Wat je even kwijt wil #71

Tof! Bij de kapper of zelf?

1 like

Door een vriendin die er veel ervaring mee heeft haha.

1 like

Let’s go! Heel leuk

1 like

Cool!

1 like

Het universum heeft me op zoveel vlakken getest deze maand?? Maar vandaag eindelijk weer een chille dag en laat dat in februari pls ook zo zijn.

6 likes

En?

3 likes

Dikke knuffel :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb na kerst er een week afgelegen met een hoest virus en nu ben ik ineens sinds gister weer aan t hoesten met vannacht koorts erbij. Precies t gevoel wat ik eerder ook had.

Ben t zo zat om ziek te zijn en t komt totaal niet uit gezien we net sleutels van ons huis hebben gekregen :pleading_face:

1 like

Auto is nog heel gelukkig! Had na jouw bericht idd ff een filmpje gemaakt, in m’n pyjama, recht voor hun camera :joy_cat: Die dus ook de openbare weg filmt, maar goed. Echt een stel idioten.

2 likes

Mijn vader is drie dagen bij mij om te helpen verhuizen. Ik ben daar natuurlijk heeeel blij mee maar het is ook best zwaar want mijn vader vraagt ALLES en praat de hele dag over trein en Duitse politiek en zo door. Maar ik accepteer dat natuurlijk want zijn hulp is me erg waardevol. Vandaag komt ook mijn broertje dus je zou denken yes de grote spullen even in elkaar zetten.
Wil mijn vader de pax kast (het allergrootste) dit weekend niet doen omdat hij nog andere dingen te doen heeft. Ik word daar echt vet verdrietig van want voor die andere dingen komen in de loop van de dagen nog zat mensen, maar niet voor die kast. :worried::worried: ik hoop echt dat hij het samen met mn broertje nog aan wil

6 likes

Heb je een nieuwe Pax? Want de nieuwe versie van Pax is zo makkelijk in elkaar te zetten dat het je hoogstwaarschijnlijk nog alleen zou lukken, of jij met je broertje?
Dikke knuffel en succes met verhuizen!

7 likes

Ff de rol van manager op je nemen en je pa en broertje vertellen wat de planning is. Het zijn jouw spullen, jouw verhuizing, jouw plan. Hij komt helpen, lief, maar moet gewoon ff het plan volgen. Je weet volgens mij heel goed wat wanneer nodig is, dit kan jij.

26 likes

Het is een tweedehandse en het lijkt allemaal goed te doen, maar hij doet al het hele weekend een beetje niks eigenlijk dus ik weet ook niet zo goed wat er aan de hand is. De lampen hangen ook nog steeds niet.

1 like

Ik zou gewoon zeggen goh pap ik vind het super fijn dat je komt helpen en mijn grootste prioriteit dit weekend is de kast omdat ik die nodig heb voor opbergruimte en ik heb verder niemand die me daar goed bij kan helpen. Zullen we daar dus mee beginnen? We kunnen kijken hoe ver we komen en misschien kan broer dan helpen met het af te maken.

24 likes

Dank jullie wel voor de bemoedigende woorden. Ik was bang dat ik teveel vraag. Maar jullie hebben helemaal gelijk. Er hangt inmiddels ook eindelijk een lamp

47 likes

En anders zelf vast beginnen met de kast en dan zeggen: “kun jij deze plank even vasthouden/deze deur vastschroeven etc”

Hopelijk lukt het vandaag de dingen te doen die je gepland hebt :kissing_heart:

7 likes

Aan het werk met die man!

4 likes

Oh ik word hier helemaal nerveus van en dat is meteen een goede herinnering dat bepaalde mensen, lees familie, beter niet kunnen helpen bij mij verhuizen. Die luisteren echt niet en doen hun eigen ding. Het lot van de jongste thuis zijn?(edit: denk eerder karakter want ik zie mijn vader dit overal doen🙃) Ik werd er gek van vorige verhuizing want taken die je dan gedaan wil hebben gebeuren niet of niet op jouw manier en dan voel je je gestresst maar tegelijkertijd ook ondankbaar want tja het is wel hulp etc. Hopelijk luistert jouw familie beter @Luzarl

5 likes

Oke ik heb nu ook echt daadwerkelijk haarverf besteld haha. Wel spannend want hele tijd geleden. Ik zal in het foto topic volgende week ergens wel een foto plaatsen. :relaxed:

14 likes

Ik ben door de afleveringen LOL NL heen dus ik heb UK gekeken en dat vond ik wel grappig dus ik ging door met de Australische versie maar omg wat voor humor is daar gangbaar. Er zijn verschillende soorten artiesten maar het komt bij allemaal neer op poep plas seks raar en schreeuwen. Ik ben zo benieuwd of LOL een soort “humor gemiddelde” van het land laat zien want dan weet ik dat ik Australische komedie niks voor mij is.
Nu ben ik benieuwd naar alle andere landen voor een soort vergelijkend warenonderzoek.

@Nefertiti @SpeedOfSound Hebben jullie een mening over Australische humor? :d ik ben wel benieuwd hoe mensen met een band met Australië het zouden omschrijven

1 like