Ik haat het zo als je bij iemand wat te drinken krijgt en het zit in zo’n klein glas. Geef me gewoon een halve liter weer ipv 2 slokjes
Haha nou ik zal eens naar dat verhaaltje kijken. Maar ze kwam gewoon netjes met 1 ijsje terug. We waren wat youtubefilmpjes aan het kijken wat ze leuk vindt. En daarna heeft ze dus nog een keer heel snel een ijsje denk ik opgegeten. Vind het eigenlijk wel hilarisch. Maar misschien moet ik haar dan ook niet zelf iets uit de diepvries laten pakken. ![]()
Wij hebben hele lieve buren die regelmatig de containers voor ons aan de straat zetten (en soms ook zelf weer terugzetten
). Wat echt een zegen is, want in de hectiek vergeten we dat zelf wel eens.
Nou komen we terug van vakantie en heb ik 2 briefjes van de pakketbezorger liggen dat hij het pakketje in de papiercontainer heeft achtergelaten.
Dus met een voorgevoel loop ik naar de papiercontainer en jawel… leeg.
Balen natuurlijk, maar wel onze fout. Ik had verwacht dat ze door de brievenbus konden, maar niet dus.
Staat zojuist onze buurvrouw op de stoep met, jawel, de twee pakketjes. Toen ze de papiercontainer aan de straat ging zetten had ze alsof ze een voorgevoel had toch even in de container gekeken, en de pakketjes eruit gevist.
Honderd keer bedankt natuurlijk. Maar deze buren zijn echt zo fijn. Ga morgen even een bedankje fixen.
Ik word helemaal blij van deze post! Wat fijn zeg zulke buren
Fijn dat ze jullie pakketjes heeft weten te onderscheppen!
Maar ik heb hier ook steeds vaker dat pakketbezorgers het pakketje in de container voor de deur doen en ik vind dat echt riskant… je zal als ontvanger maar missen dat ze het erin hebben gegooid en een vrij dure aankoop hebben gedaan?!
Ik zou het als pakketbezorger iig niet riskeren.
Ik heb dat met deze kleine wijnglazen ![]()
![]()
![]()

Vervolg op deze post. 1 dag verder en wij zijn 1x gearresteerd en 1 paspoort kwijt (die van hem, surprise
)
Eeeeh… En toen?
We mochten weer vrij nadat we een boete betaalden
nu nog op zoek naar t paspoort
Waarom was je gearresteerd. We hebben meer context nodig hoor
Ergens een peuk gerookt waar het niet mocht denk ik
Nu zou ik dus wel een polarsteps willen lezen ![]()
Nou een heel avontuur meteen dus, het waarom gaat me natuurlijk niks aan maar je maakt me wel nieuwsgierig ![]()
Je kan altijd nog gedragen sokken verkopen ![]()
TW emetofobie
Ik ben op Lowlands en heb door zwanger zijn en borstvoeding geven al heel lang niet gedronken. Gisteren kon dat dus weer even, en heb echt verstandig gedaan, veel water gedronken, maar ik ben nu de hele dag al zó misselijk en moe. Moet nog steeds iedere 3 uur kolven dus slapen gaat niet denderend maar damn deze misselijkheid
En overgeven lukt niet ![]()
Heb je wel genoeg gegeten? Het klinkt alsof je een beetje gammel bent?
Kan je aan ORS of iets soortgelijks komen? Ik denk dat je daar van zou opknappen. Sterkte ![]()
vette hap, glas cola, evt vinger in je keel
en daarna hair of the dog en snacks, ben je zo weer t vrahwtje
Thanks, wat lief dat jullie adviezen geven. Heb een uurtje op mijn zij in bed gelegen, wat geslapen en drink nu een ijskoud colaatje. Heb verder opzich gewoon goed voor mezelf gezorgd hoor, veel (of ja niet overdreven veel maar gewoon genoeg) en voedzaam gegeten en op tijd naar de tent gegaan. Het gaat nu ietsje beter volgens mij, even liggen en slapen heeft wel wat geholpen en hopelijk doet de cola zo de rest (ja en straks iets eten).
Vanmorgen mijn slaapkamer muur behangen (meer werk dan ik dacht), nooit eerder gedaan dus best trots op mezelf