Ik heb mijn apple werktelefoon na 4 dgn teruggebracht.
Ik kon er echt niets mee, bijna beschamend.
Ik kreeg een pushbericht dat Soldaat van Oranje stopt. Nee dat is echt nieuws waar je even bij stil moet staan zeg
Blijkbaar wel iets wat in drie topics besproken moet worden.
Haha oh ik had het nog niet gezien
Ik wil al jaren piano leren spelen en ik heb nu eindelijk de stap gezet om pianoles te nemen.
Oké ik was te nieuwsgierig en heb vandaag even gekeken. Ik vond het echt heel spannend en heb heel snel een foto gemaakt, maar blijkbaar is het gewoon iemands jonko stash hahaha.
Iets voor de munchies? Haha
Ik heb zo’n spierpijn, dus heb mezelf een warm bad gegund en dat was zo fijn. En nu in de koude avondlucht wandelen
heb echt eindelijk het gevoel dat ik mijn depressie een beetje aan het doorbreken ben
Zo jaloers nu op mensen met een bad ![]()
Misschien pas je ook in de grooste IKEA bak? https://www.ikea.com/nl/nl/p/samla-bak-met-deksel-transparant-s29440819/?utm_source=google&utm_medium=organic-shopping&utm_campaign=shopping_feed&utm_content=free_google_shopping_clicks_Homeorganisation
Moet je wel iets hebben wat je daar dan in kan bewaren zoals misschien winterjassen in de zomer of tuinstoelkussens. Anders heb je alsnog een groot ding wat in de weg staat en kan je net zo goed een neerzet-bad kopen ipv een bak.
Ongetwijfeld heeft iemand hier nog een ongebruikt forumbadje. Ik gebruik de mijne nog bijna elke week! ![]()
Ah lief dat je mee denkt! Ik kan wel bij m’n ouders thuis in bad als ik echt graag wil en over een tijdje gaan we de badkamer verbouwen en dan komt er eindelijk een bad. Dus ik weet dat het een kwestie van geduld is voor ik na een lange koude dag erin kan met een glas wijn haha.
Ja same! In m’n nieuwe badkamer neem ik zelfs geen bad omdat ik zo tevreden ben met mijn forumbadje.
Ik vind hem lekkerder zitten dan een echt bad ![]()
Hahaha leg er een grinder bij
Haha die ligt al in dat zakje geloof ik. Ik ga even nadenken over wat ik er bij ga leggen. Lijkt me wel heel leuk
Vreten voor de vreetkick? Met je nummer erbij dat hij ook altijd binnen mag komen blowen of zn zooi verbergen
Of een kistje met een verhaal erbij dat hij zn zooi beter moet verbergen haha
Wat een enig verhaal weer
Ja zoiets is leuk! Goed idee ook dat kistje. Misschien kan m’n vriend wel een mooi kistje printen haha. Wij dachten aan wat lekkers met een briefje erbij dat hij het beter moet verstoppen, maar dat zijn geheim veilig is bij ons. Haha ik vind het echt heel grappig. Ineens valt alles op z’n plek. Ik zag hem bijvoorbeeld ook wel eens heel snel roken op een bankje wat vlakbij zijn verstopplek is, maar nu weet ik dat dat gewoon blowen was.
Ik voel me ziek, maar niet ziek ziek. En dit is echt al maaaanden op en af zo. Top dat ik natuurlijk ziek ziek ben geworden maar laat me dan op z’n minst fit voelen.
Een paasei
Ff naar je stressniveau kijken? Kan je best wel laten kwakkelen. Groetjes iemand die jaren heeft gekwakkeld door stress haha