin samen met twee silos. De voortuin weten ze wel te vinden, de achtertuin iets minder. Ik keek net en de vetbollen (4stuks) waren in de voortuin zo goed als op, alleen wel een beetje jammer dat kraaien er ook wel, met moeite, bijkunnen. Heb liever dat de kleine vogeltjes er van snoepen.

1 like

Ben wel echt positief verrast door Bente bij Beste Zangers, dat is toch een andere manier van muzikaliteit tonen dan haar eigen liedjes zingen.

4 likes

Ja ik ook! Ik heb haar nieuwste album de afgelopen dagen geluisterd en die luistert wel lekker weg vind ik, al lijken sommige nummers wel op elkaar imo

2 likes

Omg ik vond haar Acda en de Munnik versie echt heel vet haha, terwijl ik ben opgegroeid met Acda en de Munnik en ik had verwacht sowieso alle covers kut te vinden (kijk verder geen beste zangers heb op een random dag die aflevering gekeken. Ben toen haar album gaan luisteren maar dat pakte mij niet. Zelfde met S10, vind haar cool maar haar muziek pakt me niet. Froukje vind ik wel leuk, zag haar een keer live en toen dacht ik woah wat een goede show en ben ik haar muziek gaan luisteren

Gun ze wel alle drie groot succes, vind ze echt heel leuke vrouwen :sunglasses:

4 likes

Staat een bestelbusje voor mijn huis keihard kerstmuziek te blasten, ik was echt even in de war of het nog december was haha

2 likes

Ik heb voor het eerst in mijn leven zo’n slick back bun in, en ik voel me alsof ik in het leger zit :weary:

5 likes

Voor iedereen die nieuwsgierig was, ik heb een update.

Update aanmelding vrijwillige brandweer

Na m’n aanmelding hoorde ik steeds maar niks. Heb er een aantal keer achteraan moeten bellen. Uiteindelijk mocht ik half oktober komen praten op de kazerne.

Dat was een heel gezellig gesprek. Hij stelde allerlei vragen, waarop ik op vrijwel alles positief kon antwoorden. Alleen werd toen duidelijk dat ze vonden dat ik te ver van de kazerne woonde. Ze rijden gemiddeld met 5 min weg, maar ik zou er een min of 8 over doen vanaf huis. Een opleiding tot manschap kost de veiligheidsregio rond de 20k, dus dat doen ze niet als je uiteindelijk toch afhaakt omdat je nooit mee op uitruk mag.
Ik baalde enorm. Had zelfs al een gesprek met m’n baas erover gehad, die heel positief reageerde. Zag het zelf steeds meer zitten, tot dus bleek dat het niet zou kunnen. Ik ga er toch echt niet voor verhuizen. Het duurde even voor ik daar okĆ© mee was.

Tot vorige week. Toen belden ze ineens. Ze hadden campagne gevoerd voor nieuwe sollicitanten. Er hadden 17 mensen gereageerd. Deze week dinsdagavond zou een voorlichtingsavond zijn. Of ik het ook leuk vond om te komen? Dus ik dacht, altijd leuk om wat meer te horen en even op de kazerne te kijken. Maar met in m’n achterhoofd, dit gaat het toch niet worden. Ze vertelden die avond dat er volgende week een regionale voorlichtingsavond zou zijn, voor de mensen die verder in het traject door mogen. Het zouden er maar enkelen zijn, van de totaal 18 aanwezigen. Ik maakte mezelf geen illusies, maar heb echt een leuke avond gehad!

Gisteravond belden ze ineens met de boodschap dat ze toch met me door willen??? Ze vonden dat ik goed overkwam en heel enthousiast was, ook andere dingen zaten mee. Er vertelde iemand die bij mij in de straat woonde, dat die er toch sneller kon zijn dan 8 min. Dus ze willen me graag een kans geven. Echt super leuk natuurlijk. Die zag ik echt niet aankomen.

Maar nu lichte paniek hier, want hoe ga ik nu zorgen dat ik in mei door de sporttest ga komen??? Zoals ik nu ben, ga ik echt keihard falen. Haha. Help!! Nu maar een sport schema maken denk ik.

127 likes

Wat gaaf! Succes met de voorbereidingen!
De sporttest is de fysieke test zoals in dit filmpje toch? https://youtu.be/i1fARIvYRKA?si=2SMo2HNyIWjujzZs
Ik heb jaren lang die testen afgenomen en ik weet zeker dat als je nu begint met trainen dat dat helemaal goed komt! Je hoeft echt geen topsporter te zijn om dit te halen.

2 likes

Dit kan jij!!!

Ik ben gewoon in dropshipping getrapt…

Toen met alle sneeuw wilde ik snowboots en vond online die er wel leuk uitzagen. Ik kwam er via Google waardoor ik niet echt op de site had rondgeklikt en rode vlaggen heb gemist. En ja een naam als ā€˜Bergman Couture’ dat klinkt zo knullig dat het wel echt moet zijn.

Suf dat ik niet even 1 seconde gegoogled heb, want de recensies op Trustpilot waren vrij duidelijk.

Nouja, ze passen redelijk (was bang voor een veel te kleine maat) dus ik kan ze gewoon aan. Maar baal er gewoon van dat ik er zoveel teveel voor heb betaald.

Dat op een pak opbakaardappelen staat dat je ze maar 15 min hoeft te bakken is echt de grootste leugen ooit.

81 likes

Ik doe ze altijd eerst met zakje en al (paar gaatjes erin prikken) een paar minuten in de magnetron om voor te garen. Anders is het niet te eten inderdaad.

7 likes

Oh goeie!
Dit doe ik wel met een kleine zak krieltjes maar nooit gedacht aan kant en klare aardappeltjes.
Die zijn echt te hard ja

2 likes