Ik irriteer me vandaag echt aan alles en iedereen. Nog even en ik gooi mijn computer ook uit het raam.
Doe wel ff je raam open, anders is je raam ook kapot.
#flauwegrap
Kun je wat concrete voorbeelden geven wat jou geholpen heeft? Ik ben wel benieuwd, mag ook in pb.
Ik ben een gli traject gestart maar dit is nog niet aan bod gekomen en speelt wel grote rol in mijn leven
Hmm het is al wel een tijd geleden, maar wat me te binnen schiet:
- een stressdagboekje bijhouden.Ik deed altijd elke dag groen, geel of rood geven adhv de hoeveelheid stress die ik voelde en erbij schrijven wat ik voelde in mān lijf en waarom die stress was ontstaan. Ik had bv vaak buikpijn, rugpijn en hoofdpijn ervan.
- ik heb een tracker aangeschaft met een stressmeter (een whoop, mag je me over pbāen als je die wilt uitproberen) want dat kon ik zelf ook niet goed voelen.
Samen gaf dat al meer bewustzijn en vanuit daar kan je stappen zetten. Leren wat je stress erger maakt, wat het vermindert etc. En ik heb heel eerlijk 3 maanden thuis gezeten en dat heeft heel erg geholpen weer te resetten. Oh en ik ben ook begonnen met regelmatig te sporten. Ik heb 30 jaar lang niks gedaan en vind het nu zo heerlijk om de dag te resetten! (en geen pijn meer)
Ik had vanmiddag ineens zoān ingeving: hoe leuk/chill zou het zijn als je in een app als Videoland (of een andere streamingdienst) comments kunt achterlaten bij bepaalde timestamps van series/films/programmaās die dan zichtbaar zijn voor je vrienden, of de mensen waarmee je een account deelt, dus de andere profielen zeg maar. Lijkt me echt chill om bijvoorbeeld winter vol liefde te kijken met āliveā commentaar van mijn vriendinnen erbij!
Ik moet vrijdag een mri laten doen en was al chagrijnig dat ik mān piercings er uit moest halen (want irritant) en mān permanente armband af moest knippen (in Canada laten zetten, dus kan ook niet makkelijk terug om hem weer te laten lassen), maar nu bedacht ik me vanmiddag dat ik vorige week toen ik mān nagels liet doen voor cateye polish heb gekozen en dat dat natuurlijk ook magnetisch is ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ZOOOOOOO dom van me, dus nu moet ik dat er morgen ook nog af laten halen hahaha ben er helemaal over de zeik van ![]()
Tenzij je een mri van je vingers krijgt denk ik dat die nagellak wel meevalt hoor. Anders bel je nog even de balie voordat je het regelt om het na te vragen.
Ja, vanmiddag gebeld en ze zei dat het toch beleid is om weg te halen ![]()
Ik snap echt geen zak van wat jij schrijft.
Neeee joh gewoon erop laten net doen of je gek bent
Niet sarcastisch bedoeld trouwens!
Ik weet niet of ze dingen heeft aangepast, maar ik lees niks onduidelijks in de post?
Ik moest laatst ook een mri doen en keek ook echt op tegen mn septum piercing eruit halen omdat hij na maanden van ontstoken zjjn eindelijk een bertje rustig was. Maar toen ik aangaf dat t ringetje helemaal van titanium was mocht ik die wel gewoon laten zitten. Dus mocht dat bij jou ook t geval zijn dan is t misschien slim om dat nog even drie dubbel te checken.
Volgens mij verschilt het beleid per ziekenhuis mbt nagellak. Bij mij hoefde maar 1 nagel nagellak vrij maar uiteindelijk alles laten verwijderen omdat ik het er anders lelijk uit vond zien haha.
Dat klinkt meer of ze een nagel vrij willen hebben om een saturatiemeter op te plaatsen. Met haar nagellak is het āprobleemā dat er metalen deeltjes in zitten.
Waarom niet?
Ik zag een vos, in de sneeuw. Zo mooi het bos nu, ik was op zoveel paadjes de eerste mens (dierensporen genoeg) ![]()
Ik heb vanochtend voor 95% zeker heel erg kutnieuws gekregen en nu zit ik ergens op een parkeerplaats mijn tranen te verbijten omdat ik zometeen een belangrijke meeting heb en ik daar niet met jankogen kan verschijnen. Wat een tyfusdag.
Sterkteš©·
Waarom doe ik altijd alles zo in turbo snelheid heel mān leven lang
Alsof ik altijd voor mān leven moet vechten. Opruimen, werken, schoonmaken, gewoon letterlijk de alledaagse dingen lol. Altijd lachen vriendinnen en ik erover dat wij zo hollen/ snel lopen ipv gewoon lopen bijv?? Ook zoān eye opener. Gewoon altijd dat opgejaagde haastige
(Ja hier een zenuwstelstel dat in overlevingsstand staat) herkennen vast wel meer mensen
Ben nu aan het proberen bewust dingen gewoon langzaam en op normaal rustig tempo te doen om mān zenuwstelsel te leren dat er niks aan de hand is en dat ik niet opgegeten ga worden door een leeuw en ik merk al een klein verschil!
Wat goed!! Heel herkenbaar. Tof dat je ermee aan de slag gaat/ bent ![]()