Een vriendin van mij die dit ook heeft ervaren is in therapie gegaan met haar ouders. Ging met hangen en wurgen om ze zo ver te krijgen maar het heeft echt heel erg geholpen. Gewoon een paar sessies met een familietherapeut.
Neeee niet weghalen, ik vind dat echt een van de mooiste dingen die iemand kan hebben! Net als sproeten. Kan echt jaloers zijn op een moedervlek in iemands gezicht.
Sowieso het moment dat je beseft dat je ouders ook maar gewoon mensen zijn die maar wat doen. Als kind lijkt het alsof je ouders alwetend zijn.
Het boek âloskomen van emotioneel onvolwassen mensenâ is mogelijk een tip, mocht je iets willen lezen hierover; heel mooi ook die dilemmaâs etc geschetst.
Ik ben vorig jaar alleen naar Taylor Swift geweest dankzij een lieve forummer die een ticket voor me had, en het was echt heerlijk om alleen te zijn!
Ik denk dat dat concert een van de betere plekken is om alleen te gaan, al moet ik zeggen dat concerten daar sowieso wel heel geschikt voor zijn. Gaan! Leuk! Veel plezier!
ja love dingen alleen doen. ik ga ook alleen naar doja cat dit jaar!
Ik heb echt zo keihard gelachen om die nieuwe Rundfunk serie, Schwalbe. Eigenlijk om alle 4 de afleveringen maar de 3e aflevering (staan allemaal op zichzelf dus je kunt ze gewoon los van elkaar zien) moest ik gewoon van janken door het lachen om 1 scène.
Dus: aanrader!
Staat op npo
Oh goeie, dat wil ik nog kijken! Heb je hun show Schau al gezien? Die vond ik ook heel grappig
Ja ook gezien haha, vind sowieso alles wat zij doen heel erg grappig. Nu ook weer, alle afleveringen zijn op een andere manier grappig en heel anders van elkaar.
De eerste zat ik echt helemaal in, was echt bijna geloofwaardig als echte documentaire.
Ben zo lam als een kanarie
Zalmsound van Tom vind ik ook een heel leuk album. Zo knap hoe hij met taal speelt
Mân 5 jaar oude iPhone SE was aan vervanging toe omdat ik er niet meer mee kon bellen, dus nu heb ik voor het eerst een iPhone zonder fysieke thuisknop en ik voel me zoân boomer
verdwaal heel de tijd in mân telefoon omdat ik niet begrijp hoe het werkt en waar ik moet aanraken/swipen/whatever om voor elkaar te krijgen wat ik voor elkaar wil krijgen
Haha ik herken dit zo, maar dan door een overstap van Android naar iOS.
Ik moest vorige week aan een ruim 10 jaar jongere collega vragen hoe ik iets voor elkaar kreeg met mân telefoon en ik voelde me helemaal mân moeder die iets bij mij komt vragen.
Oh ik zie hier zo tegenop, mijn SE kan het ook bijna niet meer aan
Ik heb nu als een echte boomer assistive touch ingeschakeld en ingesteld als home button (1 keer klikken = thuis, 2 keer klikken is overzicht van geopende apps
). Mân hand/duim is veel te klein om die swipes goed te kunnen maken.
Haha ik heb echt exact hetzelfde. Ook sinds een 2 weken weer een iPhone na jaren Android en moet echt wennen. Herken dat boomer gevoel ook enorm ![]()
Ach ik kan jullie geruststellen dat dat andersom ook zo is. Onze werktelefoon is een android en ik kan daar als apple gebruiker helemaal niks mee
Ik kan t verschil tussen mn Google Pixel prive telefoon en Samsung werktelefoon al niet aan, en dat is beide Android ![]()
Ik heb een beetje last van de sunday scaries door dit weekend. Wel zin om straks in een lekker warm bed te slapen en heb mijn lievelings eten besteld. ![]()