We hadden net een stroomuitval en ik kwam er achter dat zowel mijn partner als ik mensen zijn die zeggen ‘ja zo een noodpakket zou wel handig zijn moeten we echt eens doen’ en geen van ons daadwerkelijk tot actie over gegaan is.
Ohhh… ja, ik heb volgens mii chronische stress
Hoe kom je daar van af haha.
Wij moeten onze hypotheek de rentevast periode verlengen. Mijn partner krijgt dus via de ing app wel een bericht om dit online te regelen en ik krijg dus geen bericht en kan dit dus niets regelen. Terwijl onze beide handtekening onder de hypotheekpapieren staan.
Juni ‘exposeer’ ik (veel te groot woord hiervoor) bij mijn lokale lokale muziekschool/wijkcentrum mijn borduurwerken.
Je kon je gratis inschrijven om twee vitrinekastjes bestieren voor twee maanden. En ik vind het wel grappig om een keer te doen
Dat vind ik altijd zo irritant ja! Bij ons staat het grootste deel van het huis op mijn naam en dan nog wordt mijn man overal eerst genoemd en krijgt hij de communicatie. Toen ik vroeg waarom was de reden: ja dat gaat automatisch omdat hij ouder is.
Vind ik een onzinnige reden ook.
Mijn vriend en ik zijn opzoek naar een huis dus we zitten echt avonden op funda te scrollen, kijken, bezichtigen aanvragen. En ik dacht: ‘ga eens kijken naar een gemeente hier in de buurt’. Dus ik kijken en ik zag twee huizen waar ik heel enthousiast van werd. Ook over de prijs. De volgende dag gebeld en bezichtiging gepland. Voor morgen. Toen dacht ik al: ‘wat heeft deze mevrouw een accent.’
Ik ken de gemeente verder niet en dacht net: ‘even kijken hoever het rijden is.’ Kom ik met dat adres uit op een dorp (met dezelfde naam wel) in een heel andere provincie ![]()
![]()
![]()
Echt zo tering dom
Ik zit ziek thuis en nu hebben mijn collega’s me een megabox brownies (per post) gestuurd. ![]()
Ik zou jou echt geen brownies durven sturen met jouw bakkunsten
vervelend dat je ziek bent! En lief van je collega’s!
Dat wordt een grappig telefoontje als je haar terug moet bellen ![]()
Ja ik heb hier nu al buikpijn voor haha.
Hopelijk kunnen ze erom lachen op kantoor ![]()
Ik zou beginnen met even langs de huisarts en evt naar de poh! die kunnen veel handvatten geven en is veel meer low key dan je denkt. Kan echt fijn zijn. En verder voor nu zo goed mogelijk slapen, eten, bewegen, relaxen.
Dat is echt heeeel leuk! Weet je al wat je gaat neerzetten? Ga je je boek ook tentoonstellen?
Mijn sociale batterij is helemaal op. Ik had een lange dag op werk met collegas waar ik nooit mee samenwerk, dus dat kostte me best wat energie (ik moest ook een goede indruk maken), en daarna ben ik naast de film gegaan en wat gaan eten met een vriendin, maar ik merkte gewoon dat ik van binnen op tilt (klinkt heeeeel overdreven) sloeg op een bepaald moment. Ben onderweg naar huis nu en kan wel janken, gewoon zo leeg. Blijkt maar weer dat ik geen persoon ben die oplaad van andere mensen ![]()
Edit: ik was met het ov en moest nog een laatste stuk met bus vanaf treinstation. Bibberend van moeheid en kou liep ik richting bus, liep opeens mn partner daar me tegemoet met warme chocomelk en was me komen halen met de auto ![]()
You won in life
Ik heb wel een vaag idee. Maar het duurt nog wel even, dus niks staat vast.
Het boek gaat er sowieso wel in. Tegen de tijd dat ik het moet neerzetten, zal dat kussentje ook wel af zijn
Ik moest wel begrijpen van de huisarts dat er dit jaar veel griep en verkoudheidsvirussen elkaar snel opvolgen, dus dat je ook niet echt een break krijgt deze winter en als je dan al wat vatbaar bent…
Volgens mij was ik net een uitgekozen slachtoffer voor beroving op het perron van Utrecht Centraal.
Ik ging de roltrap naar beneden en werd al helemaal bekeken door 3 eng uitziende mannen met muts die op perron 5 stonden, capuchon en mond bedekt, dus ik vertrouwde het al niet liep gauw 100m verder. Ik zocht gauw een verdekt plekje uit hun zicht tussen twee roltrappen en deed alsof ik naar het bord staarde en toen kwam na een minuut 1 van de mannen op me afgelopen en zou tegen me gaan praten, maar ik draaide net op tijd weg en ben tussen de menigte gaan staan voor de trein die ik niet in moest op perron 6/7. En toen zag ik de andere twee mannen er ook al achter lopen. Thank god was ik alert en ben ik gauw in de goede trein gesprongen toen die aan kwam rijden.
Gadverdamme zeg, klinkt eng ook!
Dacht misschien goed om te melden via de NS nummer, ben alleen bang dat ze er niet zo veel concreets mee kunnen, omdat er gelukkig niks is gebeurd.
Goeie, ga ik doen! Als dit een daktaak is van de mannen staan ze er nog wel.
Reactie NS:
Goedendag, u heeft contact met de meldkamer NS. Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. U kunt indien gewenst hier melding van maken bij de politie. Wij kunnen op dit moment vrij weinig betekenen aangezien de situatie niet meer actueel is.
Ik heb nogal wat baantjes (2 keer dezelfde baan voor 2 organisaties, andere zzp werkzaamheden en dan nog vrijwilligerswerk tijdens kantooruren), waardoor ik vaak op 1 dag op meerdere plekken werk en ook steeds totaal ander werk doe.
Ik verkondig blij aan iedereen dat ik zo van die afwisseling hou, dat is ook zo, maar in de praktijk zit ik regelmatig een half uur doods voor me uit te staren omdat ik elke keer zo moet schakelen en dat niet altijd lukt. (Zo ook nu
)