Wat je even kwijt wil #71

Ik snap echt geen zak van wat jij schrijft.

1 like

Neeee joh gewoon erop laten net doen of je gek bent

Niet sarcastisch bedoeld trouwens!

3 likes

Ik weet niet of ze dingen heeft aangepast, maar ik lees niks onduidelijks in de post?

76 likes

Ik moest laatst ook een mri doen en keek ook echt op tegen mn septum piercing eruit halen omdat hij na maanden van ontstoken zjjn eindelijk een bertje rustig was. Maar toen ik aangaf dat t ringetje helemaal van titanium was mocht ik die wel gewoon laten zitten. Dus mocht dat bij jou ook t geval zijn dan is t misschien slim om dat nog even drie dubbel te checken.

2 likes

Volgens mij verschilt het beleid per ziekenhuis mbt nagellak. Bij mij hoefde maar 1 nagel nagellak vrij maar uiteindelijk alles laten verwijderen omdat ik het er anders lelijk uit vond zien haha.

Dat klinkt meer of ze een nagel vrij willen hebben om een saturatiemeter op te plaatsen. Met haar nagellak is het ā€˜probleem’ dat er metalen deeltjes in zitten.

13 likes

Waarom niet?

3 likes

Ik zag een vos, in de sneeuw. Zo mooi het bos nu, ik was op zoveel paadjes de eerste mens (dierensporen genoeg) :blue_heart:

82 likes

Ik heb vanochtend voor 95% zeker heel erg kutnieuws gekregen en nu zit ik ergens op een parkeerplaats mijn tranen te verbijten omdat ik zometeen een belangrijke meeting heb en ik daar niet met jankogen kan verschijnen. Wat een tyfusdag.

26 likes

Sterkte🩷

2 likes

Waarom doe ik altijd alles zo in turbo snelheid heel m’n leven lang
Alsof ik altijd voor m’n leven moet vechten. Opruimen, werken, schoonmaken, gewoon letterlijk de alledaagse dingen lol. Altijd lachen vriendinnen en ik erover dat wij zo hollen/ snel lopen ipv gewoon lopen bijv?? Ook zo’n eye opener. Gewoon altijd dat opgejaagde haastige
(Ja hier een zenuwstelstel dat in overlevingsstand staat) herkennen vast wel meer mensen

Ben nu aan het proberen bewust dingen gewoon langzaam en op normaal rustig tempo te doen om m’n zenuwstelsel te leren dat er niks aan de hand is en dat ik niet opgegeten ga worden door een leeuw en ik merk al een klein verschil!

51 likes

Wat goed!! Heel herkenbaar. Tof dat je ermee aan de slag gaat/ bent :grin:

2 likes

Ik zit op school omdat mijn bestie vandaag hoort of ze is geslaagd voor het hbo en het is zooo spannend!!!

Ze is geslaagd!!

40 likes

Ik was vandaag met mijn rode kat bij de dierenarts en toen zat kwam er een ouder echtpaar binnen, zegt die man ā€œeen rood konijn??? Dat heb ik echt nog nooit gezienā€

48 likes

hahaha die had z’n brilletje thuis laten liggen

4 likes

Dank je, hardop gelachen :joy:

Holyyyyy helemaal in paniek omdat ik 3 appjes kreeg of ik was gehackt :weary:

Maar nee, ikzelf was zo dom om werk stories in een andere taal op m’n eigen insta te zetten. Joe.

1 like

Voor iedereen die punten spaart bij de HEMA; je hebt nog 2 dagen om die uit te geven. Je kunt nog punten geven aan Team Alzeimer, 50 per dag.

25 likes

Zo herkenbaar. Ik probeer hier al een tijdje bewust mee bezig te zijn maar ik vind het echt moeilijk. Ik kan ook bijvoorbeeld niet rustig fietsen :smiling_face_with_tear:. Altijd gehaast terwijl ik ben altijd te vroeg.

4 likes

Wat goed!! Ademhaling speelt hier ook echt een hele grote rol bij dus ademhalingsoefeningen zijn misschien ook nog iets om uit te proberen :smile:

3 likes