Ik zit op school omdat mijn bestie vandaag hoort of ze is geslaagd voor het hbo en het is zooo spannend!!!
Ze is geslaagd!!
Ik zit op school omdat mijn bestie vandaag hoort of ze is geslaagd voor het hbo en het is zooo spannend!!!
Ze is geslaagd!!
Ik was vandaag met mijn rode kat bij de dierenarts en toen zat kwam er een ouder echtpaar binnen, zegt die man āeen rood konijn??? Dat heb ik echt nog nooit gezienā
hahaha die had zān brilletje thuis laten liggen
Dank je, hardop gelachen ![]()
Holyyyyy helemaal in paniek omdat ik 3 appjes kreeg of ik was gehackt ![]()
Maar nee, ikzelf was zo dom om werk stories in een andere taal op mān eigen insta te zetten. Joe.
Voor iedereen die punten spaart bij de HEMA; je hebt nog 2 dagen om die uit te geven. Je kunt nog punten geven aan Team Alzeimer, 50 per dag.
Zo herkenbaar. Ik probeer hier al een tijdje bewust mee bezig te zijn maar ik vind het echt moeilijk. Ik kan ook bijvoorbeeld niet rustig fietsen
. Altijd gehaast terwijl ik ben altijd te vroeg.
Wat goed!! Ademhaling speelt hier ook echt een hele grote rol bij dus ademhalingsoefeningen zijn misschien ook nog iets om uit te proberen ![]()
Heeft iemand tips en of ervaring met het houden van wandelende takken? We kunnen via via een kleine bak met 1 wandelende tak krijgen die nu op kantoor staat, maar ik vraag me af wat zoān dier allemaal nodig heeft.
En ja natuurlijk ga ik googelen en vragen in een speciaalzaak maar ik hoop ook op tips van iemand hier.
Ik heb er vroeger twee gehad en ze zijn echt heel makkelijk. Veel groen nodig vooral en een ker per week maakte ik de bak schoon waar ze inzaten. Uiteindelijk vond ik ze te groot en eng worden en heb ik ze aan een vriendinnetje gegeven ![]()
Jaa I know
Ik moet dat echt een keer serieus nemen. Dat is zoiets wat ik dan 100 keer hoor, lees of zie maar dan vervolgens geen āzin/energieā heb om me erin te verdiepen
Maar ja idd, ik weet het!!
Meestal gaan ze wel goed op klimop, dat plukt wel makkelijk omdat heel veel gemeentes het laten groeien. Echte kleintjes (nymphen) kunnen alleen de jonge knoppen van takken eten. En soms ff een beetje besproeien, bij een te lage luchtvochtigheid gaat de vervelling niet helemaal lekker en dan kunnen er pootjes ontbreken. Maar niet te vaak ivm schimmel.
Verder: zelfs als je er maar ƩƩn hebt, kun je wel eitjes verwachten. They donāt need a man. Ze kunnen bevruchtje eitjes leggen zonder partner, dus als je het bij ƩƩn tak wil houden, bevries de eitjes en gooi ze weg. Als de oksels rood worden, zijn ze geslachtsrijp.
Heel erg herkenbaar!! En wil ook echt uit die opgejaagde fight or flight modus komen maar vind dat zo moeilijk. Ik heb een tijdje yoga gedaan en ook wel meditaties maar dan ben je even tijdelijk gefocust op rust/anders ademen. Maar door de dag heen vind ik het echt lastig er zo bewust mee bezig te blijven
Ik heb net gedroomd dat ik zoende met mijn collega. Omg
Ik tel er nu al 5 in de bak
heb net een hoger terrarium gekocht en een dikke tak om te klimmen.
Zal in de gaten houden als ik eitjes zie, meer hoeven er echt niet te komen haha.
Heerlijk. Things will never be the same again ![]()
Ik deed heel lang over een bericht naar mijn arts met een vraag/dilemma. Twintig x nagelezen enzo. Heb ik mijn naam verkeerd geschreven?? š„¹ why
Bedankt hiervoor! Ik woon niet (meer) in Nederland maar heb nog wel punten. Snel gedoneerd ,zonder jouw berichtje had ik er nooit aan gedacht. š«¶š¼
Ik ben net gewoon bedreigd door de buurman van mān familie en een of andere sneuneus omdat ik op āhunā (openbare) parkeerplek sta geparkeerd? En omdat er iemand anders dicht tegen hun auto stond geparkeerd? Terwijl zij eerder vet dicht op mijn auto hebben geparkeerd? En dit alles terwijl ik mān kind op mān arm had? ![]()
What the fuck
Wow dat klinkt rot en kwetsbaar zo met kind erbij, ben je nu okƩ / veilig?