Ja ik ben hier niet alleen gelukkig, beetje shaky nog maar verder ok. Ben benieuwd of m’n auto morgen ook nog oké is haha.
Gelukkig en ik duim voor je auto!
Maak een filmpje van hoe je auto er nu uitziet voor de zekerheid:)
Ik ga verhuizen vandaag. Sowieso al spannend maar de vloerenlegger heeft de vloer ook niet afgekregen gister dus ik ben heel benieuwd of dat vanochtend wel lukt, anders loopt alles weer vertraging op natuurlijk…
Ik was van de week bij de opticien, en ik zei iets van ‘ja ik ben een paar maanden geleden nog geweest maar ik heb echt het idee dat het achteruit is gegaan’.
In de computer stond dat ik in 2024 was geweest dus ik dacht ‘oh dat zal wel verkeerd zijn ingetypt’, want in mijn herinnering was het echt in september of oktober van vorig jaar (2025 dus).
Maar ik kijk net in mijn mail voor de afspraakbevestiging en het was inderdaad 2024??? Hoe kan het als een paar maanden geleden voelen?? Is dat ouderdom, dat de jaren steeds korter voelen?
Misschien omdat je t zo weinig doet, dat t voelt als een verse herinnering? Ik ging laatst ook om een nieuwe en zei, m’n ogen zijn niet echt achteruit gegaan ik heb deze nog maar twee jaar… 2021 had ik m gekocht.
Volgens mij gaat de tijd echt zo snel. De jaren vliegen echt voorbij de laatste tijd!
Ik heb besloten dat ik mijn haar donkerroze ga verven.
Tof! Bij de kapper of zelf?
Door een vriendin die er veel ervaring mee heeft haha.
Let’s go! Heel leuk
Cool!
Het universum heeft me op zoveel vlakken getest deze maand?? Maar vandaag eindelijk weer een chille dag en laat dat in februari pls ook zo zijn.
En?
Dikke knuffel ![]()
Ik heb na kerst er een week afgelegen met een hoest virus en nu ben ik ineens sinds gister weer aan t hoesten met vannacht koorts erbij. Precies t gevoel wat ik eerder ook had.
Ben t zo zat om ziek te zijn en t komt totaal niet uit gezien we net sleutels van ons huis hebben gekregen ![]()
Auto is nog heel gelukkig! Had na jouw bericht idd ff een filmpje gemaakt, in m’n pyjama, recht voor hun camera
Die dus ook de openbare weg filmt, maar goed. Echt een stel idioten.
Mijn vader is drie dagen bij mij om te helpen verhuizen. Ik ben daar natuurlijk heeeel blij mee maar het is ook best zwaar want mijn vader vraagt ALLES en praat de hele dag over trein en Duitse politiek en zo door. Maar ik accepteer dat natuurlijk want zijn hulp is me erg waardevol. Vandaag komt ook mijn broertje dus je zou denken yes de grote spullen even in elkaar zetten.
Wil mijn vader de pax kast (het allergrootste) dit weekend niet doen omdat hij nog andere dingen te doen heeft. Ik word daar echt vet verdrietig van want voor die andere dingen komen in de loop van de dagen nog zat mensen, maar niet voor die kast. ![]()
ik hoop echt dat hij het samen met mn broertje nog aan wil
Heb je een nieuwe Pax? Want de nieuwe versie van Pax is zo makkelijk in elkaar te zetten dat het je hoogstwaarschijnlijk nog alleen zou lukken, of jij met je broertje?
Dikke knuffel en succes met verhuizen!
Ff de rol van manager op je nemen en je pa en broertje vertellen wat de planning is. Het zijn jouw spullen, jouw verhuizing, jouw plan. Hij komt helpen, lief, maar moet gewoon ff het plan volgen. Je weet volgens mij heel goed wat wanneer nodig is, dit kan jij.